دسته‌بندی نشده

پارکت های چوبی لق شده

توسط 29 ژانویه 2020 فوریه 8th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

 

ظریف بار،باربری مدرن

ظریف بار میداند که شما معمولا قبل از اسباب کشی به ملاقات پارکت های کف هر اتاق میروید . پارکت هایی که بسیار جلوه گرند و اگر لق یا نامناسب چسبانده شده باشند و در بررسی های اولیه قبل از چیدمان بررسی نشده باشد با خود مشکلاتی را بهمراه دارند.

لق شدن و قیژ قیژ صدا دادن پارکت ها :

این مشكلی است كه عمدتا به دلیل عدم دقت كافی در چسباندن پاركت‌های چوبی به‌وجود می‌آید اما نگران نباشید. ظریف بار  برای حل این مشكل شما را همراهی میکند ، ابتدا سعی كنید با استفاده از وسیله‌ای مناسب پاركت‌ها را از كف اتاق برداشته و در جای خشكی قرار دهید. سپس باید زیر آنها را تراشیده تا آثار چسب قبلی از آنها پاك شده و سطح زیرین آنها یكدست شوند. سپس این كار را با كف اتاق هم انجام دهید و در اینجا به جهت سختی كف اتاق بهتر است از سوهان نوك‌تیز یا اشیایی از این دست استفاده كنید. پس از پاك كردن كف اتاق، ابتدا پاركت‌های هر بخش را در ذهن خود بچینید تا به هنگام چسباندن، گیج نشوید، سپس پشت تكه‌های پاركت را یك‌به‌یك به چسب مخصوص آغشته كرده و در محل خود قرار دهید.

برای محكم چسبانیده شدن از یك چكش لاستیكی یا وسایل مشابه استفاده كنید تا به پاركت چوبی لطمه‌ای جدی وارد نشود. تمامی پاركت‌ها را به همین روش چسبانده و در پایان با استفاده از یك دستمال تمیز، آثار چسب اضافی را از گوشه و كنار پاركت‌ها پاك كنید.

برای اینكه نتیجه كار خوبی داشته باشید، سعی كنید تا ۲۴ ساعت از این نقطه عبور نكنید. در ادامه خواهید دید كه مشكل شما برای همیشه حل شده است. سعی كنید هرازچندگاهی پاركت‌ها را با روغن مخصوص جلا دهید. این كار بر عمر پاركت‌های چوبی و زیبایی منزل شما می‌افزاید.

تلفن باربری

برای تماس با کارشناسان ظریف بار و دریافت مشاوره با شماره تلف 1500 بدون پیش شماره تماس بگیرید.

error: Content is protected !!