خدمات ظریف باردسته‌بندی نشده

باربری مناسب برای اسباب کشی

توسط 22 آگوست 2021 دیدگاهی ثبت نشده

بهترین باربری برای اثاث کشی

زمانی که شما می‌خواهید یک جابجایی داشته باشید به فکر رزرو باربری هستید آیا هر اتوبار مناسب برای اسباب کشی است؟
شناخت از شرکت باربری یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید به آن توجه کرد ظریف بار به عنوان اولین و معتبر ترین باربری تهران شناخته شده است.

مدت زمان لازم برای حمل اثاثیه منزل

جابجایی و تعویض خانه با توجه به سخت بودن ممکن است بعضی مواقع از لحاظ هزینه نیز گران باشد، برای اینکه یک اسباب کشی خوب و راحتی داشته باشید باید از قبل برنامه ریزی داشته باشید تا آماده حرکت شوید، باید به این نکته توجه کنید که شما نمی‌توانید تنها در آخر هفته و تعطیلات تمام برنامه ریزی ها را بکنید آماده شوید.

بروز ترین باربری

باربری مناسب برای اسباب کشی باید فاکتور هایی را دارا باشد برای شناخت و برتری یک باربری نسبت به سایر شرکت های باربری باید فاکتور های زیر را مد نظر بگیریم.

1-تجربه باربری

مسلماً مدرن ترین و پیشرفته‌ترین باربری ایران باتجربه ایی که سالیان سال در حال ارائه خدمات به مشتریان هستند با خواسته‌های مشتریان و نحوه انجام این خدمات کاملاً آشنا هست.

از این رو باربری‌های باتجربه همیشه نسبت به نیاز مشتریان در حال تغییر است. نو کردن ماشین‌های باربری، تجهیزات باربری، آموزش کارشناسان بسته‌بندی و باربری، آموزش کارگران مجموعه، استفاده از کادر حرفه‌ای و … فاکتورهایی هستند که نسبت به گذشت زمان و با کسب تجربه روبه‌جلو خواهد رفت.

یک باربری خوب برای حمل و نقل درون شهری و باربری بین شهری باید توانایی اسباب‌کشی به همراه بسته‌بندی را نیز دارا باشد و کارشناسان آن سامانه حمل اثاثیه منزل باید آشنایی کامل به طریقه اثاث‌کشی را داشته باشند و بدانند اثاث‌کشی را از کجا شروع کنند.

2-ماشین های باربری و تجهیزات

یک  باربری خوب همیشه از کامیون اسباب کشی های متفاوت و پیشرفته و مدرن استفاده می‌کند و ماشین‌های قدیمی را تعویض می‌کند.علاوه بر ماشین‌ها ، تجهیزات مخصوص باربری نیز بسیار مهم هستند.

مثلاً برای یک زوج عروس و داماد بسیار مهم است که باربری را انتخاب کند کارگر باربری آشنایی کامل را با بسته‌بندی وسایل عروس داشته باشد.

کیفیت تجهیزات و لوازم مورد استفاده در اثاث کشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هست. هر چه کیفیت این تجهیزات و لوازم بهتر و برتر باشد میزان آسیب رسانی ها و صدمات حمل و نقل کمتر خواهد شد و در نتیجه میزان رضایتمندی مشتریان از باربری بالاتر می‌رود.

تجهیزات باربری

تجهیزات به روز ظریف بار

3-مسافت تحت پوشش باربری

گاهی باربری ها مسافت های طولانی یا مسافت های دارای ترافیک یا همین‌طور حمل بار بین شهری را قبول نمی‌کنند و تنها در محدوده درون شهری فعالیت می‌کنند. طبیعتاً مسافت تحت پوشش باربری یک مورد مهم برای تعین پیشرفته و مدرن بودن باربری است.

4-پرسنل و کارگران باربری

فاکتور مهم دیگری که معمولاً به خاطر محیط کاری و شرایط کاری یک باربری کم پیدا است عملکرد و حرفه‌ای بودن کارکنان و کارگران باربری است.

یک باربری برای اینکه اسباب‌کشی حرفه‌ای به مشتریان خود ارائه دهد از کارکنان اداری تحصیل کرده و خوش برخورد استفاده می‌کند تا در ارتباط با مشتریان و رانندگان به خوبی و با رفتار مناسب عمل کنند.

