دسته‌بندی نشده

از 6 هفته قبل از جا به جایی چه کار هایی باید انجام داد

توسط 1 فوریه 2020 ژانویه 20th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

توصیه های باربری قبل از اسباب کشی

هفته 6 و 5 قبل از جابجایی

اگر به درخواست یک کار فرما می خواهید جا به جایی انجام دهید، اول مشخص کنید چه وظایفی از جا به جایی مرتبط با شما و چه وظایفی مرتبط با کارفرماست. . شروع به ارزیابی و تهیه لیست از وسایل خود کنید. چه وسایلی رو می خواهید بفروشید و یا یه سازمان های خیریه اهدا کنید و بررسی کنید از چه وسایلی طی سال گذشته استفاده نکرده اید. . یک لیست از افراد یا سازمان هایی که می بایست از جا به جایی شما مطلع شوند تهیه کنید. (مثل، دوستان، همکاران، اقوام، بانک، مدرسه، اشتراکات و …) . تغییر محل ثبت بیمه و اسناد . اگر نیاز به نگهداری مقداری از وسایل خود در بیرون از محا اقامت دارید باربری خود را مطلع کنید تا شما را یاری کند.

هفته 4

گرفتن آدرس و کد پستی جدید و شروع به مطلع کردن ترتیب حمل و نقل ویژه برای گیاهان و حیوانات خانگی خود تماس با شرکت های بیمه برای اعلام تغییر مکان و انجام امور بیمه محل جدید. اگر خودتان قصد بسته بندی دارید، از بهترین باربری مورد نظر وسایل و تجهزات بسته بندی را تهیه نموده و وسایلی که تا ماه آینده به آن ها احتیاج ندارید بسته بندی کنید. برنامه ریزی فروش وسایل اضافه یا اهدا آن ها به خیریه (ظریف بار این خدمات رو به شما می دهد)

هفته 3

مقدمات جا به جایی را انجام دهید، برای رزرو ها اقدام کنید (باربری و در صورت لزوم هتل و…) اگر به شهر دیگر جا به جا می شوید بلیط خود را تهیه کنید. کاغذ و مدارک مهم را جمع کنید تا با مشکل در جا به جایی مواجه نشوید اگر به شهر جدید می روید ترتیب انتقال حساب بانکی خود را به شهر مقصد بدهید.

هفته 2

اگر به شهر جدید می روید و قرار است از وسیله نقلیه شخصی خود استفاده کنید حتما آن را سرویس کامل کنید و از سلامت آن اطمینان حاصل فرمایید. اگر محل جدیدی که به آنجا می روید دارای آسانسور می باشد، با مدیریت ساختمان جهت اعلام تاریخ اسباب کشی هماهنگی های لازم را برای استفاده ار آسانسوربه عمل آورید. تماس با باربری انتخاب شده برای گرفتن مشاوره و تایید مجدد تاریخ جا به جایی.

هفته 1

حل و فصل تمامی حساب های مربوط به محل کنونی گرفتن لباس ها از خشک شویی در صورت داشتن حیوان خانگی، مراجعه به دامپزشک جهت اطمینان از سلامت حیوان اهدا گیاهانی که با خود نمی برید ارایه مسیر دقیق جا به جایی به شرکت اتو باربری.

روز قبل جا به جایی

یخ زدایی یخچال و فریزر و بستن درب آنها(برای انتقال موارد یخچالی با ظریف بار مشورت کنید) آیا لوازم بزرگ خود را بسته بندی و آماده کرده اید؟ (برای بسته بندی وسایل بزرگ و قیمتی با ظریف بار مشورت کنید.) آماده سازی کارتنی از وسایل ضروری شخصی که یه محض رسیدن به آن ها احتیاج دارید جدا سازی و علامت گذاری وسایلی که می خواهید خودتان حمل کنید، تا اشتباها درون خاور قرار نگیرند. تماس با اتو باربری برای تایین ساعت دقیق و مشاوره برای اطمینان از آماده بودن همه لوازم.

تماس با باربری

برای رزرو باربری یا کسب مشاوره از کارشناسان ظریف بار با شماره تلفن 1500 بدون پیش شماره تماس بگیرید.

error: Content is protected !!