کارکنان صمیمی

مهربانی و صمیمیت با خانواده، مشتریان، همکاران و جامعه

کنترل را در دست بگیرید.

پرداخت فقط برای فضای مورد استفاده شما و دانستن دقیق قیمت در هنگام بارگیری

صرفه جویی در هزینه

78درصد مشتریان ما می گویند ما را برای قیمت هایمان انتخاب کرده اند.

چیزی که ما را خاص می کند

باربری و اتوبار ظریف بار بهترین باربری تهران

تفاوت ظریف بار با بقیه باربری ها

صحیح و سالم سفر کنید

99درصد از مشتریان ما ،به صورت رایگان بیمه شده اند.

خدمات عالی را تجربه کنید

ما همواره بهترین خدمات را در حوزه باربری جهت رفاه مشتریان ارائه می دهیم.

همه چیز در یک پیشنهاد

شما می توانید از خدمات باربری یکسان استفاده کنید، اکنون به صورت سرویس رایگان هنگام رزرو ارائه می شود.

حمل بار به شهرستان از جمله خدمات تخصصی ظریف بار است که جهت رفاه بیشتر به شما ارائه میدهد.
متعهدیم که جهت ارائه ی بهترین خدمات ، کنار شما باشیم.
1

ایمنی

2

کیفیت

3

قابل اعتماد

شرکت باربری و اتوبار ظریف بار

باربری و اتوبار ظریف بار به منظور ارائه خدمات کامل و بهینه به کلیه همشهریان گرامی در سراسر تهران بزرگ و شهرستان های همجوار، امکان رزرو اینترنتی اتوبار برای بهره مندی و استفاده از شرایط خوب اثاث کشی را در سایت خود فراهم آورده است. به همین منظور شما می‌توانید با تکمیل فرم سفارش آنلاین ضمن برخورداری از مزایا و شرایط ویژه زمان اسباب کشی را به میل خود انتخاب نمایید. به محض ثبت اینترنتی کارشناسان شرکت با شما تماس گرفته تا ضمن انجام هماهنگی های نهایی، به مطمئن شدن شما در بهره‌مندی از خدماتی بی‌نظیر کمک کنند. کافی است با شماره تلفن 1500 تماس بگیرید. به‌صورت شبانه روزی در پاسخگویی به شما آماده‌ایم.
مهم‌ترین و اساسی ترین نکته برای ما برخورداری از کیفیت بالا در باربری و اتوبار ظریف بار است و خوشبختانه توانستیم به این هدف برسیم و به عنوان بهترین و معتبرترین شرکت حمل و نقل داخلی شناخته شویم، اثاث کشی خود را از صفر تا صد با خیالی آسوده می‌توانید به ما بسپارید و مطمئن باشید که این کار به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.
شرکت ظریف بار به عنوان بزرگترین باربری تهران بعد از گذشت سال ها توانسته است سابقه‌ای درخشانی در کارنامه خود به ثبت برساند، برای جابجایی و رزرو اتوبار می‌توانید با شماره 1500 تماس حاصل فرمایید.

نحوه صحیح انتخاب باربری و اتوبار

یکی از مهم ترین دغدغه های مردم که با گذشت زمان نیز بیشتر با آن روبرو می‌شوند انتخاب باربری و اتوبار مناسب در هنگام اثاث کشی و تغییر محل زندگی است، برای پیدا کردن شرکت باربری معتبر با وجود تعداد بالای مجموعه های فیک کار دشوار و حساسی است،

در ابتدا با سرچ در اینترنت و تحقیق و پرس جو از کسانی که قبلاً اسباب کشی کرده‌اند یک فهرستی آماده کنید و سپس طبق آن با تک تک این شرکت ها تماس حاصل فرمایید و در مرحله های بعدی خدماتی که برای جایجایی به شما می‌دهد را نیز لیست کنید در این میان شما متوجه خواهید شد که اولین و بزرگ‌ترین باربری و اتوبار معتبر تهران ظریف بار است به این علت که تمامی موارد شامل بسته بندی و موارد مربوط به باربری را تحت پوشش قرار می‌دهد.
شما می‌توانید با ثبت سفارش خود به صورت اینترنتی از طریق اپلیکیشن تحت وب به آدرس https://app.zarifbar.com قیمت و تعرفه ای باربری را قبل حمل بار استعلام بگیرید یا می‌توانید برای مشاوره رایگان با 1500 تماس بگیرید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
وقت‌شناسی و با برنامه بودن یکی از مهم‌ترین عوامل یک اتوبار تهران است، زیرا مشتری دوست ندارد کارگران شرکت حمل‌ونقل دیر برسد و برنامه آن‌ها را مختل کند. بسیاری از شرکت‌های حمل‌ بار معمولاً به دلیل تعداد کمی از وسایل نقلیه فعال که می‌توانند به مبدأ برسند، تأخیر دارند.
باربری ظریف بار با بیش از 150 ماشین فعال پخش شده در سراسر تهران در کمترین زمان ممکن و حتی با بارنامه فوری و کمتر از ربع ساعت از زمان تماس شما میتوانند خود را به مبدا شما برسانند و بی شک در وقت شناسی نظیر ندارد.

برای اینکه حمل اثاثیه منزل شما، بی دغدغه، راحت، کم هزینه، با امنیت، در کم ترین زمان ممکن و مطمئن را تجربه کنید با شرکت باربری تهران ظریف بار در تماس باشد همکاران ما منتظر ارائه خدمت به شما هستند.

رزرو اینترنتی