باربری

باورهای اشتباه در اسباب کشی

توسط 4 اکتبر 2021 اکتبر 19th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

اشتباهات رایج در اسباب کشی

در دنیای امروزی اسباب کشی به بحث داغ در جامعه تبدیل شده است، هر شخصی از تجربیات خود در حمل و نقل و جابجایی می‌گوید، هر شخصی از اشتباهات خود که منجر به آسیب رسی به لوازم منزل و وارد شدن ضرر و زیان به خود شده است.
در بسیاری از این خاطره گویی ها موارد مشابه زیادی به چشم می‌خورد، حوادثی که بارها تکرار شده‌اند.

ماشین ظریف بار 1500برای اینکه شما هنگام اسباب کشی دچار ضرر و زیان نشوید و این اشتباهات را تکرار نکنید پیشنهاد ما مشاوره گرفتن از باربری و اتوبار ظریف بار 1500 است که به صورت رایگان شمارا را همراهی می‌کنند و بهترین و بهینه ترین پیشنهادات را برای شما دارند تا با کمترین هزینه بهترین نتیجه را بگیرید.

در برخی از موارد افراد تحت تأثیر این حواشی قرار می‌گیرند و طبق گفته‌ای همسایه ها و فامیل دست به اسباب کشی می‌زنند برخی از پیشنهادات اشتباه که منجر به گمراهی و وقت تلف کنی و صرف هزینه‌های کلان می‌شوند عبارت‌اند از:

اگر خودتان اسباب کشی کنید ارزانتر است

تفکر اینکه اگر خودتان اسباب کشی کنید به صرفه تر است کاملاً اشتباه و باعث گمراهی افراد می‌شود در نظر بگیرید در کل فرایند اثاث کشی این فقط پول کامیون نیست که پرداخت می‌کنید موارد بسیاری در هزینه باربری تأثیرگذار هستند ازجمله:

  1. هزینه‌ی استهلاک خودروی خود
    اگر شما بخواهید با یک ماشین شخصی و کوچک تمامی لوازم را جابجا کنید باید بارها و بارها بروید و بیاید و این باعث می‌شود میزان هزینه‌ی مصرفی و استهلاک خودرو بالا برود
  2. پول کارگر
    شما به هیچ عنوان نمی‌توانید تمام اقلام خود را به تنهایی بارگیری کنید چون برخی از لوازم منزل حجیم و سنگین هستند و برای بارگیری آن‌ها نیاز به استخدام کارگر دارید که این خودش یک هزینه‌ی بزرگ است
  3. امکان شکستگی لوازم
    چون شما ممکن است لوازم و تجهیزات متناسب برای این کار را نداشته باشید هنگام بارگیری و حمل بار صدماتی به لوازم منزل شما برسد و دچار شکستگی شوند.

باربری ظریف بار 1500اینجاست که تمام این هزینه‌های کوچک و بزرگ که به چشم شما نمیاد باهم دیگر جمع شده و در نهایت شما به این نتیجه می‌رسید که قیمت باربری و حمل بار با شرکت باربری ظریف بار 1500 با قیمت حمل اثاثیه منزل توسط خودتان بسیار متفاوت خواهد بود و شما باید هزینه‌های بیشتری نیز پرداخت کنید.
و در نتیجه شما باید هزینه‌ای چند برابری نسبت به استخدام شرکت باربری و اتوبار پرداخت کنید.

همه باربری و اتوبار ها یکسان هستند پس نیازی به انتخاب ندارید

زمانی که شما تصمیم گرفتید از یک باربری خوب سفارش بگیرید و روی کمک آن‌ها حساب باز کنید یا به طور کل کلیه مراحل حمل اثاثیه منزل را به آن‌ها بسپارید با تعداد زیادی از انواع باربری‌های مختلف در سطح شهر مواجه می‌شوید.
همه این اتوبار ها به شما پیشنهادات مختلف و جذابی می‌دهند که وسوسه انگیز است، پیشنهادهایی از جمله تخفیف‌های خوب، ارائه تمامی خدمات مربوطه و … ولی شما باید کمی فکر کنید و با تحقیق بهترین را انتخاب کنید.
برخی از این شرکت‌های باربری تمامی ابزارهای و تجهیزات لازم را ندارند، برخی دیگر نیز کلاه‌بردار و اصلاً شرکت ثبتی نیستند و به فکر سود و منفعت خود هستند، برخی دیگر نیز به عنوان یک شرکت شناخته شده و معتبر فعالیت می‌کنند.
پیشنهاد می‌کنیم مقاله چگونه از شرکت‌های باربری شکایت کنیم را مطالعه نمایید.

پس توجه کنید که اولین باربری که به شما پایین ترین قیمت را پیشنهاد می‌دهد را نباید انتخاب کنید چون ممکن است تقلبی بوده و در فکر کلاه‌برداری و اخاذی از شما باشند.

