باربری

اسباب کشی به خانه بزرگتر

توسط 2 فوریه 2020 فوریه 23rd, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

نکاتی که به هنگام نقل مکان به خانه بزرگتر باید بدانیم

نقل مکان به خانه بزرگتر کار دشواریست و قبل از تصمیم گرفتن به انجام آن ی بایست مطالبی را بدانید. باربری واتوبار ظریف بار با بهره گیری از بیش از 5 دهه تجربه مواردی را برای شما گرد هم آورده تا قبل از نقل مکان و اسباب کشی به خانه جدید از نکات آن مطلع شوید.

آیا تا به حال احساس کرده اید که دیوارهای منزلتان بسیار به هم نزدیک هستند؟ مثل اینکه یک لحظه هم نمی توانید حریم شخصی خود را داشته باشید ؟ مثل اینکه شما به جای یک خانه گرم و نرم در یک اتاق کوچک پر زندگی می کنید ؟

اگر بله, احتمالا دیگر جایی برای شما در آن خانه نیست و نیاز به یک خانه بزرگتر دارید. شاید خانواده شما از زمان خرید/اجاره این خانه توسعه پیدا کرده و یا به تعداد وسایلتان طی سالهای زندگی در این منزل اضافه شده است یا اینکه سبک زندگی شما عوض شده و نیاز به فضای بیشتری دارید اما کماکان راه حل بزرگ کردن خانه شماست.

اما این کار زیاد هم ساده نیست , ممکن است شما از انجام این کار بدون فشار مالی و دغدغه های آن مطمعا نباشید. چون این کار بسیار هزینه بر است و تمام مهارتهای شما را به چالش می کشد.

پس , برای داشتن انتخاب درست و و مطمعا بودن از یک اسباب کشی راحت و بی دردسر شما باید آگاه و آماده باشید.

این اطلاعات به شما کمک می کند تا در مسیر درست قدم بردارید و تجربه موفقی از زندگی در یک خانه بزرگ را داشته باشید:

دلایل نقل مکان به یک خانه بزرگتر

این طبیعی است وقتی رویای یک خانه بزرگ را دارید در نهایت شما به آن خانه نقل مکان می کنید اما مهمترین سوال این است که شما از این فضای بزرگ چه می خواهید؟

خانواده در حال رشد
بچه ها اولین دلیل نقل مکان به یک خانه بزرگتر هستند . همه ما می خواهیم بچه هایمان در اتاق خودشان بازی کنند و بزرگ شوند.علاوه بر این آنها به حریم شخصی خود نیاز دارند.یک خانه یک خوابه آپارتمانی برای شما و همسرتان بسیار ایده ال است اما وقتی تعداد سکنه اضافه شود این بدان معناست که شما فضای بیشتری در همه جای خانه از پذیرایی تا دست شویی نیاز دارید.پس اگر شما کودک خردسال دارید یا فرزندی در راه است مطمعنا نیاز به یک فضای بزرگتر دارید.
وسایل و لوازم زیاد
وقتی شما در یک جای کوچک زندگی می کنید حتی مقدار کمی از وسایل هم می تواند دردسر ساز باشد.شاید وقتی که از خانه خانواده تان خارج شدید وسایلتان مناسب خانه فعلیتان بود اما بعد از چند سال این شرایط مثل قبل نخواهد بود و اگر نمی توانید وسایلتان را عوض کنید یا آنقدر دوستشان دارید که نمی خواهید آنها را از دست بدهید این شما را به تدریج قانع خواهد کرد که برای وسایلتان نیازی به فضای بیشتر دارید.
تغییر سبک زندگی
خانه اولیه شما به نظر مناسب آن برهه از زمان بود امابا گذشت زمان به این پی می برید که نیاز بیشتری به وسایل لوکس و مدرن و بطبع به خانه ای لوکس ومدرن و بزرگتر دارید.یا شاید می خواهید داخل خانه کار کنید و نیاز به یک اتاق بیشتر برای دفتر کارتان دارید.و یا بر اساس کارتان نیاز به فضای بیشتری دارید و تا زمانی که خانه بزرگتر را تهیه نکنید با این مشکلات دست به گریبان هستید.
حقوق بالاتر
چون شما توان خرید یک خانه بزرگ را ندارید این به آن معنی نیست که نباید یک خانه بزرگ بخرید . این یعنی شما می توانید با انتخاب درست به انچه می خواهید برسید و از زندگی در یک چهار دیواری کوچک خلاص شوید.
نکاتی که هنگام انتقال به یک خانه بزرگتر باید در نظر داشته باشید.
برای گرفتن یک تصمیم هوشمندانه شما باید از مزایا و معایب نقل مکان به یک خانه بزرگتر اطلاع داشته باشید :

مسائل مالی

این یک راز نیست که خانه های بزرگتر هزینه های بیشتری ماهیانه نسبت به خانه های کوچکتر دارند. البته این تمام چیزی نیست که نیاز دارید قبل از خرید آن به فکر آن باشید :

قبوض , مالیات , هزینه های جانبی نیز بسیار بالا هستند
خانه بزرگتر وسایل بیشتری برای پر کردن خانه می خواهد پس شما نیاز به خرید وسایل جدید دارید.
شما باید مطمعا باشید که از پرداخت تمام این هزینه ها قبل از بزرگ گردن خانه تان بر می آیید.

