باربریخدمات انبارداری

اجاره انبار موقت (کوتاه مدت)

توسط 25 دسامبر 2019 فوریه 27th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

اجاره انبار موقت
افراد بسیاری به اجاره انبار موقت احتیاج دارند که به بخشی از این دسته افراد اشاره شده است:

بازرگانان و تجار
در بسیاری از موارد پیدا کردن انبار مطمئن و امن کار ساده ای نیست، بازرگانان وسایلی را از کشور های دیگر وارد کرده و برای نگهداری آن ها نیازمند انبار می باشند که گاه این انبار کوتاه مدت بوده و پس از مدت کوتاهی تمامی اجناس را به مشتری انتقال می دهند.

مهاجرت به خارج از کشور
ممکن است طی مهاجرت فوری مجبور شوید وسایل منزل یا اداره خود را تخلیه کنید که به این منظور به انباری مطمئن با شرایط مناسب احتیاج داشته باشد تا برای مدت کوتاهی وسایل و اثاثیه منزل خود را در آن نگهداری کنید تا بعد از آن آنها فروخته یا به محل جدید انتقال دهید.

از دست دادن عضوی از خانواده
ممکن است عضوی از خانواده خود را از دست بدهید و نیاز داشته باشد تا وسایل آن فرد را برای مدتی در انبار موقت نگهداری کنید و از انبار اثاثیه استفاده نمایید.

استفاده کسب و کار
در سال های اخیر استفاده از انبار موقت در بین کارهای مختلف از جمله پوشاک، الکترونیک، کامپیوتر، مبلمان، و لوازم جانبی دیگر رونق یافته است. ظریف بار مفتخر است با استفاده از تجربه سالیان خود اقدام به راه اندازی کانتینر های نگهداری اثاثیه و لوازم، تحت بهترین شرایط از نظر دما، رطوبت، نفوذ خاک و امنیت نموده است.

سفرهای متعدد
افرادی که سفر های متعددی دارند می توانند با اجاره انبار و قرار دادن وسایل های با ارزش خود از امنیت و سلامت آنها اطمینان حاصل نمایند.

انبار فصلی
ممکن است شما دارای وسایل زیادی مختص به فصل خاصی از سال باشید و نگه داری آنها در یک مکان برای شما امکان پذیر نباشد. پس می توانید با اجاره فصلی انبار ، اثاثیه منزل، یا اثاثیه دفتر و یا هرگونه وسایل مورد نظر را به انبار فصلی انتقال دهید.

اضافه شدن عضو جدید به خانواده
اتفاق بسیار زیبا و شیرین بچه دار شدن به معنی نیاز به فضای بیشتر است، و شما برای اضافه نمودن وسایل بچه از جمله تخت بچه و سیسمونی نیاز به فضای بیشتر دارید. در این زمان می توانید با اجاره انبار وسایل غیر ضرور و جا گیر خود را به انبار انتقال دهید.

افراد و کسب و کاری که ممکن است نیاز به انبار داشته باشند:

خانه دار
بازرگان
فروشگاه
خورده فروشان
بیمارستان ها
رستوران ها
دانشجویان
بخش های دولتی
ظریف بار سعی دارد با ارایه بهترین و باکیفیت ترین خدمات انبارداری نوین یه مدیریت زمان و آسودگی خاطر شما کمک کند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 4 رقمی 1500 به نیاز به شماره گیری کد به صورت 24 ساعته شبانه روزی مشاوره رایگان گرفته و از خدمات مطلع شوید.

ظریف بار مطمئن

error: Content is protected !!