دسته‌بندی نشده

نحوه صحیح بسته بندی مبلمان

توسط 1 فوریه 2020 ژانویه 27th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

باربری برای بسته بندی مبلمان

 اتوبار و باربری ظریف بار متخصص در امور بسته بندی اثاثیه منزل و دفاتر شما می باشد و به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی می باشد.

بسته بندی مبلمان به دلیل شکلهای متنوع  اصطلاحا ” بد بار ” هستند. در مورد مبلمان سه سطح بسته بندی پیشنهاد می شود که این سه سطح از نظر قیمت و میزان حفاظت متفاوت هستند.

روش اول

در این روش صرفا از سلفون مخصوص برای پوشش استفاده می شود که فقط از کثیف شدن مبلمان جلوگیری می شود ولی مانع آسیب در اثر ضربه ها نمی شود

روش دوم

ابتدا نقاط حساس مبل را با یک یا دو لایه پلاستیک حبابدار یا ورق پنج لایه کارتن می پوشانید. این نقاط در مبلهای کلاسیک یا استیل قسمتهایی مانند تاج، دسته و پایه هستند که کنده کاری چوب دارند و در مورد مبل های راحتی قسمتهایی مانند روی دسته و پشت سر و گوشه ها هستند( در مورد مبل های کلاسیک می توان برای محافظت بیشتر و کار آسان تر از فوم مخصوص لوله ای استفاده کرد). سپس با سلفون مخصوص دور تا دور آن را پوشش می دهید. این روش رایج ترین روش بسته بندی است..

معمولا برای مبلمان گران قیمت بیشتر استفاده می شود که مانند روش دوم است ولی قبل از پیچیدن سلفون با یک یا دو لایه نایلون حباب دار دور تا دور مبل را پوشش دوباره می دهند.

در تمام روشها اگر مبل شما روکش دارد میتواند به عنوان یک لایه محافظتی خوب که ظریب ایمنی را بالاتر می برد عمل کند.

روش سوم

در مورد مبلهای راحتی بهتر است اتصالات آن مانند زیر دسته های شیشه ای و پایه ها را جدا کنید. این مبلها بدلیل حجم بزرگتری که دارند در مسیر خصوصا پیچ راهروها آسیب پذیرترند و بدلیل وزنی که دارند ضربه هایی که به پایه می خورد شدید است. اگر این کار را انجام می دهید هر پایه را با پیچهای خودش جداگانه در کیسه های کوچک بسته بندی کنید و جای آن را با شماره گذاری و درج آن در دفترچه اثاث کشی مشخص کنید تا هنگام نصب مجدد به مشکل بر نخورید. اگر دشک ها قابل جدا شدن است بهتر است همراه کوسنها داخل نایلون یا گونی بزرگ و نو جداگانه حمل شوند.

در مورد مبلهای تک نفره کلاسیک بهتر است  بعد از پوشاندن نقاط حساس یکی از آنها را برعکس روی دیگری قرار دهید به گونه ای که نشیمن آنها در مقابل هم باشد. این دو را با طناب به هم متصل و سپس با پلاستیک حبابدار یا سلفون دور آن را پوشش میدهید. اگر مبل دسته دار است می توانید در فضای ایجاد شده بین دو نشیمن چیزهای سبک مثل لباس، پرده یا کوسن قرار دهید و اگر دسته ندارد به اندازه ای که تاج مبل به زمین نخورد از چیزهای سبک پر کنید. این کار باعث می شود پیچیدن پلاستیک حبابدار یا سلفون راحت تر و با میزان کمتر باشد و همینطور حمل آنها راحت تر و با ضریب ایمنی بالاتری انجام می شود و هنگام چیدن داخل ماشین از فضای ماشین استفاده بهینه تر می کنید.

شماره تلفن باربری

برای تماس با باربری ظریف بار با شماره تلفن 1500 بدون پیش شماره تماس بگیرید

error: Content is protected !!