دسته‌بندی نشده

اصول صحیح اسباب کشی

توسط 20 جولای 2021 دیدگاهی ثبت نشده

موارد مهم که باید در اسباب کشی به آن ها دقت کرد

معمولاً از اواخر بهار تا تقریباً مهر ماه، بسیاری از خانواده‌ها با کمک شرکت های حمل و نقل و باربری تهران اسباب کشی می‌کنند و می‌خواهند به خانه جدیدی نقل مکان کنند. البته این کار در کنار زمان به هزینه  نیز نیاز دارد. برای انتقال اسباب و اثاثیه به خانه جدید، قطعاً باید یک سری اصول را رعایت کنید تا این کار نه تنها به موقع بلکه با بهترین کیفیت و با نتیجه صحیح انجام شود و باعث نشود که شما گرفتار حس استرس شوید و در نتیجه به دنبال آن پشیمانی نداشته باشید.

دوری از استرس و نگرانی

به خاطر داشته باشید که باربری، با وجود برخی مشکلات، کار دشوار و بزرگی نیست که نتوان آن را به نحو احسنت انجام داد شما با در نظر گرفتن و اعمال این موارد به راحتی از پس آن برمی آیید؛ بنابراین ابتدا از اضطراب و استرس در مورد خود خلاص شوید و سعی کنید از قبل حمل اثاثیه منزل به صورت مناسب و مقدماتی برنامه ریزی کنید و پس از انجام مقدمات اولیه شروع این کار را انجام دهید.
اما به طور خلاصه می‌توان گفت که با داشتن فهرستی از بهترین شرکت های خدمات باربری و اتوبار در تهران که به طور یقین ظریف بار در صدر این لیست قرار دارد و انتخاب این شرکت جهت اثاث کشی می‌توانید به راحتی وسایل خانه را در تهران بسته بندی و حمل کنید و یا به شهر دیگر منتقل کنید.

کاهش استرس در روز اسباب کشیبر آورد نیاز ها

در بیشتر موارد مشتریان ما از تهران هستند، این کار شرایط را آسان تر می‌کند تا باربری به شهرستان، اما آن‌ها هنوز هم باید نکات مهم را پیگیری کنند تا بتوانند اسباب و اثاثیه را به راحتی منتقل کنند، مهم این است که بدانیم نیازهای ما در چه حدی است و آیا لازم است خودمان لوازم را حمل کنیم و یا باید از شرکت باربری تهران ظریف بار کمک بگیریم.

از آنجا که برخی از افراد قصد جابجایی تعداد کمی از لوازم خود را دارند و ممکن است به شرکت حمل بار نیاز نداشته باشند در نوع مدیریت هزینه بسیار مهم است اما در اکثر موارد این طوری نیست و تقریباً تمامی افراد در اسباب کشی با توجه به حجیم بودن بار نمی‌توانند از خودروی شخصی خود استفاده کنند.
در مواقعی حساسی نیز به علت امنیت جهت بسته‌بندی صحیح و وجود کارگر بسته بند آموزش دیده و کارگر حمل بار سنگین مانند:

  1. لباسشویی
  2. یخچال
  3. کمد
  4. تخت خواب
  5. مبلمان
  6. گاو صندوق
  7. و…

استفاده از خدمات باربری و اتوبار جهت بارگیری و حمل بار برای این خانواده ضروری است و باید در رزرو اینترنتی باربری نیز دقت کافی را داشته تا گمراه باربری های تقلبی نشوند.

باربری های فیکنظافت و مرتب بودن

همچنین قبل از انتقال وسایل خود به خانه جدید باید از تمیز و مرتب بودن همه چیز اطمینان حاصل کنید. مطمئناً، هیچ کس نمی‌خواهد به خانه‌ای نقل مکان کند که هنوز مشکلات اساسی دارد. به عنوان مثال وجود سوسک در نکات مختلف خانه، کثیف بودن دیوارها یا کف خانه، زنگ زدن درب و پنجره در صورت کلنگی بودن خانه، مشکل گرفتگی لوله‌های فاضلاب و مواردی از این قبیل.

انتخاب باربری و اتوبار مناسب

بهتر است همه چیز را از قبل فکر کنید و با برنامه پیش روید و پس از آماده شدن محل اقامت جدید، اسباب اثاثیه را در شرایط کاملاً آماده و مرتب شده قرار دهید. در مرحله بعدی، باید به فکر استفاده از خدمات یک شرکت حمل و نقل مناسب باشید؛ بنابراین با استفاده از روش های انتخاب یک باربری مناسب برای اسباب کشی می‌توانید به راحتی یک شرکت مناسب و مؤثر را در این زمینه انتخاب کنید و از قبل هماهنگی های لازم را با آن انجام دهید. دانستن اینکه شرکت چقدر خدمات خود را گسترش داده و چه تعدادی از خدمات باربری و اتوبار را می‌تواند به شما ارائه دهد، آیا تعداد کارگران حرفه‌ای کافی دارد؟ آیا امکانات و تجهیزات لازم را دارد؟ تجهیزاتی مانند:

  • کامیون حمل بار
  • کارگر بسته بند
  • کارگر مخصوص حمل بار
  • چسب مخصوص بسته بندی
  • کارتن حمل بار

باربری خوبدر پایان بعد از جابجایی اثاثیه منزل هنوز هم به تمیز کردن و مرتب سازی نیاز است، اما در این کار عجله نکنید و در روز اول و دوم پس از باربری و اسباب کشی، بهتر است همه چیز را ابتدا سر جای مشخص خود قرار دهید و سپس جارو کشیدن و تمیز کردن را شروع کنید؛ و در نهایت لوازم را در خانه بچینید. البته، ایمنی را فراموش نکنید. بهتر است از اولین شب که به خانه جدید خود نقل مکان می‌کنید، مراقب درب ورودی باشید امنیت را فراهم کنید. نکته مهم دیگر یخچال است. جدا از اینکه این دستگاه با برق کار می‌کند و وقتی چند ساعت برق ندارد، ممکن است غذا به مرور زمان خراب شود، بنابراین هنگام جابجایی یخچال غذاهای داخل آن را خالی کنید.

باربری و اتوبار ظریف بار به عنوان بزرگترین باربری داخلی کشور در فرایند اسباب کشی و میتواند به شما کمک کند جهت مشاوره رایگان با کارشناسان با تنها شماره ای شرکت یعنی 1500 تماس حاصل فرمایید.

error: Content is protected !!