دسته‌بندی نشده

نکات اسباب کشی (قسمت سوم)

توسط 1 فوریه 2020 نوامبر 11th, 2020 دیدگاهی ثبت نشده

11- کارتن وسایل برقی را پیدا کنید

بسته بندی وسایل برقی بسیار مهم است. ممکن است فکر کنید می توانید تلویزیون ال سی دی خود را برای یک مسافت نیم ساعته درون ماشین قرار دهید و ببرید به محل جدید، اما ال سی دی یک تکنولوژی بسیار شکننده و حساس می باشد. بهترین روش انتقال تلویزیون و لوازم الکترونیکی قرار دادن آن ها در کارتن اورجینال آن ها می باشد.

خدمت بسته بندی باربری ظریف بار در صورت نداشتن کارتن می تواند به شما در بسته بندی و حفظ امنیت لوازم الکترونیکی شما با بهره گیری از تجهیزات روز بسته بندی اثاثیه منزل ،کمک کند .

12- تجهیزات بسته بندی

شما ممکن است از خود سوال کنید که آیا واقعا این همه مراقبت و احتیاط برای یک اسباب کشی لازم است؟ جواب بله.

یک روز به مشورت خانواده، دوستان و فامیل لیستی از اقلامی که می تواند کار اسباب کشی شما را ساده تر کند تهیه کنید.

شما می توانید تجهیزات بسته بندی را از ظریف بار خریداری نمایید. از جمله، کارتن حمل اثاثیه، چسب، کارتن حمل مواد یخ زده، روکش محافظ حبابی، جای کفشی، کارتن رگال دار لباس و …

13- تهیه ابزار آلات لازم در اسباب کشی

ابزار هایی که ممکن است لازم و ضروری باشند را فراموش نکنید. وقتی در حال چک کردن لیست خرید ابزار هستید همه چیز را پیش بینی کنید، مثلا هرگز از خرید لامپ، سیم، سه راهی و … غافل نشوید.

14- برنامه ریزی قطع ارتباط

در زمان اسباب کشی می بایست از حداقل یک هفته قبل اقدام به قطع کردن سرویس اینترنت خود و درخواست نصب آن در محل جدید را بدهید.

15-  تماس با دوستان و فامیل

از یک ماه قبل با دوستان و فامیلی که نیاز به کمک آن ها دارید تماس بگیرید و از آن ها بخواهید در نگه داری بچه ، بسته بندی و اسباب کشی به شما کمک کنند و آنها یک ماه فرصت برای برنامه ریزی دارند.

می توانید توسط ایمیل و یا تلگرام برای آن ها کمک و وسایلی که نیاز دارید ارسال کنید.

16- شروع  زود هنگام بسته بندی

همیشه بسته بندی و آماده سازی وسایل به صورت کم کم استرس کمتری نسبت به جمع کردنه همه در یک روز دارد.

از یک ناه قبل شروع به جمع کردن و بسته بندی وسایلی که احتیاج ندارید بکنید.

این قبیل وسایل می تواند، لباس های فصل دیگر، یا کتاب هایی خوانده اید باشد.

17-  وسایل دکوراسیون  را چند هفته قبل جمع کنید.

تابلو ها و وسایل دکوری منزل را چند هفته قبل از اسباب کشی بسته بندی کنید. اغلب این وسایل شکل های عجیب دارند و شکننده هستند پس زمان بیشتری را باید صرف بسته بندی آن ها کنید، در نتیجه این کار در اسباب کشی نکته کلیدی به شمار می رود.

شما می تواند برای بسته بندی این قبیل وسایل از باربری ظریف بار کمک بگیرید و در خواست پرسنل بسته بندی یا تجهیزات بسته بندی دهید.

مطمئنا بدون دکوراسیون خانه شنا عجیب به نظر می آید ، اما زمانی که 1 هفته قبل از اسباب کشی در حال دویدن برای انجام کارها هستید، خیالتاان راحت است که دکوراسیون شما تحت بهترین شرایط بسته بندی و آماده حمل است و شما یک گام مهم جلو هستید.

18- اعلام تغییر آدرس

اعلام تغییر آدرس مسئله مهمی است که افراد اغلب تا دو هفته پس از جا به جایی فراموش می کنند تا به مراکز یا شرکت های مورد نظر اعلام تغییر کنند. بسته های پستی و مرسولات دیگر شما به آدر قبلی ارسال می شود.

19- کارتن های اسباب کشی را لیبل بزنید

کلید پیدا کردن آسان وسایل نام گذاری و لیبل زنی درست و اسولی کارتن هاست. زمانی که کارتن ها را درون ماشین قرار می دهید ممکن است قادر به دیدن روی آن نباشید پس علاوه بر روی کارتن در چهار طرف کارتن هم یاد داشت کنید.

شما می توانید آن ها را به دسته های مختلفی مثل، اتاق، آشپزخانه، کتاب خانه و غیره  تقسیم کنید و این امر سبب بازگشایی و چیدمان سریعتر وسایل در محل جدید هم می شود.

error: Content is protected !!