دسته‌بندی نشده

خطرات حمل بار توسط شما

توسط 1 فوریه 2020 ژانویه 21st, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

خطرات حمل بار توسط خودتان

اگر شما قصد اسباب کشی به محل جدیدی را دارید که با محل کنونی شما فاصله زیادی ندارد و فکر می کنید نیازی نیست وقتتان را صرف پیدا کردن باربری بکنید، و خودتان  تصمیم به جا به جایی وسایل میگیرید و فکر میکنید تمام کار ها را می توانید انجام دهید همانطور که یک باربری خوب می تواند و دیگر نیازی به پرداخت نیست،پس باید با خطرات حمل بار آشنا شوید.

به هر نحوی که در آماده سازی اسباب کشی موفق نشوید تصمیم شما برایتان زیان بار تر از سود رسانی خواهد بود. انجام جا به جایی توسط خودتان، می تواند شامل صرف هزینه زیاد، آسیب دیدگی به خودتان و وسایلتان ، هدر دادن وقتتان و غیره شود…

دو دلیل عمده وجود دارد که مردم کار اسباب کشی را خودشان انجام می دهند، یک هزینه باربری و دو سختی پیدا کردن اتوبار مناسب.

از دست دادن زمان
قابل درک است که شما نمی خواهید زمان خود را با دیدن اتوبار های مختلف و مقایسه آن ها هدر دهید. همیشه در ذهن داشته باشید که زمانی که صرف میکنید در نهایت برای شما نتیجه خوبی به دنبال خواهد داشت.

شما در نهایت نیاز به ماشین برای حمل وسایل سنگین و بزرگتان دارید.

باید زمانی را صرف کنید تا دوستان و فامیلی را پیدا کنید که در جا به جایی و بسته بندی به شما کمک کنند.

شما زمان زیادی (حداقل چند روز) لازم دارید تا وسایلتان را بسته بندی کنید ، اما بسته بند های حرفه ای این کار را سریع تر انجام می دهند.

هزینه بیشتر
وقتی که تصمیم به اسباب کشی میگیرید تنها مسئله ای که ما را از گرفتن باربری باز می دارد، قیمت باربری می باشد. همانطور که می دانید در تمام خانه ها یخچال، مبلمان، میز و… دیگر وسایل بزرگ وجو دارد که حمل آنها نیاز به صرف هزینه بسته بندی و اجاره ماشین حمل بار دارد.

همیشه هزینه های پنهان وجود دارد که فکر آن را نمیکنید. مثل، اجاره خاور، وسایل بسته بندی، بیمه، تجهیزات حمل، سوخت، غذا و …  که باعث می شوند گاهی هزینه شما از استخدام باربری بیشتر شود.

آسیب رسیدن به وسایل
کاملا بستگی به مقدار وسایل شما و مخصوصا تعداد وسایل حساس شما دارد.

با توجه به سال ها تجربه بسته بند های اتوبار یاد گرفته اند و سعی می کنند که بسته بندی وسایل را به گونه ای انجام دهند که حداقل آسیب به آن ها وارد شود.

آسیب رساندن به خانه
اغلب افراد خطرات و اسیب های حمل بار را تا زمانی که اتفاق نیفتاده است فراموش می کنند. بابری خوب با وسایل مخصوص حمل اقدام به جا به جایی میکند وتکینیک های حمل بار را بلد می باشد پس آسیب رسیدن به وسایل دیگر جای نگرانی ندارد.

آسیب رساندن به زمین، دیوار ها، لبه هایی مثل لبه میز، درها و… می توانند در جا به جایی آسیب ببینند که هزینه تعمیرشان زیاد است.

آسیب دیدن خودتان

همانطور که می دانید حمل بار ریسک ها و خطرات زیادی دارد  و در اینجا به آسیب هایی که ممکن است به شخص وارد شود اشاره شده است.

برای اینکه آسیب به حداقل برسد:

بررسی کنید که آیا واقعا قابلیت جا به جایی بدون گرفتن باربری را دارید.

تا می توانید از افراد بیشتری برای کمک به شما بیایند.

از تجهیزات حمل مناسب استفاده کنید. مسیر های حمل را خالی کنید

از تکنیک های بلند کردن صحیح استفاده کنید.

تماس مستقیم با مطمئن ترین باربری ایران،ظریف بار،با شماره تلفن 1500 بدون نیاز به پیش شماره

error: Content is protected !!