دسته‌بندی نشده

سوالات مهم قبل از حمل اثاثیه

توسط 1 فوریه 2020 ژانویه 21st, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

14 سوالی که قبل از جا به جایی باید از خودتان بپرسید

با توجه به پیچیدگی و پر مشغله بودن فرآیند اسباب کشی از خانه ای به خانه دیگر، شما یک دوره زمانی گیج کننده ای را تجربه خواهید کرد. نمی دانید چی پیش خواهد آمد و کارها چطور پیش می روند و هر روز که میگذرد و به روز اسباب کشی نزدیک تر می شوید استرس شما افزایش پیدا می کند.هر بار که خواستید دست به اسباب کشی و حمل بار بزنید، تعدادی سوال هست که باید قبل از حمل اثاثیه از خودتان بپرسید.با پرسیدن این سوال های اساسی و پاسخ به آن ها می توانید نگرش و برنامه ریزی بهتری برای باربری و حمل و نقل خود داشته باشید، که در نتیجه از استرس شما کاسته می شود.

در اینجا 14 سوال مهم قبل از حمل اثاثیه توسط ظریف بار با بهره گیری از سال ها تجربه در زمینه حمل بار و اثاثیه منزل برای شما تهیه شده است:

آیا زمان مناسبی برای اسباب کشی است؟

افراد به دلایل زیادی خانه خود را جا به جا می کنند ، خانه در طول زمان وبا تغییر تعداد افراد خانواده و وسایل کوچک یا بزرگ می شود، پیدا کردن موقعیت شغلی در محل یا شهر دیگر، محل هایی که مناسب بزرگ کردن فرزندان نیستند، یا برای نزدیک شدن به فامیل.

پس سوال اول این است که آیا زمان مناسبی برای جا به جایی انتخاب کرده اید و آماده بسته بندی و جمع کردن هستید؟

زمان نقش حیاتی را در اسباب کشی بازی میکند، پس با خود بشینید و فکر کنید که آیا زمان کافی دارید.

آیا پول کافی برای جا به جایی دارید؟

همانطور که می دانید، این سوال اساسی ترین سوالی است که می بایست از خودتان بپرسید. اگر پول کافی جهت هزینه باربری را نداشته باشید، البته شما می توانید تعرفه و قیمت حمل اثاثیه منزل را از شرکت ها استعلام بگیرید. و البته هر ارزونی بی دلیل و هر گرانی بی حکمت نیست. قیمت باربری به عوامل زیادی بستگی دارد شما می توانید این عوامل را در قیمت باربری اثاث منزل مشاهده نمایید.

آیا خودتان می توانید اسباب کشی را سازماندهی و برنامه ریزی کنید؟

حتما شما می توانید کار جا به جایی را خودتان انجام دهید اما در نظر داشته باشد که اگر این کار رو بخاطر هزینه اتوبار انجام می دهید باید بدانید که اسباب کشی و آسیب رسیدن به وسایل می تواند برای شما هزینه هایی خیلی بیشتر از هزینه باربری به وجود آورد.

مطالعه کنید : 5 اشتباه در اسباب کشی توسط خودتان

آیا بهتر نیست از یک باربری حرفه ای استفاده کنید؟

زمانی که دنبال بهترین باربری می گردید بهتر است از تجربه های قبلی خود یا دوستانتان استفاده نمایید. بهتر است به باربری حرفه ای با قیمت بیشتر اطمینان کنید تا اتوبار های ارزان که اصالتی ندارند، خصوصا زمانی که اشیاء قیمتی دارید. راه پیدا کردن بهترین باربری هم جستجو در اینترنت و استفاده از تجارب دیگران می باشد.

مطالعه کنید: چگونه یک باربری مناسب انتخاب کنیم ؟

قیمت باربری اثاثیه منزل چقدر است؟

در اغلب موارد افکار شما حول چیزهای درست و مرتبط با جا به جایی می چرخد و یکی از افکاری که شما را مشغول می کند قیمت باربری و قیمت حمل بار است. هزینه باربری چقدر است؟

تعرفه حمل بار بسیار متفاوت است و بستگی به عوامل زیادی دارد، فاصله تا مقصد ، تعداد اثاثیه و وسایل ویژه، تعداد طبقات و…

مطالعه کنید : هزینه باربری

آیا نیاز به استعلام قیمت گرفتن از باربری های مختلف هست؟

حتما، شما می توانید از باربری ها و اتوبار های مختلف استعلام قیمت بگیرید. فقط این استعلام را از باربری های حرفه ای بگیرید.

اطمینان حاصل کنید که در زمان گرفتن قیمت حمل اثاثیه تمامی موارد را بپرسید تا قیمت دقیق را بگیرید.

باربری ظریف بار برای اطمینان خاطر مشتریان خود به آنها فاکتور رسمی اعطا می نماید.

شماره باربری:

برای تماس با باربری ظریف بار و رزرو باربری تنها کافیست با شماره تلفن 1500 تماس بگیرید و به صورت رایگان از کارشناسان از خدمات مشاوره رایگان بهره مند شوید.

error: Content is protected !!