دسته‌بندی نشده

ادامه نکات اسباب کشی که باید رعایت کنیم

توسط 1 فوریه 2020 ژانویه 19th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

نکات اسباب کشی و باربری

27- کیف شخصی یک روزه جمع کنید

امکان اینکه شما در روز اول جا به جایی در محل جدید نتوانید تمام وسایل را باز کنید و چیدمان را انجام دهید، وجود دارد. پس یک کیف از وسایلی که برای یک شب ممکن است به آن ها نیاز داشته باشید تا احساس آرامش و راحتی کنید قبل از اسباب کشی آماده کنید.

 

 

28- از خرید مواد غذایی خود داری کنید.

برای اینکه مجبور به دور انداختن بعضی از مواد غذایی نشوید سعی کنید تا جایی که می توانید قبل از اسباب کشی مواد غذایی نخرید.  و سعی کنید با پخت و پز در خانه از مواد غذایی موجود در خانه استفاده نمایید.

البته باربری و اتوبار ظریف بار با استفاده از سالها تجربه و باهدف تحقق رضایت مشتریان خود کارتن مخصوص حمل مواد فاسد شدنی را تولید نموده تا بتوانید مواد یخزدنی فریزر مثل گوشت و… را درون آن قرار دهید. این کارتن قادر است دما را تا 24 ساعت حفظ نماید.

 

 

 

29- از نحوه اتصال وسایل الکترونیکی عکس بگیرید.

قبل از قطع و جدا کردن وسایل صوتی و تصویری حتما از نحوه اتصال آنها عکس بگیرید تا در محل جدید در نصب آنها دچار مشکل نشوید.

30- سبد ها و چمدان ها را برای استفاده آماده کنید.

به جای فکر کردن به اینکه چطور می توانید چمدان ها، سبدها، و… را حمل کنید سعی کنید در آنها وسیله قرار دهید.

لباس ها، کفش ها ، حوله ها و … را می توانید درون آنها قرار دهید.

31- از مدارک مهم کپی بگیرید.

یک پک از کپی مدارک مهمتان که ممکن است در شرایط اضطراری به آنها احتیاج پیدا کنید آماده کنید و دم دست بگزارید. این مدارک می تواند شامل شناسنامه، پاسپورت، بیمه، مالیات و … باشد. اگر شما هم نگران مدارکتان هستید حتما از همه آنها کپی بگیرید و آنها را اسکن کنید تا در صورت مفقودی کپی آنها را داشته باشید.

 

32- مواد و لازم شوینده را برای روز اسباب کشی آماده کنید.

یک ست شوینده آماده کنید تا بتوانید در روز اسباب کشی تمیز کاری نهایی را انجام دهید یا آنها را در اختیار کارگر نظافت قرار دهید.

این ست تمیز کاری می تواند شامل، سفید کننده، شیشه شور، دستمال، تی، جارو و غیره باشد. و البته در بدو ورود به محل جدید هم ممکن است لازمتان شوند.

33- یک روز قبل از اسباب کشی یخچال را از برق بکشید

چه کسی دوست دارد زمانی که در خانه جدیدش بیدار می شود با یخچالی که آبش خانه را برداشته مواجه شود؟

هیچکس

24 ساعت قبل از اسباب کشی یخچال را از برق خارج کرده تا یخ ها آب شوند و بعد کاملا داخل آن را تمیز کنید.

نحوه تمیز کردن یخچال

34- کارتن های هر اتاق را کنار هم قرار دهید.

از کارگران باربری بخواهید تا کارتن های هر اتاق را در کنار هم قرار دهد تا در زمان خالی کردن بار هر کارتن به محل مناسب برود که البته برای این از سیستم برچسب زنی هم می توانید استفاده کنید.

نحوه درست برچسب زنی کارتن اسباب کشی

مثلا می بایست کارتن های آشپزخانه، اتاق خواب، و غیره در کنار هم قرار گیرند.

35- قبل از اسباب کشی به محل جدید از آن عکس بگیرید

این نکته بیشتر در زمان اجاره خانه جدید لازم می شود.

قبل از اینکه شروع به چیدمان و پر کردن خانه بکنید، حتما از تمامی خانه و صدمات و خرابی هایی که دارد عکس بگیرید تا بعدا از شما تقاضای جبران صدمات نکنند. بعد از اسباب کشی بسیار سخت است که ثابت کنید این صدمات را شما ایجاد نکرده اید.

36- مدیریت خالی کردن وسایل

مدیریت زمان بسیار مهم است چون نرخ باربری های داخل شهری اغلب به صورت ساعتی محاسبه می شوند پس حتما دقت داشته باشید که زمان را از دست ندهید و دایما توجه کنید که کسی بیکار نباشد و کارها روی نظم انجام شود قبل از اسباب کشی از سالم بودن آسانسور اطمینان حاصل کنید و با مدیریت ساختمان هماهنگ کنید.

37- اول تخت ها را آماده کنید

یکی از متخصصان حمل و نقل و اسباب کشی آمریکا معتقد است، که با سر هم کردن تخت به عنوان اولین کار می توانید از استرس خود کاهش دهید. بعد از نصب تخت روی آن را با یک ملحفه پوشانده تا خط روی آن نرود و پس از یک روز سخت آخر شب یک خواب راحت را در تخت خودتان داشته باشید.

38- میزبان خوبی باشید

مطمئن شوید به خوبی از افرادی که شما را کمک کرده اند پذیرایی کرده اید و به آن ها غذا ، نوشیدنی و غیره داده اید، صرف نظر از اینکه آنها برای این کار ازشما پول دریافت کرده اند و یا دوستان و آشنایان شما هستند.

تماس با باربری

برای رزرو باربری ظریف بار و کسب مشاوره رایگان با تلفن 1500 بدون پیش شماره تماس بگیرید.

نکات اسباب کشی قسمت اول

نکات اسباب کشی قسمت دوم

نکات اسباب کشی قسمت سوم

نکات اسباب کشی قسمت پنجم

error: Content is protected !!