دسته‌بندی نشده

باربری برای حمل و نقل تجهیزات گلخانه ای

توسط 30 ژانویه 2020 فوریه 5th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

باربری در گلخانه

کسانی که در گلخانه ها کار می کنند، به خوبی با شرایط موجود در این محیط آشنا هستند و می دانند که برای بالا بردن کیفیت و کمیت محصولات گلخانه ای باید از تجهیزات ساده و پیشرفته زیادی استفاده کرد.برای باربری و انتقال لوازم کشاورزی و با گلخانه اب میتوان به روش های مختلفی عمل کرد.برای انتقال لوارم کشاورزی و یا لوازم گلخانه به محلی جدید ابتدا باید طبقه بندی کلی برای وسایل و ابزار خود داشته باشیم که به  شرح زیر است.

1)ابتدا لوازم و ابزار  و وسایل اضافی را جدا کرده و ان ها را از کل وسایل گلخانه یا لوازم کشائرزی خود را جدا میکنیم زیرا که معمولا در هر جا به جایی ،مقداری از لوازم و وسایل مناسب مکان جدبد نمی باشند و یا لزومی برای جابجایی آنها نمی باشد.

2)پس لوازم و ابزارهایی که قابل بستی بندی میباشند را بسته بندی میکنیم.به نحوی که لوازم کشاورزی و وسایل و تجهیزات گلخانه ای که دارای کارتن مخصوص می باشند،آنها را در کارتن مخصوص و یا جای کخصوص خود قرار داده و در روی کارتن و یا باکس آنها قید میکنیم که چه چیزی در درون کارتن قرار دارد و از ه مه مهمتر برای کدام محل در مکان جدید تعبیه شده اند که به محض جابجایی به همان مکان تعبیه شده جابجا شده و در آن محل گذارده  ود تا در صرفه جویی مکانی به بهترین نحو عمل کرده باشیم.

3)لوازم و ابزارهایی که دارای کارتن خاصی نمی باشند را با رعایت تمهیدات مورد نظر در درون کارتن هایی مقاوم بسته بندی کرده و با قید نام وسایلی که در کارتن گذاشته ایم،مکان آینده مورد نظر آن کارتن در گوشه ای قرار می دهیم.

4)تمام لوله ها و شلنگ های مورد نظر که برای جابجایی آنها برنامه ریزی کرده این را بصورت کلاف پیچبده و با چسب پهن یا بست کمربندی مقاوم بسته بندی کرده تا در حمل و نقل و جا به جایی استحکام بسته بندی به خطر نیافتد و به گوشه ای انتقال می دهیم و سپس با بابل رپ پوشانده تا آسیبی نبینند.

5)تمامی پوشش های سقفی،دیواری و کف را به صورت کلاف پیچانده و با چسب و یا تسمه های قوی بسته بندی کرده و به گوشه ای انتقال می دهیم.البته که بهتر است تمامی پوشش های سقفب،دیواری و کفی را با بابل رپهایی ضد ضربه و ضد سوراخ پوشانیده تا به استحکام و کیفیت آنها لطمه ای وارد نشود.

شماره باربری در تهران

6)در نهایت با سیستم حمل و نقل قدرتمند شرکت ظریف بار 1500 تماس گرفته و باقی کارها را به آن می سپارد تا در کمترین زمان ممکن بتوانید از جابجایی راحت و بی دردسری لذت ببرید.

 

error: Content is protected !!