دسته‌بندی نشده

چه تعداد کارتن اسباب کشی لازم داریم؟

توسط 1 فوریه 2020 دسامبر 15th, 2020 دیدگاهی ثبت نشده

تعداد کارتن اسباب کشی

باربری را رزرو کرده اید؟ بله

آیا برنامه ریزی روز اسباب کشی مشخص شده است؟ بله

آیا بسته بندی را انجام داده اید ؟ اووممممم….

اگر جواب شما به این سوال نه می باشد، و احتمالا به خاطر این است که شما با نگاه کردن به وسایل اطرافتان دچار سر در گمی شده اید. و سپس اولین سوالی که به ذهن همه می اید این است که چند تا کارتن اسباب کشی نیاز دارید؟؟؟

بسته بندی را با محاسبه تعداد کارتن مورد نیاز قبل از آنکه شروع به بسته بندی کنید ، راحت کنید. با این کار شما زمان و هزینه اضافی از دست نمی دهید و به دفعات با مشکل بی کارتنی مواجه نمی شوید که دوباره برای تهیه آن وقت بگذارید و در نهایت تعداد زیادی هم کارتن بی استفاده باقی بماند.شما برای محاسبه تعداد کارتن اسباب کشی مورد نیاز، نباید معدلات ریاضی یا مکعب هوش حل کنید. اتوبار ظریف بار با بهره گیری از تجربه چندین ساله خود در زمینه باربری و حمل اثاثیه منزل یک نمودار برای محاسبه تعداد کارتن مورد نیاز شما برای اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه با توجه به بزرگی و قدمت خانه، آماده نموده است.

به صورت کلی این قانون وجود دارد که : هر چه زمان بیشتری در خانه ای زندگی کرده باشید وسایل بیشتری انباشته کرده اید. اگر فکر می کنید که در بسته بندی استاد هستید همین الان شروع کنید. اگر مدت سکونت شما در آن خانه 5 سال یا بیشتر بوده بیشترین مقدار کارتن را تهیه نمایید، و اگر زیر 5 سال است بسته به مقدار اقامت شما تعداد کارتن کمتری انتخاب کنید.

استفاده از تجهیزات بسته بندی مناسب و تکنیک های بسته بندی صحیح باعث می شود که تمامی اثاثیه شما به سلامت به محل زندگی جدیدتان انتقال پیدا کنند.

برای دیدن مقالات بیشتر بسته بندی اینجا کلیک کنید.

error: Content is protected !!