دسته‌بندی نشده

روز اسباب کشی باید چه کار کنیم

توسط 1 فوریه 2020 ژانویه 19th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

توصیه های باربری برای روز اسباب کشی

در روز اسباب کشی نکاتی وجود دارد که می بایست به آن ها توجه کنید. توجه به این نکات باعث می شود که اسباب کشی شما راحت تر باشد و زمان کمتری ببرد و در هزینه ها صرفه جویی کنید. از آنجایی که هزینه اسباب کشی برای 3 ساعت اول می باشد و بعد از گذشت 3 ساعت به ازای هر ساعت هزینه بیشتری متقبل می شوید.

قبل از رسیدن باربری

جدا کردن وسیله هایی که می خواهید خودتان ببرید از وسیله هایی که توسط اتوبار حمل می شود.
جمع آوری وسایل ضروری که بلا فاصله بعد از حمل بار به آنها احتیاج دارید، مثل حوله، ماهیتابه، شوینده و غیره
پیش نهاد میشود حواستان حتما به موبایلتان باشد که در دسترس و روشن باشد تا در صورت رسیدن ماشین حمل بار با شما تماس گرفته شود.
تمامی وسایل از جمله وسایل پخت و پز می بایست تمیز و بسته بندی شده باشند.
زمان رسیدن ماشین حمل بار

در روز حمل اثاثیه حتما در محل حضور داشته باشید تا کارگران باربری را هدایت کنید و اعلام کنید کدام وسایل حمل شود. و اگر نمی توانید حضور داشته باشید یک نفر که بتواند در جایگاه شما تصمیم گیری کند را قرار دهید.
لیستی از وسایلی که قرار نیست با اتوبار حمل شوند تهیه کنید. و مطمئن شوید که همگی بسته بندی شده اند. همچنین می توانید فضایی در خانه قرار دهید برای وسایلی که قرار نیست توسط باربری حمل شوند و آن منطقه را علامت یا نوشته بزنید.
لباس ها و وسایل سبک ممکن است هنوز داخل کشو ها جا مانده باشد. حتما دقت کنید که وسایل با ارزش و به درد بخور جا نمانند.
لیستی از تعداد کارتن ها و تمام وسایلی که در حال بار زدن در کامیون هست تهیه نمایید.
قبل از اینکه راننده حرکت کند حتما شماره راننده را گرفته تا در صورت گم کردن ادرس با شما یا شما با راننده تماس بگیرید.
به همراه پرسنل باربری داخل خانه و انباری رفته و قدم بزنید تا اطمینان حاصل کنید وسیله ای جا نمانده باشد. دلیل اینکه گفته می شود نگاه آخر رو با پرسنل باربری انجام دهید آن است که این افراد تجربه زیادی در این زمینه دارند و میدانند معمولا کدام نقاط از خانه فراموش می شوند.
این مسئولیت شماست که مطمئن شوید تمامی وسیله ها بار گیری شده و می بایست قبل از حرکت خاور اتوبار همه را چک کرده و به راننده اطلاع دهید.

error: Content is protected !!