دسته‌بندی نشده

راه کارهای جا به جایی آسان

توسط 1 فوریه 2020 ژانویه 16th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

5 راه کار ساده قبل از جا به جایی

5 راه کار جهت ساده کردن اسباب کشی و کاهش خستگی آن.

اسباب کشی به خانه جدید یک کار فوق العاده می باشد. در کنار تمام برنامه ریزی، سازماندهی و بسته بندی که باید انجام شود، گاهی اوقات بسیار سخت است که تصمیم بگیریم از کجا شروع کنیم. این مسئله زمانی بدتر می شود که خانه شما مملو از وسایل متنوع و اثاثیه منزل مختلف باشد. برای کمک به شما در بسته بندی، جمع آوری، کاهش استرس و خستگی، باربری ظریف بار لیستی از ترفند ها و راهکارهای مفید برای بسته بندی اثاثیه منزل شما فراهم کرده است.

مرتب سازی

اسباب کشی فرصت خوبی برای پیدا کردن و شناسایی وسایل و لوازم بی استفاده و خارج کردن آن ها از خانه می باشد. هیچ دلیلی وجود ندارد که در زمان جا به جایی منزل شما وسایل بلا استفاده را با خود به خانه جدید ببرید. پس، از یکی از اتاق های خانه شروع به مرتب سازی و دسته بندی در سه گروه :1- بسته بندی شود 2- دور انداختنی 3- اهدایی یا فروش

همچنین مطالعه کنید : 41 نکته اسباب کشی

فروش وسایل اضافه
اگر وسایلی دارید که همچنان در شرایط خوبی می باشند و ارزش مالی دارند، آنها را در سایت های فروش مثل دیوار و شیپور قرار دهید. این ایده آل ترین روش برای باز کردن فضا و بدست آوردن پول در کنار آن است.

همچنین مطالعه کنید : اسباب کشی در تابستان

برنامه ریزی
انجام تمام کارهای جا به جایی بسیار زمان بر است. پس برای هر قسمت از خانه که می خواهید بسته بندی کنید زمان تعیین کنید و طبق آن عمل کنید. هرگز سعی نکنید که تمام کار ها را به تنهایی در دو روز انجام دهید. ریلکس بودن در بسته بندی اثاثیه منزل باعث می شود که شما استرس کم تری داشته باشید و روند جمع آوری و وکیوم وسایل بهتر پیش رود.

همچنین مطالعه کنید : از 6 هفته قبل از اسباب کشی تا روز باربری

کمک بخواهید
اگر آشنای نزدیکی مثل دوست و فامیل دارید که می توانید از آن ها در اسباب کشی کمک بخواهید، خجالت را کنار بگذارید و با آن ها تماس گرفته و از آنها کمک بخواهید. کمک گرفتن از دیگران نه تنها باعث افزایش سرعت در جمع آوری و بسته بندی می شود، بلکه فرصت مناسبی می شود تا نگاهی به وسایل سنگین تر و سخت تر هم بندازید.

همچنین مطالعه کنید : خطرات اسباب کشی به تنهایی

برچسب زنی

در زمانی که وسایل را جمع آوری کردید، بلا فاصله پس از بسته بندی کارتن حمل اثاثیه را حتما برچسب بزنید. با این کار پس از جا به جایی به راحتی وسایلتان را پیدا کرده و در چیدمان زمان بسیار زیادی را ذخیره می کنید. از همه مهم تر در روز حمل می توانید کارتن اثاثیه را شناسایی و از کارگران باربری بخواهید تا آن را به مکان مورد نظر ببرد.

همچنین مطالعه کنید : چگونه کارتن ها را برچسب بزنیم ؟

شماره تلفن باربری

برای بهره گرفتن از نکات و مشاوره های دیگر در خصوص تمامی مسایل مربوط به حمل بار، اسباب کشی، بسته بندی و انبار اثاثیه منزل موقت می توانید با اتوبار ظریف بار تماس گرفته و از مشاوره رایگان شبانه روزی این شرکت بهره مند شوید.

error: Content is protected !!