دسته‌بندی نشده

اسباب کشی دفاتر اداری

توسط 1 فوریه 2020 نوامبر 11th, 2020 دیدگاهی ثبت نشده

اسباب کشی اداره و دفتر کار

اسباب کشی و جا به جایی دفتر کار یک فرآیند سخت تر از اسباب کشی منزل می باشد. دلیلش هم وجود تعداد زیادی از وسایل با ابعاد بزرگ و سنگین می باشد. جا به جایی دفتر کار به معنی انجام کار های بسیار از جمله اطلاع رسانی تغییر آدرس به مشتریان، بانک و … می باشد.

باربری و اتوبار ظریف بار در این مقاله سعی کرده تا با استفاده از تجربه چندین ساله خود در زمینه حمل بار و اثاثیه نکاتی را بیان کند که به شما در اسباب کشی راحت تر دفترتان کمک شایانی نماید.

آماده سازی

شروع به فکر کردن در مورد بسته بندی تجهیزات ، اثاثیه و هر چیز که می خواهید با خود ببرید، کنید. بهتر است حداقل از 3 ماه قبل این برنامه ریزی را انجام دهید. یک برنامه ریزی هدفمند اسباب کشی دفتر انجام دهید و طبق برنامه پیش روید. این برنامه همچنین شامل افرادی می شود که که باید قسمت های مختلف جا به جایی اثاث دفتر را به عهده بگیرند. کار های را که باید توسط کارکنان و افراد مختلف دفتر انجام شود بین آنها تقسیم کنید. روی ارتباطات تمرکز کنید ، این امر مهمی در کار است خصوصا زمانی که صحبت از جا به جایی می شود. مدیران تمامی سطوح باید بدانند که بخششان برای جا به جایی چه کارهایی باید انجام دهد و کارها را میان زیر دستان تقسیم کند.

راهنمایی بسته بندی اثاثیه محل کار

وقتی شما به بسته بندی فکر میکنید بهترین راه این است که از هر فرد بخواهید وسایل و میز خودش را بسته بندی کند. این بهترین پیشنهاد می تواند باشد چون بلافاصله پس از جا به جایی هرکس می داند وسایلش کجاست و شروع به چیدمان مجدد می کند. 100 البته که برچسب زنی بسیار بسیار مهم است که بعدا کارتن های اسباب کشی جا به جا نشوند. اول از بسته بندی وسایل غیر ضروری شروع کنید

نکات علمی اسباب کشی محل کار

از اسباب کشی به عنوان فرصتی برای ارتقاء شرکتتان استفاده کنید. به کامپیوتر های جدید نیاز دارید یا می خواهید میز ها را تعویض کنید، برنامه ریزی کنید. جا به جایی دفتر یا اداره با توجه به سایز آن می تواند چند هفته به طول بی انجامد. همانطور که وسایل قدیمی را از دفتر خارج می کنید اقدام به جایگزینی وسایل جدید با تکنولوژی روز نمایید. و همزمان به تامیین کننده ها فکرکنید( اینترنت، تلفن و…). آیا موردی هست که نیاز به جایگزینی داشته باشد؟ جا به جایی محل کار بهترین فصت برای این قبیل مسایل است، در کنار آنها می توانید به فکر طراحی داخلی جدیدی نیز باشید. شما نیاز دارید که مساحت محل جدید را بدانید تا دفاتر را درون آن توزیع کنید.

هزینه های جا به جایی دفتر کار

هزینه اسباب کشی دفتر کار بستگی به متغیر های زیادی دارد. دلیلش هم این است که هر جا به جایی منحصر به فرد و متفاوت است. مسافت بین محل جدید و فعلی، سایز اداره شما، تعداد وسایل سنگین، تعداد طبقات و… عوامل مختلفی هستند که در قیمت حمل تاثیر می گذارند.

شما می توانید برای تمامی خدمات جا به جایی و بسته بندی خود با شماره گیری تلفن 1500 بدون نیاز به کد حتی با موبایل از خدمات شبانه روزی و مشاوره رایگان ظریف بار بهره مند شوید.

error: Content is protected !!