سؤال اسباب‌کشی چقدر طول می‌کشد یا در اثاث‌کشی چه کارکنیم در ذهن همه‌ای افرادی که می‌خواهند محل زندگی خود را تغییر دهند به دنبال باربری هستند برای اینکه اثاث‌کشی لوازم‌خانگی را به‌خوبی و انجام دهند و آن مجموعه باید بیمه باربری نیز داشته باشد

کارگران یک باربری حرفه‌ی در کارشان متخصص هستند. یعنی اینکه کارگر بسته‌بندی متخصص بسته‌بندی است و درباز و بست یخچال و گاز تخصصی ندارند یا اینکه کارگر حمل یخچال برای حمل یخچال آموزش‌دیده و در اسباب‌کشی که افراد گوناگون میکس شده باشند خطر آسیب‌دیدگی وسایل و تجهیزاتتان تا بیش از 90 درصد کاهش میابد.

مناسب ترین باربری کشور

باربری بروز

5-مشتری مداری

یک باربری و اتوبار خوب حتماً برای مشتریان خود ارزش قائل می‌شود قیمت باربری اثاث منزل آن پایین است و تمام تلاشش را می‌کند تا مشتری ارزشمندش را با ارائه بهترین خدمات حفظ کند. تخفیف های مناسب برای مشتری یکی از مواردی است که با آن می‌توان برای مشتری اثبات کند که برای باربری مهم هست.

و همچنین دارای قیمت مناسب برای حمل بار درون‌ شهری یا باربری شهری باشد تا هزینه‌ای اسباب‌کشی منزل برای مشتری زیاد گران نباشد.

6-وقت شناسی باربری

یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای یک باربری 24 ساعته وقت شناسی است.مشتری به هیچ عنوان دوست ندارد شرکت باربری دیرتر از زمان درخواستی برسد و برنامه آنها را به هم بزند.بسیاری از باربری ها به دلیل کم بودن تعداد ماشین های فعال معمولا با تاخیر میتوانند به مبدا برسند.

خیلی از مشتریان سوال میپرسند اسباب کشی چه روزی خوب است برای پاسخ به این سوال میتوان گفت که یک باربری خوب با کارشناسان خود هماهنگ میکند و بهترین نوع و گزینه را به مشتری ارائه میدهد که ظریف بار در این گزینه بسیار عالی عمل کرده است

باربری ظریف بار با بیش از 150 ماشین فعال پخش شده در سراسر تهران در کمترین زمان ممکن و حتی با بارنامه فوری و کمتر از ربع ساعت از زمان تماس شما میتوانند خود را به مبدا شما برسانند و بی شک در وقت شناسی نظیر ندارد.

7-امکان پیگیری شکایات و پیشنهادات

در صورتی که شخصی از شرکت باربری به هر دلیلی شکایتب داشته باشد (و مدرکی مبنی بر آن داشته باشد)شرکت باربری موظف است به آن رسیدگی کند.

شرکت باربری ظریف بار بر خلاف بسیاری از باربری ها بلافاصله به شکایات مشتریان رسیدگی میکند و در صورت زیان مشتری تمام زیان مشتری را خواهد پرداخت.لازم به ذکر است که شرکت باربری ظریف بار برای مشتریان و رانندگان و کارگران خود احترام زیادی قائل است.

با توجه به شرایط و ضوابط شرکت باربری ظریف بار در صورت هرگونه تخلفی از سوی پرسنل ظریف بار بلافاصله راننده،کارگر یا کارمند متخلف را از ادامه همکاری منع خواهد کرد و تمام ضرر و زیان مشتریان را جبران خواهد کرد.

در همین راستا شرکت ظریف بار با تمام مشتریان خود پس از انجام بارگیری تماس میگیرد و نسبت به عملیات بارگیری و میزان پرداختی شان پرس و جو میکند تا در صورتی که تخلفی صورت گرفته باشد و حتی خود مشتری متوجه آن نشده باشد به او اطلاع رسانی کرده و خسارتشان را به آنها گرداخت کنند.

8-بیمه باربری

8-یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای یک باربری حرفه‌ای امکان بیمه کردن اسباب و اثاثیه مشتری‌ها هست تا در صورت هرگونه آسیب‌دیدگی و خسارت ،آتش‌سوزی،واژگونی خودرو و …. خسارت وارده محاسبه و پرداخت شود.
همشهریان عزیز به این نکته توجه کنید که این مورد رو اگر رعایت نکنیم یعنی با هوشیاری کامل خودمان رو داخل باتلاق فرو می‌بریم چرا رزرو اینترنی باربری از شرکت‌های تقلبی مانند فرو رفتن داخل باتلاق هست با نداشتن بیمه امنیت کلیه‌ای لوازم منزل ما زیر سؤال خواهد رفت..

شماره تلفن باربری ظریف بار

از هر کجای ایران که باشید تنها با شماره گیری 1500 بدون پیش شماره با موبایل و تلفن ثابت میتوانید با شرکت ظریف بار ارتباط برقرار کرده و از پشتیبانی و مشاوره رایگان برخوردار شوید.

شماره تماس ظریف بار

1500بدون پیش شماره ظریف بار

error: Content is protected !!