دسته‌بندی نشده

انتقال کسب و کار به محل بزرگ تر

توسط 1 فوریه 2020 ژانویه 15th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

باربری ظریف بار

داشتن کسب و کار برای خود یک تجربه بی نظیر است، چون می تواند به شما آزادی مالی دهد و شما را به موفقیت های بزرگ برساند اما از طرف دیگر مسئولیت های بسیاری نیز دارد .

با توجه و دقت کافی، تمامی کسب و کارها قابلیت رشد در طول زمان را دارند.  و همچنین ممکن است با رشد آن نیاز به فضای بیشتری برای ادامه و پیشرفت کسب و کارتان داشته باشید و مجبور به جا به جایی به محل جدیدی شوید.

اگر می خواهید محل کسب و کارتان را تغییر دهید، ادامه مطالب را با دقت بخوانید تا با یاد گیری چند نکته کار جا به جایی را هرچه ساده تر انجام دهید.

بهترین موقعیت را انتخاب کنید

جا به جایی به شما اجازه می دهد تا یک شروع جدید داشته باشید. پس نه تنها به دنبال جایی باشید که به قدر کافی برای ابزار کار شما و کارمندان شما بزرگ باشد بلکه از نظر دسترسی به تامین کننده و دست رسی مشتریان به شما مناسب باشد. به زیر ساخت آن توجه کنید و حتما محلی را انتخاب کنید که دسترسی به آن ساده باشد. و در کنار آن مقرون به صرفه و هماهنگ با بودجه شما باشد.

اهدا تجهیزات غیر ضروری و منسوخ

هم زمان با بزرگتر شدن کسب و کار شما وسایل بی استفاده و منسوخ انباشته تر می شوند و این مسئله ای است که مطمئنا شما دوست دارید جلوی آن را به هر قیمتی که هست بگیرید. این وسایل را شناسایی کنید و آنها را بفروشید یا اهدا کنید تا در جا به جایی به محل جدید با خود حمل نکنید.

کارتن ها را علامت بزنید

کارتن ها را حتما با برچسب زنی علامت بزنید با این کار از دردسر های چیدمان خلاص می شوید. با این کار شما می توانید اسباب کشی خود را سازماندهی کرده و بهره وری آن را بیشتر کنید، که در کسب و کار بهره وری و بهینه سازی مهم ترین اصل به حساب می آید. این کار همچنین روند کل را بهبود می بخشد، و یک دلیل اصلی برای سرعت بخشیدن به کار جابه جایی است.

مطالعه کنید : نحوه صحیح برچسب زنی کارتن اسباب کشی

تجهیزات برقی را جدا جدا بسته بندی کنید و سیم ها را جدا کنید
کابل ها می بایست به صورت جداگانه بسته بندی و حمل شوند. و همچنین باید دقت کنید که تمامی کامپیوتر ها به صورت مجزا و جدا جدا بسته بندی شده و حمل شوند. کامپیوتر ها وسایل حساسی می باشند پس برای بسته بندی آنها از تیم بسته بندی حرفه ای ظریف بار کمک گرفته تا آسیب را به حداقل برسانید.

اول اثاثیه را حمل کنید

ممکن است کمی عجیب به نظر برسد ولی قبل از هر چیزی لازم است شما مبلمان را جا به جا کنید. این کار را قبل از خرید مبلمان و میز های جدید که می خواهید اضافه کنید انجام دهید. با این کار ایده بهتری برای خرید میز و صندلی های جدید و محل قرار گیری آنها خواهید داشت .  این قدم بسیار مهمی است چون شما برای استقرار وسایل و کارمندان اول می بایست میز و صندلی ها را مستقر کنید.

یک باربری حرفه ای انتخاب کنید

انتخاب بهترین باربری کار بسیار حیاتی است. با انتخاب نادرست شما به راحتی زمان و هزینه گزافی را از دست خواهید داد. اتوبار ظریف بار با بهره گیری از سال ها تجربه و ارایه خدمات متنوع ، بسته بندی اثاثیه، حمل بار، چیدمان و کارشناس اسباب کشی برای سازماندهی و تسریع فرایند جا به جایی، از جمله این خدمات می باشد. بهره گیری از باربری حرفه ای به مراتب روند اسباب کشی را ساده تر و سریع تر می کند و از آنجایی که در مدت جا به جایی کسب و کار به تعلیق می افتد ، انجام سریع جا به جایی می تواند هزینه زیادی را ذخیره کند.

چرا ظریف بار ؟

بروز رسانی اطلاعات تماس
به محض اینکه در محل جدید مستقر شدید می بایست اطلاعات تماس خود اعم از آدرس و تلفن را به روز رسانی کنید و به مشتریان اطلاع دهید. با طراحی کارت ویزیت جدید ، تغییر اطلاعات تماس روی وب سایت و ارسال ایمیل و تغییر امضای ایمیل می توانید این کار را سریع تر انجام دهید.

error: Content is protected !!