چگونه بهترین شرکت باربری را انتخاب کنیم؟

  • پرس جو از دوستان و کسانی که تابحال با شرکت های باربری کار کردند
  • به دنبال ارزان ترین باربری نباشید به دنبال بهترین باربری با بهینه ترین قیمت باشید که مقرون به صرفه باشد
  • سوابق و پیش زمینه‌ای باربری را مورد نظر را بررسی کنید
  • با مشاوران باربری صحبت کنید و تمامی خدماتی را که به شما ارائه می‌دهند را با قیمت هاشون در بیارید و یادداشت کنید
  • چندین شرکت مختلف را بررسی کنید تا بتونید بهترین انتخاب را داشته باشید

برای بسته بندی می‌توان از کارتن های معمولی نیز استفاده کرد

کارتن هایی که برای باربری و حمل اثاثیه منزل تهیه و ساخته نشده‌اند توان حمل و نگهداری وزن زیادی ندارند و به راحتی پاره می‌شوند، توان بارگیری و انتقال به داخل کامیون را ندارند و به راحتی از هم جدا می‌شوند و این ریسک اسباب کشی را بالا می‌برد.
جعبه ها و کارتن‌هایی که تهیه می‌کنید با متناسب با استاندارد های لازم و برای باربری و حمل بار باشند و در سایزهای مختلف باشند که بتوان تمام لوازم را درون آن‌ها جاگذاری کرد.
مورد استفاده از رپ یا نایلون‌های حبابدار است، چرا که بهترین نوع پوشش برای حفظ امنیت و جلوگیری و کاهش فشار وارد شده به اجناس قیمتی است.

غافل شدن از نامگزاری و برچسب زدن به کارتن های بسته بندی

جدا سازی کارتن‌های بسته‌بندی و جعبه‌ها به شما کمک زیادی می‌کند تا بر اساس یک روند مشخص و طبق برنامه ریزی شده پروسه اسباب کشی را پیش ببرید و حین بسته بندی، بارگیری، تخلیه و بارچینی به مشکل نخورید و نگران گم شدن و آسیب دیدن لوازم منزل خود نباشد.
همچنین زمان زیادی صرف یافتن وسایل هنگام چینش نخواهید کرد، نام گزاری و جداسازی کارتن ها کار بسیار ساده هست و در عین حال از اهمیت بالایی نیز برخوردار است.
هنگامی که شما این لیست را آماده کردید و برچسب ها رو روی لوازم به صورت جدا و بخش بندی شده چسباندید، این کار برای افراد باربری نیز کمک کلانی خواهد کرد و آن‌ها زمان زیادی را صرف پیدا کردن لوازم نخواهند کرد و البته از وزن و جنس داخل کارتن ها نیز باخبر خواهند بود.

ماشین اسباب کشیجمعه بهترین روز برای اسباب کشی است

ممکن است اسباب کشی در روز آخر کاری هفته ایده عاقلانه ای باشد تا در تعطیلات آخر هفته زمان برای چیدمان داشته باشید اما این ایده مخاطرات خاص خود را دارد:

  • هزینه ها بالا می رود چون اکثرا در آخر هقته اسباب کشی می کنند و این باع شلوغی در برنامه باربری ها می شود و به همین علت انها در این روزها هزینه بیشتری از مشتریان طلب می کنند.
  • به علت شلوغی ممکن است شما با نیروهای بی تجربه مواجه شوید
  • ترافیک آخر هفته
  • پیدا کردن وسایل برای خانه جدید سخت است چون در آخر هفته اکثرا همه جا تعطیل است

اسباب کشی شما کم هزینه تر آسانتر و ایمنتر است اگر در روزهای وسطه هفته باشد

شما به همان اندازه که حساب شده پول نیاز دارید

هزینه اسباب کشی برای شما ممکن است معین باشد اما باید هزینه های اضافی را نیز مد نظر داشته باشید:

  • ابزار بسته بندی، انعام، هزینه سفر و غیره
  • هزینه پیش پرداخت خانه جدید
  • قبوض ماه اول خانه جدید
  • هزینه دکور و اثاثیه جدید خانه
  • هزینه های اولیه برای زندگی در خانه جدید
  • هزینه های اضطراری

به یاد داشته باشید:

  • اگر شما با یک شرکت باربری معتبر قرار امضا نکنید انتظار هزینه های پنهانی که در انتها باید پرداخت کنید را داشته باشید
  • اگر شما هنگام انعقاد قرار داد تمام خواسته های خود را مطرح نکنید در انتها با یک لیست بلند بالایی از هزینه های اضافی مواجه خواهید شد

اجازه ندهید تا این داستانها شما را از راه درست اسباب کشی دور کند. با مقداری جستجو در اینترنت و یافتن حقایق تصمیم درست را برای اسباب کشی به خانه جدید بگیرید.

شرکت باربری و اتوبار ظریف بار 1500 با سال ها تجربه بهترین باربری برای اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل شناخته می‌شود و شما برای مشاوره رایگان و اطمینان از این مورد می‌توانید با شماره تلفن 1500 بدون پیش شماره از سراسر کشور تماس حاصل فرمایید.

بهترین باربری اسباب کشی

error: Content is protected !!