باربریخدمات ظریف بار

انواع بسته بندی در حمل و نقل به تعریف ظریف بار

توسط 28 دسامبر 2019 فوریه 27th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

بسته بندی در حمل و نقل  معنا و مفهومی متفاوت از معنای عام خود دارد . بسته بندی در حمل و نقل به هنر بسته بندی اجناس و وسایل در زمانی گفته میشود که هدف پیش رو انتقال و جابجایی  است.

اتوبار ظریف بار با دانستن اینکه بسته بندی اقلام و وسایل بطور بسیار جامع و اثرگذاری در صنعت حمل و نقل سایه افکنده‌است ، (  از باربری هایی که برای جابجایی مواد غذایی در نظر گرفته میشود تا جابجایی تجهیزات خاص صنعتی و لوازم منزل.)  استراتژی خود را در بسته بندی به گسترش و ایجاد تنوع در بسته بندی قرار داده است .

ازین رو با ارائه ی انواع  پکیج های بسته بندی اروپایی ، ایرانی و سنتی برای جلوگیری از آسیب دیدن وسایل در اسباب کشی در خدمت شماست . انواع پکیج های ارائه شده توسط  ظریف بار بشرح زیر است :

1.      کارتن 5 لایه با مقاومت بالا و با اندازه ای 2 برابر کارتن موز برای بسته بندی لوازمی که از ارزش کالایی بالایی برخوردارند.

2.      وکیوم های لوازم بسته بندی اجناسی که نیاز به ضربه گیری و بسته بندی دارند. شامل بابل رپ ( فوم ضربه گیر ) – استرج رپ ( سلفون )  – چسب اسکات پهن

3.      کارتن رگال دار (رگال داره – مشابه یک کمد کوچک)

4.      ساک رختخواب ( 3لایه – حاوی پشم شیشه – زیب دار)

5.      لایف پک ( 2- 3 تا کشوی دراور لباس رو براحتی میشه درونش جا داد)

خدوم شما در ظریف بار با بکارگیری پیشینه ی موفق خود در بسته بندی وسایل با اطمینان از عملکرد خود آماده خدمت رسانی به شما هستند.

تلفن ویژه و شبانه روزی اتوبار ظریف بار : 1500

error: Content is protected !!