دسته‌بندی نشده

اسباب کشی و حمل و نقل تجهیزات قالی بافی

توسط 1 فوریه 2020 ژانویه 20th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

حمل فرش با باربری

فرش ایرانی با شهرت جهانی خود نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و البته در منازل ایرانی به عنوان یکی از ضروریات زندگی ، جایگاهی ثابت دارد. در این میان استفاده از فرش های دستبافی که در کارگاه های قالی بافی بافته می شوند، مورد استقبال اقشار خاصی از مردم قرار می گیرد.علاوه بر این قالی بافی یک تفریح بسیار جذاب و به یاد ماندنی و خاطره ساز هست که قطعا با سانت به سانت آن خاطره هایی میسازید که تا سالیان سال این خاطره ها را زیر پای خود میبینید. بدیهی است حمل و نقل تجهیزات قالی یا اسباب کشی در این کارگاه ها نیاز به به کارگیری تیم حرفه ای و با تجربه ای دارد که دغدغه های شما را به حداقل برساند.

باربری و اتوبار ظریف بار تمامی مراحل اسباب کشی یا جابجایی تجهیزات کارگاه قالی بافی شما از بسته بندی و حمل و نقل دار و دستگاه قالی بافی و کوجی گرفته تا شانه ، کاردک ، قیچی ، چله ، پود ، قلاب ، چاقو ، سیخک و غیره را در مدت زمانی مطلوب و با قیمتی مناسب انجام خواهد داد.

شماره تماس باربری

شماره تلفن 1500 خط ویژه باربری و اتوبار ظریف بار برای شما شهروندان عزیز است تا پیش از اقدام به انجام اسباب کشی در کارگاه قالی بافی خود از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده کنید و بدون نیاز به کد از طریق تلفن ثابت و تلفن همراه با ظریف بار در ارتباط باشید. با باربری و اتوبار ظریف بار آسوده خاطر باشید.

error: Content is protected !!