دسته‌بندی نشده

دانستنی های اسباب کشی

توسط 1 فوریه 2020 نوامبر 11th, 2020 دیدگاهی ثبت نشده

بایدها و نبایدهای اسباب کشی

از زمانی که فکر اسباب کشی به ذهنتان می رسد ممکن است فکر کنید که واقعا، اسباب کشی چقدر می تواند سخت باشد. و مخصوصا اگر قبلا این کار رو نکرده باشید ممکن است بیشتر بترسید. چیزهای زیادی وجود دارند که شما قبل از اسباب کشی باید از آنها مطلع باشد.

4 دلیل برای انتخاب اتوبار و باربری حرفه ای

شرایط حمل بار را کاملا بپرسید و بدانید. زمانی که باربری مورد نظر به درب خانه شما می آید شما می بایست بدانید که هزینه باربری چقدر و بابت چه مواردی می باشد. اگر باربری بدون روشن کردن دلیل افزایش قیمت از شما هزینه اسباب کشی بیشتری خواست، از آن باربری فاصله بگیرید.

چرا ظریف بار ؟

تحقیق کنید. شما می بایست زمان زیادی را برای پیدا کردن باربری مناسب صرف کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

چگونه یک باربری مناسب انتخاب کنیم

از به روز شدن نرخ حمل اثاثیه مطلع باشید

از آنجایی که قیمت ها نسبت به فصل و تاریخ قابل تغییر است پس همیشه اطمینان حاصل کنید که قیمت حمل اثاثیه درست را بدانید

نحوه بسته بندی را در نظر بگیرید

زمانی که تصمم به اسباب کشی میگیرید می بایست محاسبه کنید که چه مقدار از چه تجهیزات بسته بندی احتیاج دارید و چگونه می خواهید این کار را انجام دهید. برای این کار می توانید با تماس با شماره 1500 به صورت شبانه روزی از مشاوره رایگان ظریف بار مطلع شوید. و همچنین می توانید کارتن اسباب کشی استاندارد را از ظریف بار تهیه نمایید.

همیشه سعی کنید از کارتن با سایز های مشابه استفاده نمایید تا با چیدمان بهتر از آسیب رسین به آن ها جلوگیری کنید.

اسباب کشی زمانی راحت تر می شود که مشاور حرفه ای داشته باشید پس حتما از مشاوره رایگان ظریف بار استفاده نمایید. تماس سوالات مرتبط با اسباب کشی خود را از مشاوران بپرسید یا بخش سوالات متداول سایت ظریف بار را مطالعه نمایید.

سازماندهی در زمان اسباب کشی بسیار مهم است، یک لیست کامل از تمام کارهایی که باید انجام دهید تهیه نمایید. و همیشه با خود داشته باشید باری این کار می توانید از note موبایل خود استفاده نمایید.

41 نکته اسباب کشی

برنامه ریزی نظافت در اسباب کشی

اگر می خواهید فرش های خود را بشویید قبل از جا به جایی این کار را انجام دهید تا در محل جدید اماده و تمیز باشند. اگر محل جدید نیاز به نظافت دارد از 3 روز قبل از جابه جایی اقدام استخدام نظافتچی کنید. اگر محل جدید نیاز به نقاشی دارد حد اقل از 3 هفته فبل اقدام به نقاشی با سلیقه دلخواهتان کنید. در نهایت از دوستان و آشنایان بخواهید تا محل را بررسی کند و در صورت دیدن کثیفی یا مشکل به شما اطلاع دهد در این زمینه کمک گرفتن از دیگران بهتر است.

در روز اسباب کشی حواستان به نحوه چیدمان باشد. تمامی سایل تیز و شکننده می بایست کاملا پوشیده و ایمن شده باشند.

نحوه بسته بندی وسایل شکستنی

برای اطلاع دقیق از اینکه چه کار هایی باید قبل از اسباب کشی انجام دهید حتما مقاله زیر را مطالعه نمایید.

از 6 هفته قبل از جا به جایی چه کار هایی باید انجام داد

error: Content is protected !!