دسته‌بندی نشده

نکات ریز و مهم اسباب کشی

توسط 2 فوریه 2020 دسامبر 15th, 2020 دیدگاهی ثبت نشده

نکات ریز و مهم اسباب کشی

نکات ریز و مهم اسباب کشی:

سازمان دهی:

زمانی که صحبت از اسباب کشی و باربری می شود ، اولین قدم بسته بندی وسایل است و بسته بندی بندی نیاز به آوردن وسایل و گرد آوری آن ها است . که باعث سردر گمی می شود. پس بهترین کار برنامه ریزی و سازماندهی است که بهترین روش آن ایجاد یک برنامه و عمل کردن طبق برنامه است.

  • مدارک را نگه دارید:

تمام مدارک و رسید های خود بین شما و باربری را نزد خود امن نگه دارید. و در حفظ آن کوشا باشید.

  • کار ها را دقیقه 90 انجام ندهید:

به محض اینکه از اسباب کشی مطلع و مطمئن شدید، شروع به جوع آوری و بسته بندی کنید و کارها را به بعد نندازید. اگر وسایل زیادی دارید که نیاز به گرد گیری حسابی دارند و سال ها به آن ها دست نزده اید فورا اقدام به تمیز کردن و بسته بندی آنها کنید چرا که ممکن است به زمان بر تر از چیزی باشند که تصور می کردید.

  • برچسب کارتن ها فراموش نشود:در زمان بسته بندی لیستی تهیه کنید و تمام کارتن ها را شماره بزنید و در لیست طبق شماره محتویات کارتن را وارد نمایید.

یا با برچسبی روی کارتن تمام محتویات آن را بنویسید و حتی می توانید با استفاده از برچسب ها با رنگهای مختلف وسایل های هر قسمت را از هم تفکیک کنید.

  • آخرین کارتن اسباب کش اولین کارتن تخلیه:

بر خلاف حراجی ها ی جمعه سیاه و سیستم های بانکی که هر کس یا هر چیز که اول وارد شود، آخر خارج می شود، در روز باربری و اسباب کشی باید به خاطر داشته باشید که آخرین وسیله ای که بارگیری می شود اولین وسیله ای است که خالی می شود.
در این روزگار، زندگی شما مداوم در حال حرکت است. زمانی که باربری و اتوبار ظریف بار در حال چیدمان وسایل و اثاثیه منزل شما داخل ماشین های مخصوص حمل بار می باشد، آخرین کارتنی که درون ماشین قرار می گیرد دقیقا اولین کارتنی خواهد بود که در هنگام رسیدن به مقصد از ماشین خارج می شود.

اقلام ضروری که تا آخرین لحظه قبل از ترک خانه یا محل قبلی لازم دارید و بلافاصله بعد از ورود به خانه جدید به آنها احتیاج دارید همان کارتنی است که باید در آخر درون ماشین قرار دهید.
این قبیل اقلام می تواند شامل:

حوله
شوینده
دستمال کاغذی
جارو برقی
لیوان و ظروف پلاستیکی
مشاوران ظریف بار می توانند به شما در زمینه انتخاب وسایل ضروری کمک کنند.

error: Content is protected !!