دسته‌بندی نشده

حفظ سلامت با اسباب کشی

توسط 1 فوریه 2020 ژانویه 16th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

حفظ سلامت با اسباب کشی

سلامتی مهم ترین اولویت در زندگی همه ماست. شما برای سلامتیتان ورزش می کنید، غذای سالم می خورید، به اندازه آب می نوشید، و سعی می کنید در شب به اندازه کافی بخوابید. اما ممکن است نگران باشید که اسباب کشی ای که پیش رو دارید این برنامه هایتان را بهم بریزد.

حمل ونقل اثاثیه منزل و جایه جایی آن ها غالبا برنامه ریزی های شما را بهم میریزد ، اما اگر دستور العمل های زیر را دنبال کنید دیگر نیاز نیست نگران سلامتیتان باشید.

بسته مواد غذایی تهیه کنید

 

به محض اینکه شروع به جمع کردن و بسته بندی آشپزخانه کردید دیگر ابزار پخت پز نخواهید داشت. و حتما نگران خواهید بود که می بایست از بیرون فست فود سارش دهید.

برای جلوگیری از این اتفاق بسته غذایی زیر را تهیه کنید:

. تخم مرغ آب پز

. پرتقال

. سیب

. کره بادام زمینی

. خیار و کرفس

وهمچنین مواد غذایی که می توانند بیرون یخچال باشند :

. تن ماهی

. آجیل

این تغذیه ها دارای ارزش غذایی بالا و پر انرژی بوده و در حین اسباب کشی به شما انرژی می دهند.

ورزش به جای حمل اثاثیه

در زمان اسباب کشی شما ممکن است نتوانید به باشگاه و مکان های ورزشی برید و از برنامه تمرینی عقب بیوفتید. اما در نظر داشته باشید که چگونه می توان در زمان اسباب کشی هم عضله سازی و چربی سوزی کرد.

به جای بلند کردن وزنه، کارتن اسباب کشی بلند می کنید. فقط دقت کنید برای خم شدن از زانوهایتان بجای کمرتان استفاده کنید تا جلوی آسیب به کمر را بگیرید.

بجای دویدن می توانید ضربان قلب خود را در هنگام نظافت و بسته بندی بالا ببرید. تمیز کردن وان حمام برای 15 دقیقه 90 کالری می سوزاند.

بسته بندی و وکیوم وسایل برای 30 دقیقه 119 کالری می سوزاند. جا به جایی مبلمان برای 15 دقیقه 100 کالری می سوزاند.

شما حتی ممکن است تمرین بیشتری در روز اسباب کشی نسبت به تمرین در باشگاه در روز عادی داشته باشید. این به شما کمک می کند که انعطاف پذیر باشید و از آسیب جلوگیری کنید.

بطری های آب آماده کنید

از آنجایی که حمل و نقل بار انرژی زیادی لازم دارد بدن شما آب از دست می دهد و دی هیدراته می شود پس نوشیدن آب کافی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

در هرج و مرج جا به جایی شما حتما یادتان می رود تا آب بنوشید. در ابتدای روز تعدادی بطری آب پر کنید و در مکان های مختلف از خانه قرار دهید، مثل اتاق خواب ها، پذیرایی، آشپزخانه و …. این به شما این فرصت را می دهد تا با دیدن آب آن را بنوشید بدون در نظر گرفتن محل و زمان.

در زمان حمل بار هم حتما آب به همرا خود داشته باشید چون بهتر از نوشیدنی های بیرون با قند بالا می باشد.

نظم برنامه خواب خود را حفظ کنید

ممکن است شما هم مثل خیلی از افراد دیگه روزی 8 ساعت بخوابید. اما شاید لازم باشد در زمان اسباب کشی شب را نخوابید یا مجبور باشید صبح خیلی زود بیدار شوید.اگر و تنها اگر هشت ساعت خواب کامل داشته باشد، شما هوشیار و سر حال تر خواهید بود .

لیستی از کار هایی که باید انجام بدید را بنویسید و زمان بندی آن ها در م آنجا بنویسید. دنبال کردن برنامه و طبق آن عمل کردن باعث می شود تا شما زمان کافی برای خواب و استراحت داشته باشید و دچار کسلی نشوید.

باربری ظریف بار

اگر فکر می کنید که شما وظایف متعددی برای انجام دارید و به همه آن ها نمی رسید کمک بخواهید. باربری و اتوبار ظریف بار با سال ها تجربه می تواند در زمینه بسته بندی، حمل، انبار وسایل منزل، چیدمان و … به شما کمک نماید.

هیچ چیز مانع رسیدن شما به اهدافتان نمی شود.

error: Content is protected !!