دسته‌بندی نشده

اقدامات بعد از اسباب کشی

توسط 1 فوریه 2020 ژانویه 19th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

10 اقدام ضروری بعد از اسباب کشی

اسباب کشی به محل جدید و خصوصا به شهر جدید برای شما یک مقدار ممکن است راحت نباشد و پس از جا به جایی احساس این را داشته باشید که شما به اینجا تعلق ندارید. زمان این مشکل را حل می کند و باعث می شود شما به محل جدید عادت کنید و تمام این ها زمانی راحت تر می شوند که شما بدونید بعد از اسباب کشی احتیاج به انجام چه کارهایی دارید.

اتوبار و باربری ظریف بار در زیر چک لیستی از کارهایی که می بایست بعد از اسباب کشی انجام دهید تهیه نموده تا کار شما را راحت تر نماید.

سازماندهی زمان بعد از اسباب کشی
به خانه جدیدتان خوش آمدید!

راستی باربری شما که شما را بیشتر از مبلغ تعرقه بدهکار نکرد؟ قیمت باربری مناسب بود؟ دوران پسا اسباب کشی شما دقیقا از لحظه اتمام حمل بار آغاز می شود. حتما متوجه می شوید به محض اینکه باربری تمام می شود، احساس می کنید استرس ها تمام شد و حالا می تونید یک نفس راحت بکشید.

اما متاسفانه با توجه به زمان زیادی که چیدمان و خارج کردن وسایل از کارتن ها می برد زمان زیادی برای استراحت ندارید، حداقل الان نه. در واقع، چیدمان وسایل در محل جدید به بهترین نحو مسئله بسیار مهمی است. به خاطر دارید که وسایل و اثاثیه منزل شما چقدر زمان شما را گرفت تا بسته بندی و جمع شود؟

کوه کارتن ها را باز کنید
مراحلی که در نحوه بسته بندی به شما یاد آوری کرده ایم(بسته بندی اثاثیه منزل) را به خاطر داریدحال نوبت آن رسیده تا نتیجه استفاده از آن متد های بسته بندی را ببینید. اولین کارتن هایی که باز می کنید باید مهم ترین و در اولیت ترین ها باشند. بهتر است اول یه سراغ لوازم دستشویی و حمام بروید که روی کارتن علامت زده بودید. بعد به سراغ کارتن های دیگر به ترتیب اولویت خودتان می روید اما در انتها می دانید که شبتان را می توانید با یک حمام گرم به پایان برسانید.راز های محل جدیدتان را یاد بگیرید
به طور معمول خانه جدید برای شما یک قلمرو تازه است و شناخت کاملی از آن ندارید. بگریدید و بگردید و فضاها را شناسایی کنید. به دنبال خرابی های احتمالی دیوار، لوله ها، و … باشید. محل فیوز برق ها و فلکه گاز و آب خانه را پیدا کنید که در صورت وقوع هرگونه اتفاق پیش بینی نشده بتوانید سریعا اقدام کنید.در حین انجام این کار در ذهنتان تصور کنید که هر وسیله را کجا قرار بدهید. و اگر بچه دارید محل هایی که فکر میکنیید می تواند برای بچه خطرناک باشد را امن کنید.همه در و پنجره ها سالم و امن هستند؟ یا سیستم اطفاء حریق درست عمل می کند؟
آدرس پستی را تغییر دهید.
بعد از تغییر محل اعلام کد پستی جدید از کار های اولیه ای است می بایست انجام شود. برای دریافت قبوض موبایل، مجله، و یا غیرهپیدا کردن مدرسه جدید برای بچه ها
بعد از رفتن به محل جدید می بایست مدرسه فرزندان خود را نزدیک به محل زندگی جدید انتخاب کنید تا مسیر رفت و آمد برایتان راحت باشد. همانطور که می دانید در هر منطقه مدارس زیادی وجود دارند، که شما می بایست وقت گذاشته و بهترین آن ها انتخاب کنید. برایاین کار کافیست از دوستان یا آشنایان سوال کنید یا در اینترنت جستجو نمایید .
پیدا کردن مراکز درمانی نزدیک
اتفاق هیچ گاه خبر نمیکند. بهتر است بعد از جا به جایی و اسباب کشی حتما مراکز درمانی نزدیک خود را پیدا کنید تا در صورت بروز مشکل به آن ها مراجعه کنید.آدرس ثبتی وسایل نقلیه
شما می بایت آدرس ثبتی در بیمه نامه وسایل نقلیه خود را تغییر دهید.به حیوانات خانگی خود کمک کنید
اگر حیوان خانگی دارید، باید بدانید که پس از اسباب کشی حیوان باید به محل جدید عادت کند و ممکن است دچار سر در گمی شود. با آنها بازی کنید و سعی کنید سریعا به آنها محل دستشویی شان را نشان دهید تا با خراب کاری و بوی بد مواجه نشده اید.دوستان جدید پیدا کنید.
پس از جا به جایی به محل جدید خیلی طبیعی است که شما احساس ناراحتی و غریبی کنید. سریعا با همسایگان خود آشنا شوید و آن ها را دعوت کنید. این کار به شما کمک می کند تا هرچه سریع تر محل جدید را خانه خود بدانید.همکاران و دوستان و فامیل را دعوت کنید تا به خانه جدید شما بیایند.

شهر جدیدتان را بشناسید
اگر به شهر جدید نقل مکان کرده اید، باید آن را بهتر بشناسید، پس شروع کنید. اول از محل های ضروری تر شروع کنید مثل بانک، سوپر مارکت، داروخانه و مراکز دولتی مهم. هرچه بیشتر با محیط آشنا بشوید، زودتر به محل جدیدتان عادت خواهید نمود.

شماره تماس باربری

برای رزرو باربری ظریف بار و کسب مشاوره با شماره 1500 بدون پیش شماره تماس بگیرید.کارشناسان ظریف بار به صورت 24 ساعته آمده خدمت رسانی به شما هستند

error: Content is protected !!