دسته‌بندی نشده

اولین اسباب کشی

توسط 1 فوریه 2020 ژانویه 19th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

 

اولین اسباب کشی

زمانی تابلو فروش را از سر در خانه آویزان می کنید، به این معناست که باید آماده یک اسباب کشی شوید. برای کسانی که اولین بار است اسباب کشی می کنند به نظر سر در گم کننده می آید و ممکن است گیج شوند. برای رفتن به خانه جدید حتما هیجان زیادی دارید، اما واقعیت این است که قبل از رفتن به خانه جدید یک سری کارها هست که باید انجام شود. با درک صحیح، اسباب کشی می تواند خیلی هم هیجان انگیز باشد. باربری ظریف بار با توجه به تجربیات گذشته 4 مورد از نکات و راهنمایی ها را برای افرادی که برای بار اول اسباب کشی می کنند، گرد آوری کرده است که به افراد کمک می کند تا به جای فکر کردن و استرس گرفتن برای بسته بندی و حمل بار، به هیجان خانه جدید فکر کنند.

1 – آماده سازی ضروری است

 

 

 

هرکسی با تجربه زیاد در اسباب کشی و اتوبار، می داند که آماده سازی کلید اصلی در اسباب کشی موفق می باشد. شما می بایست با آماده سازی یک فهرست از کارهایی که باید انجام دهید شروع کنید. این بهترین روش برای ساده سازی فرآیند جا به جایی و تقسیم بندی کارها به بخش های کوچک تر می بشد. این لیست به شما کمک می کند که با زمان قدم به قدم پیش بروید، و هر کاری را که به اتمام رساندید تیک بزنید. این لیست همچنین به شما یا آوری می کند که چه کارهایی را در چه زمان هایی باید انجام دهید و به این ترتیب هیچ کاری فراموش نمی شود. به عنوان قسمتی از کار ها شما می بایست هزینه اسباب کشی را محاسبه کنید، تجهیزات بسته بندی اثاثیه فراهم کنید، باربری رزرو کنید، و شروع به بسته بندی درست و اصولی کنید.

2- به تعویق نیاندازید

این بزرگ ترین اشتباهی است که افراد در موقع اسباب کشی انجام می دهند. با اینکه شما هم ممکن است فکر کنید که کل وسایل خونه در عرض چند شب جمع شده و بسته بندی می شوند. به جای صبر کردن تا آخرین لحظیه برای بسته بندی اثاثیه ، شما می بایست به محض مطلع شدن از اسباب کشی شروع به بسته بندی کنید. هر شب قسمتی از یک اتاق را جمع آوری و بسته بندی کنید. آشپزخانه را برای آخر قرار دهید. تا زمانی که تمام خانه شان جمع آوری و بسته بندی شد، و آماده حرکت بودید. این کار نه تنها بسیاری از استرس شما در روز اسباب کشی را به صورت روز به روز کاهش می دهد بلکه، به شما وقت بیشتری برای انجام کارهای دیگر از جمله تمیز کردن خانه، انجام کارهای اداری و غیره می دهد.

3- انتخاب باربری درست

 

 

انتخاب درست یک باربری حرفه ای می تواند زمان،درسر،کار و هزینه زیادی را برای شما ذخیره و حفظ کند. هرچند که بسیار مهم است که کاملا تحقیق کنید تا بتوانید باربری درست را انتخاب کنید . این روز ها مخصوصا در تهران

های زیادی با نام های جعلی و بدون هویت مشغول تبلیغ با قیمت های ارزان هستند، پس هیچ گاه فریب قیمت باربری ارزان را نخورید. از دوستان و فامیل پرس و جو کنید تا تعداد را برای مقایسه به حداقل برسانید.

باربری و اتوبار ظریف به عنوان قدیمی ترین و پر سابقه ترین و بزرگترین ناوگان باربری تهران و ایران مفتخر است که اعلام نماید تمامی خدمات باربری، حمل بار، اسباب کشی، انبار داری و بسته بندی اثاثیه را توسط پرسنل آموزش دیده و مطابق با استاداردهای روز اروپا انجام می دهد.

فراموش نکنید که باربری را از قبل رزرو کنید تا به توانید در روز مورد نظر جا به جا شوید.

4- زمان برای بسته بندی اثاثیه به طور صحیح بگذارید

ممکن است بنظر برسد که ریختن وسایل درون کارتن و چسب زدن درب آن زمان زیادی برای شما در بسته بندی اثاثیه ذخیره کند، در صورتی که در نهایت و در صورت عدم بسته بندی صحیح اثاثیه با صدمات و بهم ریختگی زیادی مواجه خواهید شد. به جای ریختن وسایل درون کارتن بدون توجه به نوع و وزن آنها بهتر است زمان بیشتری گذاشته و روش صحیح بسته بندی را پیش بگیرید. حتما وسایل سنگین را در کارتن های کوچک قرار دهید. و وسایل سبک تر را در کارتن ها بزرگتر. تمام وسایل شکستنی را با نایلون حبابدار پوشش دهید تا از آسیب دیدن و شکستن آنها جلو گیری کنید. حتما کارتن ها را با برچسب علامت گذاری کنید تا هم از محتویات آنها با خبر باشید و هم پرسنل باربری آنها را به مکان درست در خانه ببرند و شما مجددا مجبور به جا به جایی آنها نباشد.

بسته بندی اثاثیه و برچسب زنی صحیح آن می تواند کمک بسیاری به شما بکند و مخصوصا در زمان چیدمان در محل جدید زمان بسیاری برای شما ذخیره کند چون دیگر لازم نیست به دنبال یک وسیله کل کارتن ها را باز کنید.

error: Content is protected !!