باربریخدمات انبارداری

انبار موقت برای لوازم التحریر

توسط 25 دسامبر 2019 فوریه 27th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

فروشگاه های لوازم التحریر به ویژه در هنگام بازگشایی مدارس و فرا رسیدن سال تحصیلی جدید با حجم زیادی از انواع لوازم التحریر رو به رو می شوند که گاه نگهداری از همه آنها در مغازه امکان پذیر نیست و نیاز به مکانی موقت برای انبار کردن این لوازم می تواند دغدغه های ذهنی شما را کاهش داده و تا زمان عرضه آنها به مشتری با خاطری آسوده از آنها نگهداری کنید.

باربری و اتوبار ظریف بار این مشکل را برای شما عزیزان برطرف کرده و با در اختیار قرار دادن کانتینرهای مخصوص انبار موقت در نقاط مختلف شهر تهران به شما عزیزان کمک خواهد کرد تا مکانی امن و آرام برای انبار کردن انواع لوازم التحریر داشته باشید.

از طرفی باربری و اتوبار ظریف بار می تواند برای حمل و نقل و جابجایی انواع لوازم التحریر با در اختیار قرار دادن خودروهای مخصوص حمل بار و کارکنان مجرب در صورت تمایل شما ، به حمل و نقلی ایمن و راحت کمک کرده و آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

شمار ه تلفن 1500 به صورت شبانه روزی در اختیار شما قرار گرفته تا بدون نیاز به کد از طریق تلفن ثابت و تلفن همراه از خدمات مشاوره رایگان ظریف بار بهره مند شوید و سوالات خود را با کارشناسان مجرب ما در میان بگذارید. با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 

error: Content is protected !!