دسته‌بندی نشده

اسباب کشی و بسته بندی وسایل صوتی و تصویری

توسط 30 ژانویه 2020 فوریه 6th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

باربری برای وسایل صوتی و تصویری

بسته بندی ال ای دی ، ال سی دی ، کامپیوتر ، لپ تاپ ، تبلت و انواع مانیتور در هنگام اسباب کشی از اهمیت زیادی برخوردار است؛ چرا که کوچکترین ضربه یا آسیب به این وسایل حساس می تواند باعث از کار افتادن آنها شود.

باربری و اتوبار ظریف بار ، جابجایی ایمن وسایل صوتی و تصویری شما در حین اسباب کشی را بر عهده می گیرد تا این وسایل را بدون نگرانی به مکان جدید انتقال دهید.

کارکنان ظریف بار با استفاده از جعبه های مقاوم 5 لایه و همچنین به کارگیری انواع چسب های مناسب ،  یونولیت ، نایلون های حباب دار و ضربه گیرهای محکم ، از آسیب دیدن وسایل صوتی و تصویری شما پیشگیری خواهند کرد.

همچنین باربری و اتوبار ظریف بار ، با جدا کردن قطعات و بخش های مختلف وسایل صوتی و تصویری مانند کابل ها ، سیم ها و سایر لوازم جانبی و قرار دادن آنها در بسته بندی های مشخص ، به اسباب کشی منظم تر و مرتب تر برای شما کمک خواهد کرد.

تلفن باربری

از طرفی محل قرارگیری وسایل صوتی و تصویری شما در خودروهای مخصوص حمل بار ظریف بار به گونه ای خواهد بود که این وسایل با اجسام سخت برخورد نکنند و حمل و نقلی ایمن داشته باشید.

کافی است با 1500 به صورت شبانه روزی بدون نیاز به کد از طریق تلفن ثابت و تلفن همراه تماس بگیرید. باربری و اتوبار ظریف بار برای شما است.

error: Content is protected !!