دسته‌بندی نشده

اسباب کشی مراکز تولیدی

توسط 1 فوریه 2020 ژانویه 28th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

 

باربری برای مراکز تولیدی

مراکز تولیدی مختلف با ارائه انواع اجناس و کالاهای مورد نیاز جامعه ، نقش مهمی در چرخه اقتصادی کشور ایفا می کنند و طبیعتا برای تولید به فضاهایی اختصاصی برای نگهداری مواد اولیه ، قرارگیری تجهیزات و همین طور بسته بندی و انبار کالاهای تولید شده نیازمند هستند.

به دلیل حساسیت تجهیزات مورد استفاده در مراکز تولیدی و همین طور حجم زیاد مواد اولیه و تولید شده ، اسباب کشی در تولیدی ها بسیار سنگین خواهد بود.

باربری و اتوبار ظریف بار این آمادگی را دارد تا در تمام طول هفته و به صورت شبانه روزی ، با ارائه خدمات مخصوص به اسباب کشی مراکز تولیدی در خدمت شما همشهریان گرامی باشد.

حمل و نقل انواع دستگاه ها و تجهیزات پیچیده مراکز تولیدی مختلف نیاز به مهارت و تخصص کافی دارد که کارکنان مجرب ظریف بار با گذراندن دوره های آموزشی مختلف و کسب تجربه طی سالیان گذشته، به این مهارت ها دست پیدا کرده اند.

شماره باربری ظریف بار

برای انجام مشاوره های لازم پیش از اقدام به جابه جایی و اسباب کشی مراکز تولیدی خود ، با مشاوران باربری و اتوبار ظریف بار تماس بگیرید.

شماره تلفن 1500 بدون نیاز به کد از طریق تلفن ثابت و تلفن همراه به صورت شبانه روزی در اختیار شما عزیزان قرار دارد. با ظریف بار در ارتباط باشید.

error: Content is protected !!