خدمات ظریف بار

بسته بندی اثاثیه

توسط 16 اکتبر 2021 اکتبر 19th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

بسته بندی اثاثیه منزل

در اسباب کشی و جابجایی گام اول شما بسته بندی اثاثیه منزل است که می‌تواند به عنوان اولین و سخت ترین قسمت شما باشد، به همین دلیل اتوبار ظریف بار اینجاست تا به شما کمک کند، پرسنل و کادر اجرایی که به محل اعزام می‌شوند تا عمل باربری را به خوبی انجام دهند در تمامی مراحل نظارت کامل را دارند حتی در بسته بندی که مهم ترین بخش اسباب کشی است.
برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات بسته بندی در هر تایمی از شبانه روز و در 7 روز هفته حتی روزای تعطیل با شماره 1500 بدون نیاز به پیش شماره از سراسر کشور تماس گرفته و از مشاوره رایگان برخوردار شوید.

خدمات بسته بندی

چرا بسته بندی مهم است ؟

بسته بندی اثاثیه منزل کار بسیار دشواری است و در عین حال مهم‌ترین مرحله‌ای اسباب کشی است چرا اگر کمی کوتاهی شود میزان خسارت به شدت بالا خواهد رفت پس چرا اجازه نمی‌دهید ما کمکتان کنیم، اگر نگران ایمنی لوازم منزل خود هستید پس اطمینان حاصل کنید که پس از سفارش بسته بندی از ظریف بار 1500 میزان صدمات وارده به حداقل رسیده و صفر خواهد شد و یک خاطره‌ای شیرین و اسباب کشی آسوده‌ای خواهید داشت.

 

بسته بندی وسایل سنگین و حساس

برای مدیریت هزینه و هرچه پایین تر آوردن قیمت تمام شده‌ای اسباب کشی تصمیم به بسته بندی تمامی لوازم منزل خود نشده‌اید، شاید برخی از لوازم شما سنگین بوده و یا برخی دیگر نیز شکستنی هستند با اعلام لیست آن‌ها باربری ظریف بار تجهیزات مورد نیاز برای بسته بندی آن‌ها را خواهد آورد تا فقط این لوازم مهم و قیمتی شما را بسته بندی کند.
کارگر بسته بندی ظریف بار تمامی آموزش دیده و یک دوره‌ای کارآموزی را گذرانده‌اند ما با استفاده از بهترین تجهیزات بسته بندی مانند چسب، وکیوم، بابل و … و کادر حرفه‌ای تمام و کمال این کار مهم را برای شما به نحو احسنت به پایان می‌رسانیم، همچنین اگر خودتان قصد بسته بندی دارید ما به شما کارتن اسباب کشی ظریف بار را پیشنهاد می‌کنیم که مخصوص این کار هستند و بسیار محکم و جادار هستند.

 

 

تاریخچه بسته بندی

بعد از توضیح در رابطه با مهم بودن بسته بندی جهت حفظ امنیت اثاثیه منزل هنگام اسباب کشی بریم یک سری هم به کل فرایند بسته بندی بزنیم و یک سری مطالبی رو در این جهت ارائه دهیم.

بسته بندی از قدیم برای حفاظت از کالا استفاده می‌شود در زمان حال می‌توان به یقین گفت که همه‌ی محصولات در بسته بندی های مخصوص و مختص به خود به مشتریان ارائه می‌شود، بسته بندی از ارزش بالایی برخوردار است زیرا توانایی این را دارد که با دادن ظاهر زیبا به محصول در فروش آن تأثیر  بسزایی داشته باشد زیرا مشتری قبل زا محصول از روی ظاهر آن را قضاوت می‌کند با دیدن بسته بندی خوب مجذوب به خرید آن خواهد شد.
در نتیجه امروزه بسته‌بندی جزئی از سیاست‌های فروش و بازاریابی است. چرا که این بسته‌بندی است که بین محصولات مشابهی که در قفسه‌های فروشگاه‌ها در کنار هم چیده شده‌اند، تفاوت ایجاد می‌کند.

بسته بندی مهم ترین نکته در فروش

با توجه به نحوه طراحی و تولید کالا، شکی نیست که عامل اصلی مهم در جلب توجه عموم، بسته بندی آن است. با توجه به محتوای این مقاله، در بین انواع مختلف روش های چاپ، تنها روشی که می‌توان به هر نحوی مناسب رقابت امروز در جهان دانست، روش چاپ دیجیتال است.
در واقع، با استفاده از این روش، تمام مزایای سرعت، دقت، کیفیت، انعطاف پذیری و هزینه را به یک‌باره به دست خواهید آورد؛ بنابراین، اگر هرگز مشتاق چاپ یا تغییر طرح‌های بسته بندی یا سایر اقلام تبلیغاتی سفارشی نبوده‌اید، چاپ دیجیتال تجربه‌ای است که نباید از دست داد.

محصولات بسته بندی ظریف بار

شرکت باربری و اتوبار ظریف بار به عنوان بهترین باربری تهران برای سهولت در امر اسباب کشی و برخورداری از بالاترین سطح کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا کلیه مراحل بسته بندی اثاثیه منزل را نیز پوشش می‌دهد،
تمامی اقلام مورد استفاده در بسته بندی مورد تائید و از استانداردهای لازم برخوردار است که همه‌ی آن‌ها رو خود شرکت باربری ظریف بار توزیع می‌کند.

اقلام مورد استفاده در بسته بندی

زمانی که بحث بسته بندی مطرح می‌شود اولین نکته‌ای باید بهش توجه به خصوصی داشته باشیم کیفیت اقلام است.
زیرا که در صورت عدم برخورداری از کیفیت مناسب تمامی لوازم ما مورد آسیب قرار خواهند گرفت و به دنبال آن علاوه بر هزینه‌هایی که برای این اقلام بسته بندی پرداخت کرده‌اید باید خسارت وارده بر لوازم منزل را نیز بر عهده بگیرید.

  1. کارتن بسته بندی
    اولین چیزی که در بسته بندی به کار می‌رود و کاربرد زیادی دارد کارتن بسته بندی است، اگر کارتن تهیه شده از کیفیت کافی برخوردار نباشد در کوچک‌ترین تحرک‌ها پاره خواهد شد و اقلام داخل آن آسیب خواهند دید.
  2. چسب
    بعد از مورد کارتن نوبت به چسب می‌رسد به فرض ما کارتن مناسب را تهیه کردیم و لوازم منزل را درون آن‌ها جاسازی کردیم زمانی که از چسب‌های بی کیفیت برای پلم کردن درب‌های آن‌ها استفاده کنیم دوباره اتفاق اولی رخ خواهد داد و چسب‌ها پاره می‌شوند و دوباره لوازم آسیب خواهند دید.
  3. بابل
    به نایلون های حباب‌دار بابل گفته می‌شود برای امنیت بیشتر اثاثیه منزل مثلاً برای امنیت وسایل شکستنی سفارش بابل می‌تواند گزینه‌ای خوبی باشد زیرا با داشتن حباب های هوایی مانع ورود فشار بر لوازم داخل کارتن شده و در حفظ امنیت آن نقش بسزایی دارد.

تهیه شده در باربری و اتوبار ظریف بار 1500

کامیون ظریف بار اصلی

error: Content is protected !!