دسته‌بندی نشده

باربری ارزان و باربری مقرون به صرفه

توسط 6 ژوئن 2021 دیدگاهی ثبت نشده

تفاوت اصلی باربری ارزان با باربری مقرون به صرفه

می خواهید در اسباب کشی پول کمتری هزینه کنید؟! بهترین رویکرد چیست؟

 

صرفه‌جویی در هزینه‌های اثاث‌کشی و حمل‌ونقل منطقی است، در نگاه اول به نظر می‌رسد ارزان و مقرون‌به‌صرفه باشد، خصوصاً در مورد توصیف یک شرکت خدماتی حمل‌ونقل؛ اما قیمت ارزان و مقرون‌به‌صرفه نمی‌تواند بیش از این باشد. درک تفاوت بین این دو کلمه نه‌تنها باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های زیادی می‌شود، بلکه در استرس، مشاجرات و حوادث ناگوار روزهای جابجایی نیز کم می‌شود.

تعریف باربری ارزان

باربری و اتوبار ارزان به دنبال استفاده از تجهیزات بسته بندی و لوازم ارزان‌قیمت و نیروی کم است. به این دلیل هنگامی‌که آن‌ها تمام تلاش خود را برای پایین آوردن قیمت پایه برای کسب درآمد بیشتر انجام می‌دهند، از ارزان‌ترین امکانات برای حمل کالا استفاده می‌کنند؛ و سپس ادعا دارند که از فن‌های صرفه‌جویی در هزینه استفاده می‌کنند درحالی‌که کاملاً اشتباه است وقتی آن‌ها از کالا و لوازم شما مراقبت می‌کنند تا فرایند اسباب‌کشی به پایان برسد، کیفیت را فدای قیمت می‌کنند؛ و آن‌ها شمارا با همه‌چیز ترک می‌کنند شاید فرایند چینش بعد از تخلیه را نیز برای شما انجام ندهند. این روش مناسبی برای کار نیست و این شما هستید که این وسط ضرر خواهید کرد پس در انتخاب خود دقت کنید.
و می‌تواند شرایط برای شما بدتر شود. حتی ممکن است با یک کارگر حمل‌ونقل روبرو شوید که دانش کافی ندارد و یا حتی هیچ تجربه‌ای در حمل بار ندارد اصلاً آموزش‌های لازمه رو ندیده و دوره‌های فنی را نگذرانده باشد. شرکت‌های باربری معمولاً از کارگران موقت حمل‌ونقل استفاده می‌کنند که فقط برای یک روز می‌آیند و این نه‌تنها به تجهیزات شما آسیب می‌زند بلکه خطر ناپدید شدن لوازم و اثاثیه شمارا نیز افزایش می‌دهد. هرکسی را که می‌تواند یک کارتن را بلند کند و جابجا کند کارگر اصولی و استاندار برای باربری نمی‌تواند باش.
حتی اگر این کارگران دو یا سه بار این کار را انجام دهند، بازهم دلیل کافی برای باتجربه بودن آن‌ها وجود نخواهد بود؛ و آیا افرادی که می‌خواهید اثاثیه خود را با استفاده از کمک آن‌ها حمل کنید؟ و اکنون بدترین قسمت: وقتی حادثه‌ای اتفاق می‌افتد و همه‌چیز از هم می‌پاشد چون بدون برنامه‌ریزی‌شده این فرایند پیش می‌رود و بارنامه برای آن تعریف نشده است، ممکن است حتی مکان یا دفتری برای رفتن به آنجا نداشته باشند و برخی مجاز نیستند و مجوزهای قانونی ندارند و در این صورت حتماً بیمه هم ندارند؛ و شما باید هزینه تجهیزات آسیب‌دیده یا خسارت به خانه قبلی را که ممکن است بسیار بیشتر از هزینه حمل‌ونقل باشد، پرداخت کنید.

بدترین قسمت؟ اگر همه این چالش‌ها هنوز کافی نباشند، هنگامی‌که می‌خواهید هزینه کمتری را برای یک شرکت باربری ارزان هزینه کنید، معمولاً هزینه بیشتر از آن چیزی خواهد بود که فکر می‌کنید و بعد از اسباب‌کشی این موضوع را درک خواهید کرد. به این فکر کنید، شما درنهایت مجبور به پرداخت هزینه برای تعویض یا تعمیر لوازم آسیب‌دیده خواهید شد. علاوه بر آسیب رساندن به خانه قدیمی یا جدید، به‌ویژه اگر اجاره‌نشین باشید، ممکن است مقداری از پول خود را نیز از دست دهید.

تفاوت باربری مقرون به صرفه چیست؟

یک شرکت حمل‌ونقل معقول و به‌صرفه، مانند ظریف بار، ابتدا به کیفیت خدمات و تضمین امنیت تجهیزات مشتری فکر می‌کند. این شرکت باربری سعی در ارائه خدمات باکیفیت بالا و جلب رضایت و اعتماد مشتری دارد؛ بنابراین با استخدام نیروهای متخصص و اتلاف وقت و هزینه در امر آموزش آن‌ها و استفاده از تجهیزات بسته‌بندی باکیفیت، اسباب‌اثاثیه شمارا با کمترین آسیب و امنیت کامل جابجا می‌کنند.
در باربری ها و اتوبارهای حرفه ای، کل کارکنان حرفه ای هستند زیرا آموزش دیده و دارای تجهیزات بسته بندی با کیفیت و کامیون های مناسب هستند. این امر باعث می شود روند حمل بار شما دقیق تر ، سریعتر و ایمن تر باشد. این پس اندازهایی است که به شما می دهند.

شما زمان، پول و انرژی کمتری هزینه کرده و در مقابل از بهترین خدمات با بهترین کیفیت برخوردار شده اید اگر انتخاب شما ظریف بار بوده است.

باربری مقرون به صرفه تهراناز یک باربری باید چه خدماتی بخواهیم؟

هر زمان که قصد اسباب کشی داشتید، حتما از یک اتوبار حرفه ای و قابل اطمینان استفاده نمایید. برای تشخیص هم به دنبال نکات زیر باشید:

  • دارای مجوز و استاندارد های روز باشد و مورد تایید سازمان های قانونی باشد
  • ارایه خدمات کلی و جزیی حمل اثاثیه جهت تفکیک بهتر و مدیریت هزینه
  • باربری سفارشی، که به شما امکان استفاده از خدمات بسته بندی، حمل، اجاره انبار در تهران وسایل و اثاثیه،چیدمان و سایر سرویس ها را می دهد
  • سابقه کار و شهرت کافی را داشته باشد جهت فهمیدن مواردی که باربری باید بداند تا بتوانید اعتماد کنید
  • تعداد پرسنل و ماشین ها های کافی و مجرب و بروز را داشته باشد
  • خدمات و پشتیبانی 24 ساعته و شبانه روزی باشد تا در هر حال بتوانند به شما جواب بدهند و بهترین زمان را برای رزرو آنلاین باربری را بتوانید انتخاب کنید

تهیه شده توسط باربری و اتوبار ظریف بار

باربری ظریف بار تهران

ظریف بار بهترین باربری کشور

error: Content is protected !!