دسته‌بندی نشده

اهمیت انجام مشاوره پیش از اسباب کشی

توسط 1 فوریه 2020 فوریه 2nd, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

خدمات مشاوره در باربری ظریف بار

قبل از اینکه شروع به اسباب کشی کنیم ، بهتر است در مورد خدماتی که به ما ارائه خواهد شد، اطلاعات کافی به دست بیاوریم تا اسباب کشی دقیق تر و ایمن تری داشته باشیم.

باربری و اتوبار ظریف بار ، آماده ارائه مشاوره و نظرات کارشناسی به شما همشهریان عزیز است تا بتوانید مناسب ترین سرویس را انتخاب کنید.

باربری و اتوبار ظریف بار همچنین برای اطمینان از رضایت شما مشتریان گرامی ، علاوه بر ارائه مشاوره و خدمات مناسب در حین اسباب کشی ، پس از جابجایی نیز شما را تنها نخواهد گذاشت و پیگیری های لازم در خصوص میزان رضایتمندی شما را به عمل خواهد آورد.

 

اهمیت انجام مشاوره پیش از اسباب کشی:

ابتدا از اهمیت مشورت صحبت کنیم که بتوانیم متوجه ارزش این کار شویم.از قدیم الایام میگویند چند مغز بهتر از یک مغز یا چند فکر بهتر از یک فکر است.اگر هر کسی خیلی میداند پس در نتیجه چند نفر به تعداد نفرات ، بیشتر از یک نفر میداند و در نتیجه با مشورت میتوانیم برای رسیدن به نتیجه بهتر از راه حل های خود تلاش کنیم .البته که در پیدا کردن راه حل های خود نیز میتوانیم مشورت کنیم.

بیایید و فکر کنید فردا بعد از مدتی جست و جو، توانسته اید خانه یا مغازه یا شرکت مورد نظر خود را پیدا کرده اید و زمان کوتاهی مثلا حدود یک یا جند روز برای جابجایی لوازم منزل خود دارید و با این حال باید ظرف مدت کوتاهی تمام کارهایمان را انجام داده باشیم و اماده اسباب کشی باشیم.

در این مرحله با انجام مشاوره با یک فرد کار کشته و با تجربه میتوانیم تمام استرس و نگرانی را  از خود دور کرده و با خیالی اسوده و بدون زحمت این مرحله یا زمان را پشت سر بگذاریم ،  بیایید به چند نکته که حاصل مشورت بنده با کارشناسان ظریف بار1500 میباشد ، گوش کنیدو سپس خودتان قضاوت کنید:

مرحله آماده سازی

1-  روی هر کارتن خلاصه ای از نام  وسایلی که میخواهیم درون کارتن ها بگذارید ، حتما بنویسید و از یک شماره بندی پیروی کنید که در اخر تعداد کارتن ها را بدانید ، مثلا کارتن شماره دو حاوی وسایل اتاق خواب است که هنگام تخلیه کارتن ها نیز از ازدحام کارتن ها در یک اتاق یا در ابتدای ورودی اپارتمان بپرهیزید و به راحتی کارتن مورد نظر را در جای مخصوص خود از ابتدا بگذارید .با پیروی از این شیوه یا راهبرد شما میتوانید در پایان تخلیه اسباب به محل مورد نظر با منظره ای منظم و اماده تخلیه کارتن ها روبرو شوید که منظره ای جالب و باعث از بین رفتن خستگیتان میشود.

2- وسایل شکستنی را ابتدا با حوصله با مواد ضد ضربه مثل روزنامه و بابل و انواع رپهای مختلف بپیچید و آماده کارتن کردن باشید.

3- در زمان اسباب کشی اگر وسایلی  دارید کمه دیگر نیاز ندارید ابتدا به سمتی هدایت کنید یا به ضعفا ببخشید.

4- همیشه برای چسب بندی کارتن سعی کنید یک سر چسب روی کارتن و چسب را یک دور کامل دور کارتن بچرخانید تا به سر قبلی چسب برسد.

5- اگر فرزند خوردسال دارید سعی کنید در روز اسباب کشی از فامیل خواهس کنید که پیششان بماند.

6- اگر کارتن های بسته بندی را کاملا پر نکنیم یا به نحوی پر کنیم که اگر چیزی یا کارتنی دیگر روی ان بگذاریم و کارتن اولیه دچار تو رفتگی یا کچی یا غری شود ، این کارتن دارای ضعف میباشد و باعث صدمه دیدن به وسایل داخل کارتن و همینطور باقی کارتن های مجااورش میشود ، بنابراین اگر کارتنی را نتوانستیم از وسایلمان به صورت کامل پر کنیم بهتر است با اجسام  ضروری یا خورده کارتن و یا یونولیت و فوم ان محدوده را پر کنیم تا دچار مشکلات گفته شده نشویم و بتوانیم  کارتن هایی با مقاومت بالا داشته باشیم.

7- هیچ وقت در یک کارتن وسایل یا اجزا خیلی سنتگین (کتاب و اجسام دارای چگالی بالایی دارند)را در کنار وسایل سبک (وسایل تزئینی و توخالی یا وساایلی با چگالی پایین )نگذارید زیرا هنگام حمل وسایل و اجزا در کارتن به هم فشار آورده و تا حدودی  تکان میخورند که در صورت رعایت نکردن  این پاراگراف باعث صدمه دیدن اشیا و وسایل داخل کارتن میشوید.

