باربری

مواردی که باید باربری بداند

توسط 31 می 2021 دیدگاهی ثبت نشده

 

وظیفه ای باربرینکات مهم باربری

فرقی نمی‌کند که آماده‌سازی قبل از اثاث‌کشی و برنامه‌ریزی طولانی و دشوار باشد، باید بدانید که سرانجام روز حرکت فرا می‌رسد و هنگامی‌که تمام تجهیزات از محل قبلی به خانه جدید منتقل شوند موفقیت شما حاصل می‌شود. باگذشت زمان، خواهید فهمید که آیا این تغییر روی زندگی شما تأثیر مثبت دارد یا منفی.

هنگامی‌که افراد حرفه‌ای برای حمل‌ونقل به مبدأ اسباب‌کشی می‌رسند، انتظار دارند شما قبل از رسیدن افراد باربری، تعدادی از کارهای اساسی را انجام دهید. اکثر اوقات اغلب مردم این کارها را انجام نداده‌اند یا متفاوت و نادرست انجام داده‌اند. باید به یاد داشته باشید که همه، از شما گرفته تا کارکنان اتوبار و باربری، فرایند اسباب‌کشی را کاملاً بدون نقض می‌خواهند پیش رود.

برخی از انتظاراتی که شرکت باربری از شما دارد چندان موردپسند شما نیست؛ اما این‌ها مواردی است که باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشید تا حمل بار شما ایمن باشد و جابجایی اثاثیه بدون آسیب‌دیدگی و آسان باشد.

1-فرایند بسته بندی و جم و جور کردن اثاثیه باید قبل رسیدن باربری انجام شود

بسته بندی کردن قبل از رسیدن باربری

خودتان نیز باید کمک کنید

اگر از سرویس کامل باربری استفاده نمی‌کنید و خدمات بسته‌بندی لوازم را از آن‌ها نخواسته‌اید، باید بسته‌بندی اثاثیه منزل خود را یک روز قبل از اسباب‌کشی و حمل‌ونقل به پایان رسانده باشید لازم به ذکر است که شما باید با چگونگی بسته بندی هنگام جابجایی آشنا باشد . اگر در زمان شروع به کار هنوز چند لوازم بدون بسته‌بندی‌شده وجود داشته باشد، دو گزینه وجود دارد. یا از گروه حمل‌ونقل بخواهید که مدتی صبر کند تا بقیه اثاثیه خود را بسته‌بندی خود را به اتمام برسانید و سپس آن‌ها را در کامیون قرار دهید یا از آن‌ها بخواهید در بسته‌بندی کمک کنند. درهرصورت، شما باید هزینه کارهای اضافی را به باربری پرداخت کنید و اگر برای بسته‌بندی از آن‌ها کمک بگیرید هزینه بسته‌بندی اثاثیه، به آن اضافه می‌شود.

در بهترین حالت می‌توانید همه اسباب‌اثاثیه را یک روز قبل از رسیدن کارکنان و کادر شرکت باربری بسته‌بندی کنید، اما آیا برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی آن‌ها را به‌ درستی بسته‌بندی کرده‌اید؟

2- اشیاء قیمتی را خودتان حمل کنید

نکته دیگری که شرکت باربری باید بداند و به آن توجه کند و از اهمیت آن مطلع باشد این است که تمامی اشیا قیمتی را باید صاحب‌خانه و مالک اثاثیه حمل کند و داخل کارتن‌های بسته‌بندی نگذارد این اقلام شامل پول نقد، چک، اسناد، جواهرات، داروهای مهم، وسایل الکترونیکی گران‌قیمت مانند گوشی و لپ‌تاپ.
اگر کل اسباب اثاثیه شما مروبط به لوازم قیمتی هست میتوانید کادر مخصوص به این نوع باربری را سفارش دهید برای مثال باربری در موبایل فروشی ها افراد و کادر این نوع باربری بسیار آموزش دیده و از تجهیزات امنیتی و مناسب برخوردار هستند.

اصلا مهم نیست که باربری شما چقدر قابل اطمینان و مسئول است، شما باید بدانید که مسئولیت این قبیل وسایل گران قیمت و ارزشمند با شماست و هرگز نباید برای آن ها ریسک کنید.

3- وسایلی که حمل آنها مجاز نیست نباید بسته بندی شوند

هنگام سفارش و رزرو باربری، باید از اپراتور بپرسید کدام وسایل را نمی‌توانید حمل کنید تا بتوانید یک لیست دربارید و آن‌ها را به‌طور تصادفی بسته‌بندی نکنید و مابین بقیه وسایل قرار ندهید.
این لیست معمولاً شامل مواد محترقه، مواد منفجره و تجهیزات پیشرانه است.

4- کارتن های اسباب کشی کاملا برچسب خورده باشند

کارکنان حمل‌ونقل به‌صورت تصادفی می‌توانند هر جعبه کارتن را هنگام بارگیری و تخلیه از کامیون به مکان مورد دلخواه خود ببرند و در مکان‌های مختلف از خانه جای گذاری کنند؛ اما اگر برچسب کارتن‌ها باشد چه اتفاقی می‌افتد؟ سردرگمی بیش‌ازحد دیگر وجود نخواهد داشت و کارکنان تمام لوازم را به مکانی که شما برچسب زدید حمل می‌کنند و دیگر لازم نیست شما دوباره آن‌ها را منتقل کنید.
اگر تصمیم گرفتید که کار بسته بندی اثاثیه خودتان را انجام دهید و از سرویس بسته بندی شرکت باربری و اتوبار استفاده نکنید حتما سعی کنید تا کارتن ها را به درستی برچسب بزنید و اسباب اثاثیه را بر اساس نوع آن طیقه بندی و جدا کنید.

بسته بندی اسباب اثاثیه و لوازم منزل5- کودکان و حیوانات خانگی را در روز اسباب کشی از آسیب دور نگه دارید

نکته دیگری که کادر اتوبار همیشه باید بدانند و به خاطر بسپارند این است که هنگام اسباب‌کشی به هیچ کس آسیب نرسد و تمام موارد مربوط به ایمنی را رعایت کنند.
اگر کودک خردسال یا یک حیوان خانگی دارید، حتماً قبل از شروع به اسباب‌کشی از یک فرد قابل‌اعتماد بخواهید از آن‌ها نگهداری کنند تا زمانی که فرایند اسباب‌کشی شما به پایان برسد…

سپردن بچه ها به آشنایان در روز اسباب کشی6- حضور شما در روز اسباب کشی بسیار مهم است

شما باید در روز حمل و نقل و اسباب کشی، هنگام بارگیری و تخلیه کالا اثاثیه خود حضور داشته باشید و کل مراحل را کنترل کنید.
اگر قادر به شرکت در این کار نیستید ، می توانید از خدمات یک متخصص شرکت باربری استفاده کنید تا در مورد عملکرد مراحل اسباب کشی نظرات کاملی دریافت کنید.

شرکت باربری و اتوبار ظریف بار با دارا بودن بهترین کادر و پرسنل مجرب میتواند در مورد مراحل اسباب کشی و بهترین زمان برای رزرو اینترنتی باربری به شما به صورت رایگان مشاوره بدهد تا بتوانید بهترین را انتخاب کنید.

شماره تماس ظریف بار

1500بدون پیش شماره ظریف بار

error: Content is protected !!