دسته‌بندی نشده

بسته بندی لوازم آشپزخانه برای اثاث کشی

توسط 1 فوریه 2020 ژانویه 16th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

بسته بندی لوازم آشپزخانه

روش بسته بندی لوازم آشپزخانه :

به طور شگفت انگیزی، بر خلاف این حقیقت که لوازم بزرگ آشپزخانه می توانند یک چالش منطقی برای اثاث کشی هر فردی باشند، لوازمی از قبیل یخچال، ماشین ظرفشویی و اجاق گاز از این قاعده مستثنی هستند. چرا که در شرایط مختلف جابجایی می توان شرایط متفاوتی را برای آنها در نظر گرفت که در این مقاله به آن پرداخته شده است.

بهترین روش برای بسته بندی لوازم آشپزخانه را یاد بگیرید و برخی پیشنهادات اثبات شده برای جابجایی ایمن آنها را مطالعه بفرمایید.

چه اقداماتی را باید پیش از بسته بندی و جابجایی لوازم آشپزخانه مد نظر داشه باشیم
گام اول آماده سازی: تجهیزات مناسب برای بسته بندی و جابجایی را تهیه کنیم. شما برای جابجایی و بسته بندی قطعات بزرگ آشپزخانه خود به چه مواد و تجهیزاتی نیاز داریم؟

کاغذ بسته بندی: این اقلام به هنگام بسته بندی قطعات کوچکتر و محافظت از آنها در برابر قطعات بزرگتر آشپزخانه بسیار پرکاربرد می باشند.
روکش حباب دار: اطمینان حاصل کنید که حداقل یک رول کامل از این روکش های حباب دار برای محافظت از وسایل خود تهیه کرده باشید.
روکش مبلمان: این اقلام یک محافظ و پوشش بسیار مناسب برای تجهیزات بزرگ آشپزخانه شما به هنگام جابجایی خواهند بود. شما می توانید آنها را خریداری کرده یا از شرکت حمل و نقل منطقه خود آنها را کرایه کنید و یا اگر واقعا نمی خواهید در این مورد هزینه کنید می توانید از پتوهای معمولی بررای این کار استفاده کنید.
تسمه: شما به تسمه هایی با طول های مناسب برای نگهداری اقلام بزرگ خود برای جلوگیری از سقوط آنها نیاز دارید و همچنین این اقلام به شما این اطمینان را خواهند در حین جابجایی و حرکت بر روی خودروی چرخ دار همه چیز در سر جای خود باقی می ماند.
چسب بسته بندی: شما حداقل به چند حلقه چسب برای بسته بندی با کیفیت بالا نیاز خواهید داشت که مطمئن شوید همه چیز در جای خود باقی می ماند، بسته بندی های شما در حین حمل و نقل باز نمی شود و پتوهای محافظ بر سر جای مورد نظر شما باقی می ماند و غیره.
گام دوم آماده سازی: از منزل خود در برابر خسارات بی موقع محافظت کنیم. در کنار محافظت از وسایل خانه خود و جابجایی ایمن آنها، یکی دیگر از اهداف شما به هنگام اسباب کشی محافظت از خانه محل سکونت شما و درب ها، کف ها و دیوارهای آن نیز می باشد. از آنجایی که تعمیر و ترمیم این خسارات بسیار گران می باشد شما قطعا مایل نخواهید بود که متحمل پرداخت چنین هزینه ای شوید.

فارغ از نوع کف در خانه فعلی شما، شما باید به بهترین روش از آن محافظت کنید. تکه های زیادی از کارتن ضخیم یا پلی اتیلن با دوام در امتداد مسیر خروج، فقط در جهت نگهداری ایمن آن قرار دهید.

هر چند پیچیدن پتوهای محافظ به دور وسایل شما در حین اثاث کشی میزان خسارت به دیوارها و درها و کف ها را تا میزان قابل توجهی کاهش می دهد، اما اگر گوشه های تنگی در خانه شما وجود دارد که خطر برخورد وسایل به آنها به هنگام عبور دادن وجود دارد، پتوهای محافظی را در این نقاط حساس نیز قرار دهید.

اقلام بزرگ را در حین اثاث کشی چگونه بسته بندی کنیم.
هنگامی که تصمیم به جابجایی اقلام آشپزخانه خود گرفتید، باید به فکر تهیه مواد و تجهیزات مناسب برای انجام این کار باشید و همچنین از منزل خود در برابر خسارت های احتمالی نیز محافظت کنید. گام بعدی برای جابجایی وسایل شما بسته بندی مناسب آنها برای حصول اطمینان از جابجایی ایمن می باشد.

