دسته‌بندی نشده

اسباب کشی در دوران بارداری

توسط 1 فوریه 2020 ژانویه 19th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

اسباب کشی

اسباب کشی به تنهایی بسیار فرضیه پر استرسی می باشد، و زمانی که بحث بار داری هم در کنار آن قرار می گیرد این امر را بسیار پر استرس تر می کند. بارداری، بانوان را در معرض موانع زیادی از جمله تهوع نا خواسته، خستگی مفرت و … قرار می دهد. یک حرکت نادرست و اضافه می تواند برای فرد حامله بسیار دردسر ساز باشد. خوشبختانه باربری و اتوبار ظریف بار با بهره گیری از تجربه خود در زمینه حمل بار به شما راهکارهایی را در پایین پیشنهاد کرده تا ریسک خطرات احتمالی اسباب کشی برای بانوان باردار به حداقل برسد. با استفاده از یک باربری مناسب و بهره گیری از برنامه ریزی درست به راحتی می توانید  اسباب کشی در دوران حاملگی را بی دردسر کنید.

1- برنامه ریزی کنید

درست مثل دیگر جا به جایی های موفق، شما نیاز به برنامه ریزی دارید. و اگر شما باردار هستید می بایست به گونه ای برنامه ریزی کنید تا حرکت زیاد نداشته به خود فشار نیاورید. از تهیه لیست کارهایی که باید انجام شود شروع کنید که باید شامل تمام کارهای ضروری شود(نظافت، بسته بندی، پیداکردن باربری مناسب). برای اینکه مطمئن شوید اسباب کشی شما بی دردسر انجام می شود نگاهی به مقاله ” چگونه یک باربری مناسب انتخاب کنیم ” بکنید.

2- تحت نظر دکتر باشید

 

 

 

اگر به شهر دیگر جا به جا می شوید حتما قبل از جا به جایی دکتر معتبر و خوبی در شهر جدید پیدا کنید. هرکسی که قبلا وقت دکتر گرفته می داند که گرفتن وقت ملاقات برای اولین بار از یک دکتر خوب ممکن است چندین روز یا چندین هفته به طول بی انجامد. پس عجله کنید و در محل جدید خود یک دکتر مناسب پیدا کنید و وقت معاینه خود را از همین حال رزرو کنید. شما می توانید از دکتر فعلی خودتان بخواهید تا دکتر خوبی را اگر در شهر جدید شما می شناسد معرفی کند. بعد از اینکه وقت معاینه را گرفتید به دکتر فعلی خود زنگ زده و اورا از تاریخ اسباب کشی مطلع کنید و در خواست کنید تاسوابق معاینه شما را آماده کند و به شما تحویل دهد.

3- استرس را کاهش دهید

همانقدر که فرایند اسباب کشی استرس زا می باشد، به همان میزان هم مهم است که شما بتوانید میزان استرس و عصبانیت خود را در طول جا به جایی کاهش دهید. مراقبت از خودتان و بچه ای که قرار است بزرگ کنید بالا ترین درجه اهمیت در اسباب کشی را دارد.

برای مراقبت هرچه تمام تر مقاله ” شادابی و سلامت در اسباب کشی ” را مطالعه کنید.

  • ورزش روزانه
  • کتاب خواندن
  • خواب کافی
  • تنفس عمیق

4- به بدنتان گوش دهید

 

 

اسباب کشی در دوران بارداری هم به صورت جسمانی و هم به صورت عاطفی مشکل است. گاهی وقت ها کارهایی که باید انجام دهید از توان شما خیلی بیشتر است. حتی اگر فکر می کنید که از پسش بر می آیید، هرگز به خودتان بیش از حد فشار نیاورید. به بدنتان گوش کنید و به آن توجه کنید. اگر احساس می کنید که نیاز به استراحت دارید و باید چرت کوتاهی بزنید، دراز کشیده و چرت بزنید. اگر تشنه هستید ، آب بنوشید، اگر سرگیجه دارید، بشینید.

