باربریخدمات انبارداری

انبار موقت برای لوازم خانگی

توسط 25 دسامبر 2019 فوریه 27th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

نیاز به مکانی برای انبار کردن لوازم خانگی با توجه به فضای زیادی که اشغال می کنند، نیازی جدی و ضروری است تا شما عزیزان فروشنده برای ارائه این لوازم در فروشگاه های خود با مشکل مواجه نشوید و بتوانید خدمات خوبی به مشتری ارائه دهید.

باربری و اتوبار ظریف بار با اجاره دادن کانتینرهای مخصوص انبار لوازم خانگی این مشکل را برطرف کرده و در نقاط مختلف شهر تهران مکان هایی با دسترسی آسان و سریع را برای این منظور در نظر گرفته است.

انبارهای موقت ظریف بار به شما این امکان را می دهند تا اجناس متنوع را تهیه کرده و خواسته های مشتریان مختلف را برآورده کنید.

همچنین باربری و اتوبار ظریف بار برای حمل و نقل انواع لوازم خانگی نیز آمادگی کامل داشته و می توانید در صورت تمایل برای حمل و نقل این لوازم از انبار به فروشگاه یا برعکس، از خدمات ما بهره مند شوید.

شماره تلفن 1500 را به خاطر بسپارید. این شماره تلفن به عنوان خط ویژه برای شما عزیزان در نظر گرفته شده تا بدون نیاز به کد از طریق تلفن ثابت و تلفن همراه بتوانید با باربری و اتوبار ظریف بار تماس بگیرید. مشاوران ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند. ظریف بار متعلق به شما است.

error: Content is protected !!