در اینجا بهترین روش برای بسته بندی و محافظت موفقیت آمیز از وسایل شما به صورت گام بندی شده ارائه شده است.
یخچال (فریزر)
تمام بخش های شکننده داخلی مانند قفسه ها، محفظه نگهداری تخم مرغ و غیره را جدا کرده و به صورت جداگانه آنها را بسته بندی کنید. پاک کردن این قطعات قابل جداشدن در یخچال شما امری اختیاری است و شما می توانید این کار را در منزل جدید خود نیز انجام دهید.
در حین حرکت، از بسته ماندن درب یخچال یا فریزر خود اطمینان حاصل کنید که برای این کار می توانید از چسب های مخصوصی استفاده کنید چرا که در غیر اینصورت سطح آن پس از برخورد با سایر اشیا ممکن دچار آسیب دیدگی شود.
ماشین ظرفشویی ( به همراه خشک کن)
تمام شیلنگ های آب را تخلیه کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که آبی در داخل دستگاه باقی نمانده باشد و پس از خشک کردن قسمت های داخلی آن یک پارچه نرم درون قسمت های داخلی آن قرار دهید .
تمام سیم های و شلنگ هایی که قابل جداسازی نیستند را با یک چسب محکم ببندید. به یاد داشته باشید که عدم انجام این کار به هنگام بسته بندی ماشین ظرفشویی یا لباسشویی شما می تواند مشکلاتی را برای شما ایجاد کند.
درب آن را محکم ببندید.
اگر ماشین شما دارای فیلتر است، بهتر است آن را تمیز کنید که در منزل جدید زمان اضافی برای جداسازی و تمیزکاری آن صرف نکنید.
به هنگام رسیدن به منزل جدید، قبل از روشن کردن ماشین اطمینان حاصل کنید که میله های اثاث کشی و سایر تجهیزات مربوطه را جدا کنید.
اجاق گاز
تمام قسمت های داخلی قابل جداسازی را جدا کرده و تمیز کنید.
پلاستیک های حباب دار را به دور قسمت های شکننده بپیچید که شامل قسمت های شیشه ای و شیرهای کنترل گاز می باشد.
به هنگام رسیدن به منزل جدید، ترجیحا و در صورت امکان از یک متخصص برای راه اندازی مجدد اجاق گاز خود کمک بگیرید.
وسایل کوچک آشپزخانه خود را چگونه برای اثاث کشی بسته بندی کنیم؟
بسته بندی لوازم کوچک آشپزخانه برای جابجایی بسیار آسان تر و امن تر از هم نوعان سنگین و بزرگ خود است. به طور کلی هنگام بسته بندی اجاق های مایکروویو، توسترها، سازندگان قهوه، شیکرها، بلندرها، آبمیوه گیری ها، میکسرها یا هر نوع پردازنده دیگر که در آشپزخانه شما یافت می شود، در هنگام بسته بندی وسایل کوچک می توانید از 4 استراتژی برتر زیر استفاده کنید:

اطمینان حاصل کنید که لوازم کوچک آشپزخانه شما قبل از اینکه آنها را برای جابجایی بسته بندی کنید. 100٪ خشک و تمیز است.
قطعات قابل جداسازی را از لوازم کوچک خود جدا کنید و آنها را به طور جداگانه بسته بندی کنید، اما در داخل همان بسته بندی که بخش های اصلی آن وسیله قرار داده شده است.
همیشه سعی کنید از بسته بندی اصلی برای لوازم خانگی استفاده کنید زیرا بهترین محافظت را در طول حمل و نقل ارائه می دهند. اگر جعبه های اصلی را حفظ نکنید، آنهایی را که دارای اندازه های مشابه هستند پیدا کنید.
تمام فضای باقی مانده در جعبه ها را با کاغذ بسته بندی شده خرد شده و یا حتی روزنامه پر کنید تا وسایل کوچک آشپزخانه را که داخل آن قرار دارد را محافظت کنند.
در کل، خطرات استفاده از وسایل بزرگ در حال حرکت خیلی بیشتر است و معمولا قبل از اینکه رخ دهند ذهن شما قادر نخواهد بود آن را پیش بینی کند چرا که معمولا به خوبی پنهان می شوند.
به یاد داشته باشید که برای جابجایی لوازم بزرگ هیچ گونه شوخی وجود ندارد. در حالی که بهترین راه برای بسته بندی وسایل آشپزخانه در سایت باربری و اتوبار ظریف بار توضیح داده شده است. اگر می خواهید که لوازم خود با خیالی راحت و آسوده آماده حمل و نقل کنید و اموال خود بدون هیچ گونه صدمه قابل ملاحظه ای برای اثاث کشی مهیا کنید، هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند در واقع تضمینی ایمن برای شما باشد، به جز یک تیم با تجربه از بسته بندی و افرادی که انجام کارهای سنگین و خطرناک را برای شما به عهده می گیرند.

شماره تماس باربری

گروه باربری و اتوبار ظریف بار با داشتن تیم با تجربه در امر باربری این اطمینان را برای شما حاصل می کند.برای مشاوره رایگان با کارشناسان ظریف بار با شماره تلفن 1500 بدون پیش شماره تماس بگیرید

error: Content is protected !!