تعرفه های ظریف بار

 

تعرفه حمل بار و حمل اثاثیه منزل داخل شهری و بین شهری در ظریف بار درست مطابق تعرفه های اتحادیه باربری و اتوبار کل استان تهران اعلام و اعمال میگردد . این تعرفه بنا به بخشنامه های ارسالی از طرف اتحادیه اعلام میگردد و اتوبار ظریف بار با حفظ مباحث مربوط به اخلاقیات و الویت قرار دادن اهمیت منافع شما همشهریان عزیز متعهدانه شما را در حمل بارتان همراهی میکند.

مشاهده و تخمین قیمت در اپلیکیشن ظریف بار

اپلیکیشن باربری ظریف بار یک برنامه مفید و کارآمد برای مدیریت حمل و نقل اسباب‌کشی و جابجایی محتویات شما می‌باشد. این اپلیکیشن تحت وب که به‌صورت آنلاین فعالیت می‌کند، شما را در تمام مراحل جابجایی و بسته‌بندی اثاثیه منزل، لوازم شخصی، یا محموله‌های دیگر کمک می‌کند و فرآیند جابجایی را به‌صورت ساده و مطمئن برای شما انجام می‌دهد.

امکانات و ویژگی‌های اصلی اپلیکیشن باربری ظریف بار:

1. مشاوره حرفه‌ای: این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد با مشاوران حرفه‌ای در حوزه حمل و نقل تماس گرفته و نیازهای خود را مطرح کنید. از این طریق می‌توانید برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای جابجایی اسباب‌کشی خود داشته باشید.

2. ارائه تعرفه‌های آنلاین: اپلیکیشن باربری ظریف بار اطلاعات به‌روز و دقیقی از تعرفه‌های جابجایی و بسته‌بندی ارائه می‌دهد. با ورود به اپلیکیشن و وارد کردن مشخصات محموله، می‌توانید تعرفه خدمات را به‌صورت آنلاین محاسبه کنید.

3. رصد و پیگیری: با استفاده از اپلیکیشن باربری ظریف بار، شما می‌توانید مراحل حمل و نقل اسباب‌کشی خود را به‌راحتی رصد و پیگیری کنید و اطلاعات لحظه‌ای از وضعیت جابجایی خود دریافت کنید.

از اپلیکیشن باربری ظریف بار برای تجربه یک جابجایی موفق و امن استفاده کنید و با کمک این اپلیکیشن، زمان و هزینه‌های خود را کاهش داده و تجربه‌ایی مثبت از جابجایی اسباب‌کشی خود به‌دست آورید.

اپلیکیشن ظریف بار

 

تعرفه آنلاین ظریف بارقیمت باربری و اسباب کشی:

قیمت باربری، کرایه حمل بار و نرخ اسباب کشی همیشه دغدغه ای برای بسیاری از افراد بوده، و باربری ظریف بار سعی داشته تا همیشه با مناسب ترین نرخ ها بهترین خدمات را ارایه دهد.

شرکت ظریف بار دارای پرسنل مجرب و به عنوان یک باربری حرفه ی شناخته میشود ما در شرکت خود تلاشمان بر ایین است تا بهترین خدمات با کمترین تعرفه را  برای شما عزیزان و مشتریان به ارمغان بیارویم.

تعرفه ظریف بار بر اساس نوع بار,مسافت,وزن بار,مکان بارگیری و مکان تخلیه متغیر است.

بارگیری ها به صورت کلی به سه دسته ی حرفه ایی , باربری ویژه و باربری معمولی تقسیم میشود.

بالطبع قیمت‌ها هم برای هر یک از این گروه ها متفاوت است.

باربری معمولی:

در باربری معمولی ما کارگر های معمولی و زرنگ را قرار داده ایم تا با کمترین هزینه کالای شمارا در مبدا بارگیری و در مقصد مشخص شده تخلیه کنند.

نوع بارگیری ظریف بار

بارگیری و باربری حرفه‌ای:

در بارگیری و باربری حرفه‌ای ما از افراد آموزش دیده‌ی خود استفاده کرده ایم تا با ظرافت و دقت و نظم بالاتر برای شما کار کنند عمده ای این افراد دارای مهارت های لازم برای بارگیری های خاص هستند و نسبت به آن آموزش های لازم را دیده اند.

تعرفه های ظریف بار

بارگیری و باربری ویژه:

در بارگیری و باربری ویژه ما افراد به اصطلاح همه فن حریف و دست به آچار را قرار داده ایم شما با انتخاب این نوع باربری دیگر نیازی به هیچ یک از ارگان های دیگری ندارید متخصصین ما بر اساس توانایی و رشته ی خود میتوانند کارهای مربوط به لوله کشی,برق,نصب کولر و نصب کرمگن را انجام بدهند.

تعرفه های ظریف باراگر شما به دنبال یک باربری کامل و حرفه ایی هستنید میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا از مشاوره ای رایگان نیز برخوردار شوید.

شرکت باربری ظریف بار به عنوان اولین و بهترین باربری تهران با دارا بودن افراد و متخصصین و از جمله تجهیزات به روز در اختیار داشتن بیش از 150 ماشین و بالای 500 نفر کارگر و 100 پرسنل مهندسی و اداری به توانسته است جایگاه اول را نزد تمامی باربری ها بگیرد.

 

.باربری و اتوبار ظریف بار را با شماره تماس 1500 پیدا کنید و تمام امور باربری خود را با اطمینان خاطر به ما بسپارید

“برای اطلاع از تعرفه ها لطفا با شماره 1500 بدون نیاز به پیش شماره از سراسر ایران به صورت شبانه روزی حتی موبایل تماس گرفته و از مبلغ دقیق هزینه باربری خود آگاه شوید.”

“برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 1500 بدون نیاز به کد تماس گرفته و علاوه بر تعرفه حمل بار تهران و بین شهری ، از تعرفه ی مابقی خدمات باربری ظریف بار نیز مطلع گردید. با اتوبار ظریف بار تماس بگیرید.

همکاران ما به صورت 24 ساعته در تمامی ایام هفته پاسخگوی شما دوستان عزیز می باشند.”