8- برای جمع کردن فرش ، موکت ، پیچاندن آنها به دور خود یا به اصطلاح لول کردن انها به طرقی که سعی داشته باشید به نازک ترین حالت شروع به پیچاندن یا همان اصطلاح لول کردن فرش خود کنید که در انتها فرشی مستحکم داشته باشیم که نه خم میشود و نه به اصطلاح میشکند ، سپس از سه قسمت مجزا ، بالا،وسط و پایین با چسب پهن یا 5 سانتی یک دور چسب میزنیم البته به نحوی که انتهای چسب پهن بر روی ابتدای چسب پهن چسبانیده شده بیاید تا چسب کاری ما بر روی فرش از استحکام خوبی برخوردار باشند.

9-  برای باز کردن پرده ها و جابجایی انها میتوانیم خودمان دست بکار شویم و ابتدا پرده ها را از ریل یا چوب مخصوص خود جدا کرده و سپس در کارتن یا محل مورد نظر قرار دهیم . و بعد از ان چوب پرده ها را جدا کرده و به همان سرعتی که فرشها را چسب زدیم چوب پرده ها را بغل هم قرار داده و با چسب پهن به همان نحو میچسبانیم تا یک ستون مستحکم از چوب پرده درست کنیم که بدئون خرابی و غر شده گی  چوب پرده ها آنها را جابجا کنیم ، البته هرکاری یک راه حل ایده آل هم دارد که ایده ال ترین راه تماس با شرکت ظریف بار 1500 و استفاده از تجارب چندین ساله کادر فنی  این شرکت میباشد که البته با پرداخت مبلغ ناچیزی نسبت به کل کار میتوانید در خواست یک کارشناس فنی به محل مورد نظر و سپردن بی قید و شرط امور به کارشناس میتواند بار سنگینی را از دوش شما بردارد.

10-  برای جابجایی وسایل برقی خانه ( مانند یخچال ، تلویزیون ، ماشین لباس شویی  و …  )  میتوانیم خودمان دست بکار شویم البته که همچنان میتوانیم از راه حل ایده آل استفاده کنیم و با درخوایت کارشناس فنی از شرکت ظریف بار 1500 بدون هیچ درد سری تمامی عموم را با کارشناس محول و با نشستن بر روی آن صندلی معروف مدیریتی خود فقط نظارت و مدیریتی کوچکی بر محیط انجام دهیم.

مرحله جابه جایی

پس از اماده کردن وسایل موردنظر برای انتقال و جابجایی به محل جدید حال میتوانیم یکراست به سراغ راه حل ایده ال یا همان تماس با شرکت ظریف بار 1500 و درخوایت بسته بند اقا برای بسته بندی لوازم کلی منزل و همچنین با درخواست بسته بند خانم برای بسته بندی لوازم کودک و لوازم اشپزخانه با خیالی آسوده همچنان از روی صندلی ذکر شده نظاره گر بسته بندی تمام وسایل خانه خود باشیم.همچنان که با این روند تا به اینجای کار بعد از اماده سازی وسایل برای بسته بندی و استفاده از کادر بسته بند خانم و اقا و اماده سازی لوازم برای جابجایی نوبت به حمل و نقلی ایمن ،سریع بدون آسیب می رسد که با جست و جویی کوچک در اینترنت ماوجه تعداد زیادی مراکز حمل و نقل میشویم.

لینک/سایت های قلابی

که با دقتی بیشتر متوجه تعدد سایت هایی که با جعل نام ، ارم ، لوگو ، ظاهر، فریم شرکت ظریف بار 1500 میشویم که سعی در هدایت مشتری به سمت مراکزی بی برنامه و بی تجربه و بعضا قلابی که فقط سعی در هرچه تمام کردن این پروژه به قولی سر گردنه بگیر، درخواست مبالغی بالا از مشتری میکنند که زیر نظر هیچ ارگان یا اتحادیه ای نیز نمیباشند و به همین علت فقط و با دقت بسیار

لینک پنل

از  شرکت ظریف بار 1500 به طرق بسیار اسان ارتباط برقرار میکنیم که این طرق عبارتند از :

تلفن

سایت

مرحله چیدمان

حال با رساندن اسباب و اثاثیه در محل مقصد و با استفاده از راه حل ایده آل خود همچنان از شرکت ظریف بار1500 استفاده می کنیم و از چیدمان کار خانم برای چیدمان لوازم اتاق خواب اتاق کودک و اشپزخانه و همجنین در کنار ان از جیدمان کار اقا برای چیدمان الباقی کارتن های لوازم منزل و نصب و راه اندازی وسایل برقی و تاسیساتی توسط کادر فنی کل مسیر اسباب کشی را به صورت  ایده ال پیش برده ایم.

با توجه به تجاربی که در مقاله قید شده است میتوان به اهمیت مشاوره قبل از اسباب کشی پی برد ،چرا که هر انسانی باید کلی تجربه و هزینه خرج کند تا بتواند به تنهایی کاری را انجام دهد چه بسا که با مشورت از تجارب دیگران نیز میتوان استفاده کرد.

شماره تلفن باربری

اگر شما اماده گرفتن مشورت از تیم فنی شرکت ظریف بار 1500 هستید روی لینک زیر کلیک کنید.

 

error: Content is protected !!