5- از مواد شیمیایی دوری کنید

 

در هنگام اسباب کشی و نظافت، به لوازم شوینده دقت کنید، چرا که بعضی از آن ها شامل مواد شیمیایی می باشد که برای بانوان باردار مضر است. از آمونیاک و مواد سفید کننده دوری کنید. حتما در زمان شستشو و نظافت از دستکش استفاده کنید. پیشنهاد می شود که تمامی نظافت را به نظافتچی واگذار کنید و اگر نیاز بود قسمتی از نظافت را خودتان انجام دهید حتما از شوینده های طبیعی استفاده کنید.

6- کمک گرفتن از دیگران

زمانی که تصمیم به بسته بندی دارید حتما از خدمات بسته بندی باربری استفاده نمایید اتوبار ظریف بار مفتخر است که با بهره گیری از سال ها تجربه و تولید تجهیزات بسته بندی استاندارد و با استفاده از کارگران بسته بندی آموزش دیده یک تجربه اسباب کشی آسان را برای شما به وجود آورد. اما اگر خودتان قصد بسته بندی وسایلتان را دارید، شدیدا توصیه می شود تا جایی که می توانید از افراد بیشتری کمک بگیرید. زمانی که صحبت از بسته بندی می شود ، در آن زمان است که استرس شما از همیشه بیشتر شده چون شما هم مثل بقیه افراد دارای وسایل گران قیمت و سنگین هستید که بسته بندی آنها نیاز مند تجربه است تا اسیب به حداقل برسد. اما اگر هنوز در استخدام کارگر بسته بندی مردد هستید حتما مقاله ” مزایا و معایب استخدام کارگر بسته بندی حرفه ای ” را مطالعه کنید.

اگر خودتان تصمیم به بسته بندی گرفتید به تمام دوستان و اشنایان زنگ بزنید. دوستان خوب همیشه از کمک کردن خوشحال می شوند. آنها را یک شب به منزلتان دعوت کنید و هر قسمت را به یک نفر واگذار کنید.

7- پیدا کردن بهترین باربری

 

اگر شما باردار هستید، کاری که هرگز نباید انجام دهید جابه جایی و بلند کردن وسایل سنگین می باشد.ما به شما اکیدا پیشنهاد می کنیم که از باربری حرفه ای استفاده کنید. ظریف بار تمامی خدمات یک باربری خوب را دارا می باشد حتی می توانید کلیه کارهارا به ظریف بار بسپارید و از خانه خارج شوید و به مسافرت بروید و زمانی که برگشتید به خانه جدید خود که آماده و چیده شده است بروید. حتما در زمان بسته بندی از برچسب زنی استفاده کنید تا بعد از حمل کارگران وسایل را به جای درست حمل کنند. این کار باعث می شود که شما هرچه کمتر درگیر فرایند اسباب کشی شوید.

خدمات یک باربری خوب

خدمات بسته بندی

نحوه صحیح برچسب زنی کارتن ها

8- برای خرید سیسمونی بچه صبر کنید

حتی اگر زمان به دنیا آمدن فرزند شما نزدیک است و ممکن است حتی 1 ماه پس از اسباب کشی باشد، ما پیشنهاد می کنیم که خرید سیسمونی و وسایل بچه را برای بعد از جا به جایی بگذارید. به عنوان اولین مزیت این کار، شما پول بیشتری ذخیره می کنید و هزینه باربری کمتری می دهید. به خاطر داشته باشید هرچه وسایل کمتری داشته باشید پول کمتری صرف جا به جایی می کنید. و اینکه با نخریدن سیسمونی شما وقت کمتری صرف بسته بندی می کنید و زمان بیشتری برای کارهایی که دوست دارید میگذارید. و در نهایت زمانی که اسباب کشی کردید نسبت به موقعیت و فضا ایده بهتری برای خرید سیسمونی دارید.

آماده اسباب کشی هستید؟؟ هم اکنون با شماره چهار رقمی 1500 اتوبار و باربری ظریف بار تماس بگیرید.

error: Content is protected !!