دسته‌بندی نشده

چیدمان یک اتاق غذاخوری به سبک سنتی

توسط 1 فوریه 2020 فوریه 4th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

توصیه های باربری برای چیدمان به سبک سنتی

محیطی که قراراست در آن میزغذاخوری قرار بگیرد و در آن مکان غذا سرو شود از اهمیت زیادی برخوردار است ، حتی ساده ترین وعده های غذایی هم در یک محیط زیبا و آرام به خوش طعم ترین غذاها تبدیل می شوند. بعد از جابجایی وسایل منزل و حمل اسباب به خانه ی جدید راحتترین زمان برای رسیدن به چیدمان دلخواه  اسباب درست همین زمان است که همه جا خالی از وسیله است. حال ما با ارائه ی پیشنهاداتی در چیدمان شما را یاری خواهیم کرد.

طراحی سنتی به صورت رمانتیک

با استفاده از چند پارچه ملحفه ای یک میز ناهار خوری ساده را به یک چشم انداز زیبا و با شکوه تبدیل می کنیم. یک پارچه ی گلدار تیره ، طوری که اندازه ی آن بسیار بلند باشد را روی میز انداخته و روی آن یک ملحفه به رنگ روشن که فقط روی آن و در وسط آن بیافتد می اندازیم و برای روکش صندلی ها از پارچه راه راه صورتی روشن استفاده می کنیم.

محیط سنتی با بازتابی از قاب های شیشه ای

در این نمونه طراحی در اتاق ناهار خوری یک قاب شیشه ای بزرگتراز حد و اندازه به دیوار روبروی میزنصب می کنیم که قاب دور تا دور آن از چوب تیره رنگ ساخته شده است و زیر شیشه را با انواع پرنده های تزئینی خشک پرمی کنیم. غالبا از تابلوهایی با آثار هنری زیبا که ارزان قیمت هم هستند ، برای نمایش و تزئین دیوارها استفاده می کنیم

. مثلا از قاب هایی که انواع پرنده ها در آن ها نقاشی شده است استفاده می کنیم. قاب ها بهتر است با چوب سیاه رنگ ساخته شده باشند و نکته آن است که پایه صندلی ها هم باید از چوب تیره رنگ ساخته شده باشند و رنگ پارچه روی صندلی ها هم باید همرنگ با رنگ دیوار ها و به رنگ روشن باشد.

سبک سنتی آمیخته با آرامش

در این نمونه ما می خواهیم یک مکان بسیار دنج را برای مکانی که قرار است میز ناهارخوری در آن قرار گیرد طراحی کنیم. این طراحی نه تنها سنتی می باشد بلکه مطابق با مد روز هم می باشد . در مقابل یک پنجره نسبتا بزرگ، یک میز قرار داده و دو نیمکت در یک طرف میز و رو به پنجره قرار می دهیم.

این طراحی مطابق با سبک فرانسوی می باشد که گرما و نور خورشید به زیبایی به میز غذاخوری می تابد و آن را بسیار زیبا جلوه می دهد. باید بین پارچه پرده و روکش صندلی های ناهار خوری، هماهنگی وجود داشته باشد و به این ترتیب مکان غذا خوری در دریایی از آرامش طراحی شده است و کاملا تسکین دهنده است.

باربری تلفن 1500

باربری ظریف بار با شماره تلفن 1500 بدون پیش شماره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد

error: Content is protected !!