دسته‌بندی نشده

اسباب کشی ادارات و مراکز دولتی

توسط 1 فوریه 2020 فوریه 2nd, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

باربری برای ادارات دولتی

ادارات و مراکز دولتی کوچک و بزرگ ، دارای قوانین مخصوص به خود هستند و طبیعتا اسباب کشی در این مراکز باید با دقت خاصی صورت بگیرد.

وجود اسناد و مدارک و همچنین تجهیزات خاص در ادارات و مراکز دولتی ، اسباب کشی را قدری حساس کرده و حضور تیمی مجرب در این میان می تواند باعث کاهش دغدغه های شما شود.

باربری و اتوبار ظریف بار ، با کسب سال ها تجربه در زمینه اسباب کشی ادارات و مراکز دولتی ، آماده ارائه خدمات به شما شهروندان گرامی در تمام ساعات شبانه روز است.

حضور شبانه روزی کارکنان ظریف بار در شیفت های کاری مختلف ، امکان اسباب کشی سریع و ایمن برای ادارات و مراکز دولتی را فراهم کرده و کلیه مراحل از جمله بسته بندی ، حمل و نقل ، تحویل بار و چیدمان آنها با دقت کامل انجام خواهد شد.

شماره تلفن باربری

برای انجام اسباب کشی ادارات و مراکز دولتی ، قطعا به اطلاعات کافی نیاز دارید که این اطلاعات را می توانید با تماس با شماره تلفن 1500 به دست بیاورید.

این شماره به صورت شبانه روزی و بدون نیاز به کد از طریق تلفن ثابت و تلفن همراه در دسترس شما بوده و کارشناسان ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما همشهریان عزیز هستند. با ما در ارتباط باشید.

error: Content is protected !!