دسته‌بندی نشده

نحوه حمل تخت و خوشخواب

توسط 1 فوریه 2020 اکتبر 27th, 2020 دیدگاهی ثبت نشده

نحوه حمل تخت و تشک توسط خودتان

حمل اثاثیه منزل بزرگ همیشه سختی های زیادی دارد. اما بزرگترین آن ها معمولا تخت می باشد. از خوشخواب گرفته تا تیرک ها و طاق . جا به جایی تخت کار بسیار دشواری است خصوصا زمانی که از فرد متخصصی کمک نمیگیرید.

خبر خوب این است که باربری ظریف بار اینجاست تا به شما نحوه حمل تخت خواب را یاد دهد و در صورت نیاز این کار را برای شما انجام دهد.

تصمیم به جا به جایی تخت خواب توسط خودتان می تواند دلایل بسیاری داشته باشد. یکی از این دلایل می تواند پس انداز کردن پول بیشتر به جای دادن آن پول به باربری باشد. اگر تخت شما زینتی و گران قیمت می باشد پیشنهاد می شود حتما از باربری حرفه ای که خدمات بسته بندی حرفه ای ارایه می دهد استفاده نمایید.

چه چیزهایی نیاز دارید؟

روکش خوشخواب برای جلوگیری از ریختن آب روی آن
دوستان! شما تنهایی نمی توانید یک تخت را جا به جا کنید س به کمک دوستانتان احتیاج دارید.
نایلون حباب دار یا بابل به همراه چسب بسته بندی
کمر بندهای مخصوص حمل
اجاره چرخ دستی اگر تخت شما سنگین است.
پیچ گوشتی برای باز کردن تخت
پلاستیک برای نگه داریه پیچ ها و مهره تا بعد از حمل مجدد سر هم کنید
از کجا شروع کنیم؟

ابتدا روکش، ملحفه، و بالشت ها را شسته و بسته بندی کنید. حال خوشخواب را درون کاور قرار دهید تا در مقابل اب و گرد و خاک محافظت شود. بعد از اینکه خوشخواب را بسته بندی کردید و بردید حالا نوبت به باز کردن تخت می رسد. اینجاست که به پیچ گوشتی و ابزار نیاز دارید. بسیار بسیار توصیه می شود که حتما تاج تخت را با نایلون حبابدار محافظ بپیچید تا از وارد شدن آسیب جلوگیری نماید.

استفاده از شرکت حمل بار

همیشه می توانید برای انجام اسباب کشی ها و جا به جایی تان از باربری استفاده نماید. در حالی که خدمت رسانی یک شرکت حمل حرفه ای مس تواند گران باشد اما در نهایت ذهن شما آزاد بوده و وسیله شما در سلامت کامل جا به جا می شود. طبیعی است که رکت باربری حرفه ای با تجربه بیشتر تعداد بیشتری تخت جا به جا نموده پس تجربه بیشتری دارا بوده و کار را به نحو احسنت و با سرعت بیشتری می تواند به پایان برساند.

error: Content is protected !!