دسته‌بندی نشده

بسته بندی لباس ها برای اسباب کشی

توسط 1 فوریه 2020 ژانویه 19th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

بسته بندی لباس ها برای باربری

بسته بندی لباس ها در مقایسه با بسته بندی وسایل شکستنی، یخچال، مبلمان و … به نظر ساده تر می رسد .

اتوبار و باربری ظریف بار برای جلوگیری از چروک شدن و آسیب به لباس های مجلسی و گران قیمت شما اقدام به تولید کارتن رگال دار لباس نموده است تا حداکثر آسودگی خاطر را برای مشتریان خود فراهم نماید.

لباس ها شکستنی یا آسیب پذیر نیستند و به راحتی شکل می گیرند، و با افتادن اتفاقی برایشان نمی افتد. وقتی صحبت به جمع کردن و بسته بندی لباس ها می رسد شما خودتان را یک حرفه ای می دانید چون تا به حال صدها بار برای سفر و موارد مختلف لباس ها یتان را جمع کرده اید.

وقتی زمان بسته بندی و جمع آوری لباس ها می رسد اولین کار دسته بندی لباس هاست این کار به شما کمک می کند که مدیریت زمان کنید، از لباس های خود کاملا با خبر شوید و به راحتی آن ها را بسته بندی و در محل جدید چیدمان کنید.

کمد خود را از لباس های بیخودی خالی کنید

هیچ دلیلی برای جا به جایی و حمل لباس هایی که نیاز ندارید به محل جدید وجود ندارد.

لباس های نا مناسب. به دلیل تفاوت آب و هوا در محل جدید یا عدم استفاده از لباس خریداری شده بدلیل مناسب نبودن برای محل زندگی شما، ممکن است تعدادی از لباس های شما بی استفاده بماند.

لباس های قدیمی. مد لباس روز به روز تغییر می کند و همه ما مطمئنا لباس های قدیمی داریم که دیگر از آن ها استفاده نمی کنیم ، ممکن است در قدیم علاقه به پوشیدن مدل خاصی از لباس ها داشته اید اما امروز علاقه ای به پوشیدن آن ها ندارید و شخصیت شما متفاوت شده باشد.

لباس های کوچک شده. اغلب کسانی که درخانه فرزند دارند با حجم زیادی از لباس هایی که برای فرزندشان کوچک شده مواجه می شوند. مطمئنا لباس های کودکی فرزند شما یاد آور خاطرلت شیرین کودکی اوست اما باور کنید نگه داشتن و حمل آنها هزینه و زمان بر است و ارزش نگه داری آن ها را کاهش می دهد.

لباس های فرسوده. شما حتما تعدادی لباس فرسوده دارید که دیر یا زود می بایست از آن ها خلاص شوید، پس چه بهتر که در زمان اسباب کشی آن ها را کنار گذاشته تا هم فضای بیشتری داشته باشید و هم زمان اضافی صرف بسته بندی آن ها نکنید.

لباس هایی که تیپ شما نیستند. ممکن است دوستان و آشنایان شما به مناسبت جشن تولد و یا هر مناسبت دیگری برای شما لباس کادو آورده باشند که باب سلیقه شما نبوده و از آن استفاده نکرده باشید. مطمئن باشید که از این لباس استفاده بهتری نسبت به آویزان کردنش برای یک سال می توانید داشته باشد.

شما می توانید این قبیل لباس ها را فروخته یا به نیازمندان اهدا کنید.

لباس ها را به گروه های مختلف دسته بندی کنید

جنس لباس : لباس های نخی، کتان و .. را جدا کنید و در کنار هم قرار دهید

فصلی : لباس ها را با توجه به خنکی و گرمی آن ها برای فصل های مختلف دسته بندی کنید. به این صورت بعد از جا به جایی نسبت به فصل می دانید که کدام ها را نیاز دارید و بقیه را که در این فصل احتیاج ندارید در جای دیگر قرار می دهید.

نوع لباس : لباس های ورزشی، لباس مجلسی، لباس های روزمره و … را به صورت جدا گانه دسته بندی کنید تا پس از جا به جایی به راحتی آن ها را در جای جدید قرار دهید.

error: Content is protected !!