باربری

راهکار ظریف بار برای حمل وسایل سنگین

توسط 2 فوریه 2020 فوریه 24th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

باربری وسایل سنگین

14 راهکار ظریف بار برای حرکت دادن وسایل خانه

اگر شما نقل مکان کنید یا بخواهید دکوراسیون خود را عوض کنید ،جا به جایی وسایل سنگین کاری بس دشوار است.
با استفاده از تکنیکهای تخصصی ظریف بار به راحتی اجسام سنگین را حرکت دهید بدون آنکه به کمر ، خانه یا حتی خود وسیله آسیبی رسانده شود.برای اینکار از مغز خود باید استفاده کنید نه کمر و زور خود.

حمل کردن اثاثیه بلند به بالا و پایین

جا لباسی، کابینت پر یا قفسه های متحرک  برای حمل بسیار بد قلق هستند.
این کار را 2 نفره انجام دهید به صورتی که جسم را به عقب هل داده سپس یک نفر از سر و دیگری از ته آن را گرفته تا تمام وزن در قسمت میانی قرار گیرد تا هم وزن کم شود و هم از سر خوردن یا چرخیدن هنگام حرکت جلوگیری شود . به هنگام انتقال از طریق پله نیز به همین صورت منتها وزن و زاویه را با پله ها همسان کنید تا خطری موقع باربری شما را تهدید نکند.

حمل صندلی از گوشه ها

در این مورد بهتر است ابتدا صندلی را به صورت L در آورده سپس یک سر آن را از در رد کنید و در امتداد صندلی نسبت به فضای موجود در به آن قوس دهید تا علاوه بر جلوگیری از صدمه دیدن وسیله و کمرتان به راحتی آن را از یک در با عرض کم عبور دهید.

حرکت مبل ایستاده

برای باربری مبلمان یا مبلمان فضای باز اگر شما مجبور باشید یک مبل را از در به صورت افقی رد کنید اینگونه به نظر می رسد که این کار شدنی نیست؛
پس قبل از همه این کارها مبل را به روی زمین گذاشته از انتهای مبل به آن فشار آورده و مبل را به سمت در سر دهید.در بیشتر موارد شما در انتها این قابلیت را دارید تا با دادن کمی قوس به راحتی مبل را از در اتاق رد کنید.

کمربندهای شانه یا طناب حمل

حرکت دادن اجسام سنگین با این وسیله به شما کمک می کند که نه تنها به کمر و پشت خود فشار نیاورده بلکه تعداد زیادی از عضلات شما را درگیر کند تا فشار کمتری متحمل شوید.همچنین دستان شما آزاد است تا به راحتی اجسام را به زوایای دلخواه خود حرکت دهید.اگر چه در راه پله ممکن است تمام وزن بر روی باربر پایین قرار گیرد.

بلند کردن اجسام

برای بلند کردن هر جسمی نسبت به اندازه آن شما باید از باربری با همان اندازه استفاده کنید.با استفاده از کمربندهای بلند کردن اجسام شما به راحتی می توانید اجسام را در سطوح صاف جا به جا کنید.شما این ابزار را می توانید به صورت آنلاین یا در ابزار فروشی ها خریداری کنید.

 

هل ندهید , سر دهید

شما می توانید ابزار سر دهنده را در هر سایز و قیمتی به صورت انلاین یا در ابزار فروشی ها تهیه کنید.همچنین شما می توانید با استفاده از حوله ، زیر انداز ، پتو و غیره برای اینکار استفاده کنید . در نظر داشته باشید که برای سطوح فرش پوش از پلاستیک سخت و برای سطوح سفت از حوله می توانید استفاده کنید.

با حوله و نایلون حبابدار (بابل رپ) از وسایل مراقبت کنید

بابل رپ برای جلوگیری از صدمه دیدگی اشیا و خانه بکار می رود.خرید انها هزینه ای ندارد اما می توانید با خرید چند عدد آنها برای مصارف مختلف و طی مدت زمان بیشتری بکار استفاده کنید.ابتدا وسایل را با بابل رپ پوشش دهید سپس دور آن را چسب بزنید .

گردن آویز

جا به جا کردن اجسام سنگین سخت است.بسیاری از آنها بدون دستگیره هستند.اما می توان با چند روش ساده برای آنها دستگیره درست کرد تا راحت تر حمل شوند.با استفاده از یک طناب و پیچاندن آن به دور جسم به شما و کمکتان این امکان را می دهد تا راحت تر اجسام را جا به جا کنید. با استفاده از یک ورقه pvc که شئ را روی آن قرار میدهید و با استفاده از طناب که بعد از محکم کردن و محار توسط پایه می توانید به راحتی وسیله را سر یا بلند کنید و جا به جا نماید.

تا کردن و بریدن اضافات

اگر شما قفسه ای دارید که نمی توانید آن را در راهرو یا مسیرهای تنگ عبور دهید به جای خرید 100 ها جعبه با بریدن یا تا کردن یا جدا کردن آن قسمت به راحتی آن را به جای جدید منتقل کنید و سپس قسمت بریده شده را به آن اضافه کنید.

جای مناسب را در نظر داشته باشید

قبل از اینکه به خانه جدید بروید تصمیم بگیرید که جای مناسب هر شئ در خانه جدید کجاست.
قبل از اسباب کشی یک نقشه دقیق را بکشید که در آن حجم وسایل و جای آن لحاظ شده باشد و برای راحتی کار برای هر اتاق یک کپی بکیرید و روی دیوار بچسبانید تا بدون نیاز به جا به جایی دوباره هر وسیله در جای مشخص شده قرار بگیرد.

پشتی صندلی ها را جدا کنید

دکمه قفل جدا کننده پشتی را از داخل یا بیرون پیدا کنید و سپس بعد از باز کردن قفل آن را به سمت بالا بکشید تا بیرون آید.همیشه پشتی را از بغل بلند کنید نه از قسمت زیر پایی.به یاد داشته باشید تا قسمت زیر پایی را سفت کرده تا هنگام جا به جایی از جا در نیاید یا هرز نشود.

همه چیزها را جدا کنید

وقتی شما یک مبل بزرگ را از در می خواهید رد کنید به یاد داشته باشید که با جدا کردن تمام قسمتهای جدا شونده فضای بیشتری برای انجام کار دارید و خسارت کمتری به وسایل یا به خانه وارد می کنید این روش برای تمام وسایل با این قابلیت صدق می کند.

جدا کردن درگاه منزل

گاهی اوقات شما با داشتن ½ فضا می توانید به راحتی وسیله را عبور دهید اما اگر نیاز به فضای بیشتری داشتید درگاه  منزل را باز کنید تا از تمام فضای در بتوانید استفاده کنید.

سطح شیب دار

با استفاده از الوار ، دار بست و غیره سطوح شیب داری را درست کنید تا بتوانید وسایل را به راحتی به بالا یا پایین انتقال دهید.

تماس با باربری

برای تماس با باربری ظریف بار فقط با شماره تلفن 1500 بدون پیش شماره تماس بگیرید

error: Content is protected !!