دسته‌بندی نشده

نحوه بسته بندی وسایل شکستنی

توسط 1 فوریه 2020 ژانویه 23rd, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

بسته بندی وسایل شکستنی برای اسباب کشی

بسته بندی اثاثیه منزل شکستنی نیازمند وسایل و تجهیزات بسته بندی می باشد.

قوانین کلی بسته بندی

اگر شما مطمئن نیستید که از پس بسته بندی وسایل شکننده بر می آیید، ما در اینجا به شما راهنمایی می کنیم تا نحوه صحیح بسته بندی را آموزش ببینید. اما در خصوص وسایل گران قیمت و حساس به شما پیشنهاد می کنیم حتما با کارشناسان بسته بندی اتوبار و باربری ظریف بار به صورت رایگان مشاوره فرمایید.

محلی را برای بسته بندی انتخاب کنید. میز آشپزخانه می تواند برای بسته بندی وسایل کوچک مناسب باشد و برای بسته بندی وسایل بزرگ تر می توانید از پذیرایی استفاده نمایید. اطمینان حاصل کنید که سطح کاملا تمیز باشد و تمامی اشیای که ممکن است با آنها برخورد کنید یا بر روی وسایل شکستنی شما سقوط کنند را دور کنید. حال تجهیزات بسته بندی خود را بیاورید.
از کارتن های کوچک و متوسط برای شکستنی ها استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که وزن کارتن زیاد نشود در غیر این صورت در داخل کارتن می شکنند.
درب، گوشه ها و کف کارتن را با چسب مخصوص بسته بندی کاملا محکم کنید.
زیر کارتن ها یک صفحه کارتن دیگر برای محکم کاری و جلو گیری از ضربه قرار دهید.
زمانی که در حال پیچیدن نایلون حبابدار محافظ به دور وسایل هستید حتما با چسب آن ها را بچسبانید تا جدا نشوند.
از نیازمندی های روزنامه برای بسته بندی در تماس با وسایل استفاده نکنید چون ممکن است جوهر استفاده شده در روزنامه وسایل شما را کثیف کند.
برای وسایل شکستنی که اشکال عجیب دارند حتما به تناسب با شکل آنها بسته بندی کنید، مثلا اگر دسته یا پایه دارند، در بسته بندی آنها دقت بیشتری داشته باشید.
از جدا کننده برای ایجاد فاصله بین اشیا در کارتن استفاده کنید تا به هم برخورد نکنند. می توانید همنین از پارچه و کتون استفاده کنید اما به اندازه جدا کننده کارتن موثر نیستند.
برای وسایل بسیار حساس حتما از خدمات بسته بندی اتوبار و باربری ظریف بار استفاده نمایید

بسته بندی چینی و کریستال

بشقاب ها ، لیوان ها و پارچ ها معمولا خیلی گران نیستند اما باید در بسته بندی آن ها بسیار دقت نمود چون بسیار حساس و شکننده اند.

فراموش نکنید :

داخل لیوان ها را با کاغذ، فوم یا پارچه پر کنید و آنها را صاف درون جعبه قرار دهید و بین آن ها کارتن جدا کننده قرار دهید.

زمانی که در حال بستم نایلون حباب دار دور کاسه و بشقاب ها هستید حتما جدا گانه بسته بندی کنید و به صورت دسته ای روی هم قرار ندهید.

مطمئن شوید درون جعبه هیچ فضای خالی و جود نداشته باشد تا جایی برای تکان و ضربه به وسایل باشد، تمام فضا های خالی را با کاغذ، فوم و یا پارچه پر کنید.

به محض اینکه بسته بندی چینی جات تمام شد حال نوبت به بسته بندی دیگر شکستنی ها است.

بسته بندی یخچال و فریزر

بسته بندی ماشین لباس شویی

بسته بندی فرش دست باف

error: Content is protected !!