دسته‌بندی نشده

راهنمایی برای اسباب کشی در تابستان

توسط 1 فوریه 2020 فوریه 2nd, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

باربری برای اسباب کشی در تابستان

اسباب کشی در تابستان بیشترین طرفدار را دارد، چون مدارس تعطیل بوده و بهترین موقع برای جا به جایی است. وضعیت جوی هوا هم برای یک حمل اثاثیه آسان مناسب است. و به دلایل مختلف دیگر مردم در فصل تابستان تصمیم به اسباب کشی می گیرند و این امر باعث می شود تا تابستان شلوغ ترین فصل برای شرکت های باربری باشد.

اگر شما قصد حمل اثاثیه در تابستان را دارید، الان بهترین موقع برای تماس با اتوبار ظریف بار است. برنامه ریزی قبل از جا به جایی مهمترین مسئله است، هماهنگی دقیق روز جابه جایی تا اطمینان حاصل شود که تمامی مراحل اسباب کشی به موقع انجام می شود.

اسباب کشی آخر هفته؟؟؟  این تایم نیازمند برنامه ریزی بیشتری است. باید بدانید که در تابستان آخر هفته ها ترافیک بیشتری وجود دارد، هم در خیابان ها هم ترافیک کاری شرکت باربری و حمل بار، چون خیلی از مشتریان خواستار جا به جایی در آخر هفته هستند.

قبل از اسباب کشی هوا شناسی را چک کنید تا با یک شرایط جوی غیر منتظره مواجه نشوید. با این کار جلوی کثیف شدن منزل، لیز شدن سطح و آسیب رسیدن به اثاثیه منزل خود را میگیرید. شرایط اب و هوایی روی اسباب کشی بسیار تاثیر دارد و می تواند بهره وری شما را کاهش دهد.

چک کردن آب و برق در مقصد و مبدا. قبل از اسباب کشی به محل جدید مطمئن شوید که آب و برق در مقصد به درستی کار می کند.

اگر قصد حما اثاثیه منزل خود در تابستان را دارید هم اکنون با باربری و اتوبار ظریف بار تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

شماره تماس باربری

تماس با شماره چهار رقمی 1500 به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی

error: Content is protected !!