باربریدسته‌بندی نشده

انواع باربری ظریف بار

توسط 15 ژانویه 2021 آوریل 19th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

انواع باربری

باربری و اتوبار ظریف بار بر اساس نوع باربری درون شهری و برون شهری جهت حمل بار به سه دسته معمولی ، وی آی پی و باربری ویژه تقسیم شده است. که هر کدام مزایای خود را دارند در ادامه این مقاله به تفاوت های انواع باربری میپردازیم.

باربری معمولی:

باربری معمولی ظریف بار آن دسته از باربری هایی هستند که کارگران و رانندگان حداکثر امتیاز لازم را برای حضور در مجموعه ظریف بار کسب می کنند.گفتنی است که این رانندگان و کارگران از قبل توجیه هستند و آموزش داده شده اند و در کار خود حرفه ای هستند.قیمت این نوع از حمل بار مناسب است.

باربری وی آی پی:

باربری وی آی پی ظریف بار آن دسته از باربری هایی هستند که در آنها رانندگان و کارگران امتیاز های بالایی از مشتریان کسب می کنند.این نوع حمل بار به خوبی و با رضایت کامل مراحل اسباب کشی و بارگیری را به اتمام می رسانند.در باربری های وی آی پی از بهترین ماشین ها و راننده گان و کارگران استفاده می شود که باعث جلب نظر مشتری کی شوند.

باربری ویژه :

سومین نوع باربری باربری vip، است که یکی دیگر از انواع باربری ظریف بار است. باربری ویژه .تفاوت این نوع باربری با سایر نوع حمل و نقل در راننده گان و کارگران است.در این نوع از اساس کشی تنها رانندگان و کارگرانی که نمره 100 را کسب کرده باشند فعالیت میکنند.در نتیجه میزان نارضایتی مشتریان تقریبا به صفر می رسد.این نوع از باربری بیشتر برای افراد حساس مناسب است.

با ظریف بار امنیت بار خود را تضمین کنید در این مجموعه بزرگ پرسنل ظریف بار با برنامه ریزی سعی در ارائه بهترین خدمات و اولویت اول یعنی تضمین امنیت کالا های شما مشتریان عزیز هستیم

برای رزرو باربری ظریف بار با شماره تلفن 1500 بدون پیش شماره تماس بگیرید.

error: Content is protected !!