محل

خانه های بزرگ بیشتر در حومه ساخته می شوند یا در جایی که از مرکز شهر دورتر است و اگر در مرکز شهر پیدا کنید قاعدتا بسیار گران است.بنابراین نقل مکان به خانه بزرگ یعنی دور شدن از مرکزیت شهر.این از بسیاری از جنبه ها به نفع شما و از بسیاری از جهات به ضرر شماست . پس هنگام انتخاب مکان خانه خود دسترسی به تمام نیازهای خود و خانواده تان را در نظر داشته باشید.

در نظر داشته باشید خانه های مرکز شهر بسیار گرانتر از از بقیه جاها است پس شاید با انتخاب دقیق بتوانید همان مبلغی که برای یک خانه یک خواب در وسط شهر پرداخت می کنید برای یک خانه بزرگتر در بیرون شهر نیز پرداخت کنید.

نگهداری

هرچه خانه بزرگتری داشته باشیدزمان بیشتری برای تعمیر آن صرف می کنید و به همان اندازه زمان و هزینه بیشتری برای تعمیر وسایل بیشتری پرداخت می کنید.فضای بیشتر زمان بیشتری نیز برای تمیز شدن نیاز دارد و همچنین فضای سبز نیاز به نگهداری هر روزه دارد.پس اگر به فکر نقل مکان به خانه بزرگ هستید بهتر است خودتان را برای این موارد آماده کنید.

ارزش خانه پس از خرید

ایده خرید خانه بزرگ سرمایه گذاری بلند مدت است پس اگر برای کوتاه مدت این کار را انجام دهید مطمعناً ضرر خواهید کرد.در نظر داشته باشید که فرزندان شما در نهایت به استقلال می رسند واز شما جدا خواهند شد و شما با فضای اضافی و بلا استفاده روبه رو می شوید. همچنین تعمیرات این خانه بزرگ در سنین بالا توسط فرد سخت و توسط شرکتها بسیار گران است و ممکن است شما در وضعیت مالی خوبی نباشین در این صورت با فروش خانه و نقل مکان به یک خانه کوچکتر شما منفغت بیشتری خواهید برد.

آیا شما واقعا به فضای بیشتری نیاز دارید؟
آخرین سوال این است که آیا من باید به جایی بزرگتر بروم ؟ , شما باید نیازهایتان را در نظر گرفته باشید و مطمئن باشید که به فضای بیشتری نیاز دارید:

با این همه فضا چه خواهید کرد ؟ ایا جدا به اتاق بیشتر یا انبار بیشتر نیاز دارید یا صرفا برای تفنن این کار را انجام می دهید.
آِیا به تمام وسایل خود نیاز دارید ؟ اگر صرفا چون وسایلتان زیاد در معرض دید شما بوده و از آنهاخسته شده اید یا دوست دارید به خانه ای که پر از وسایل مختلف بی ربط به هم در آن است که معنی و مفهوم خاصی نه به خانه و نه به صاحب آن می دهند بروید بهتر است این ایده را کلا فراموش کنید.
آیا تا به حال به فکر بازسازی افتاده اید؟ گاهی اوقات با یک بازسازی کوچک مشکل فضای مورد نیاز شما برطرف می شود.
آیا تا به حال از فضاهای مخفی خانه خود استفاده کرده اید؟ خانه شما فضاهایی دارد که با کمی خلاقیت می توانید استفاده چند منظوره از آن داشته باشید و بزرگتر و جا دارتر به نظر برسد. به طور مثال از فضای اریب روی دیوار یا با استفاده از آباژور یا نور سفید یا وسایل چند منظوره می توانید به خانه خود وسعت بیشتری دهید.
ایجاد فضای بیشتر در خانه کوچک
چگونه خانه را بزرگ کنیم؟
هنگامی که تصمیم به نقل مکان به یک خانه بزرگتر را گرفتید , شما باید اطمینان داشته باشید که به راحتی با یک باربری ایمن و با موفقیت این مراحل را   به سر انجام خواهید رساند:

یک لیست از وسایل مورد نیاز خانه جدید تهیه کنید.
وضعیت مالی خود را بهبود ببخشید و برای هزینه های خانه جدید مهیا باشید.
چندین خانه که نزدیک به ایده آل شماست ببنید سپس بهترین را برای خود و خانواده خود انتخاب کنید.
خانه قدیمی را برای فروش آماده کنید.
برای یک اسباب کشی منظم و دقیق با استفاده از شرکتهای باربری حرفه ای برنامه ریزی کنید.
مراحل آماده سازی برای اسباب کشی را در زمان مناسب انتخاب کنید و تا روز حرکت تمام مراحل را انجام دهید.
برای اسباب کشی یک روزه ایمن و موفق برنامه ریزی کنید.
خانه بزرگ خود را به خانه رویاهایتان تبدیل کنید و از آن لذت ببرید.

همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما می باشند.

تماس با باربری تلفن 1500

تماس با 1500 بدون نیاز به پیش شماره از سراسر ایران و حتی موبایل

error: Content is protected !!