دسته‌بندی نشده

جلوگیری از اشتباهات رایج اسباب کشی هنگام جا به جایی شرکت

توسط 1 فوریه 2020 ژانویه 19th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

اشتباهات در اسباب کشی

چه شما قصد جا به جایی و نقل مکان یک شرکت کوچک و چه یک سازمان بزرگ را داشته باشید، در هر حالت حمل اثاثیه شرکت و ادارات کار دشواری می باشد. فاکتور های بسیاری در تصمیم گیری برای جا به جایی شرکت وجود دارد. از برخورد کارمندان گرفته تا انبار مدارک و لوازم شرکت. به عنوان یک صاحب کسب و کار، اهمیت بازده را درک کرده و همچنین می دانید حداقل کردن زمان تعطیلی شرکت در اولویت قرار دارد.اتوبار و باربری ظریف بار، قصد دارد تا شما کم استرس ترین و سریع ترین جا به جایی خود را تجربه کنید.ما لیستی از اشتباهات رایج اسباب کشی تجاری را برای کمک به شما در زیر آماده کردیم، تا از این اشتباهات دوری کنید.

صبر کردن تا آخرین لحظه برای شروع برنامه ریزی:
صاحبان کسب و کار، افرادی پر مشغله ای هستند، و این مسئله باعث می شود تا به آسانی از برنامه اسباب کشی تجاری خود غافل شود. در صورتی که اتوبار و باربری ظریف بار با سال ها تجربه می تواند این جا به جایی را از 3 ماه قبل برنامه ریزی کند و طبق برنامه پیش برود.

داشتن انتظارات غیر واقعی از روند اثاث کشی
صرف نظر از سایز دفتر شما، شانس هایی وجود دارد که باعث می شود روند جا به جایی از آنچه در ذهن شما بوده کندتر پیش برود. از زمان بسته بندی گرفته تا، برنامه ریزی حمل، انتقال مدارک و وسایل به انبار امن، ایجاد لیست کاره و طبق برنامه ریزی پیشرفتن، یک حمل و نقل آرام احتیاج دارد.

مواجه شدن با هزینه های غیر منتظره جا به جایی تجاری
طبق برنامه زمانبندی و بودجه پیشرفتن یک امر ضروری است و نیاز مند تحقیق و بررسی قبل از انجام برنامه ریزی می باشد و شما را با هزینه های زیاد و پیش بینی نشده رو به رو می سازد. قبل از انتخاب، مطمئن شوید که تمامی تحقیقات خود را انجام داده اید و همه را در قرار داد یاد داشت کنید.

خدمت گرفتن از باربری و حمل بار اشتباه

رو به رو شدن با باربری غیر حرفه می تواند تبدیل به کابوسی برای صاحب تجارت در زمان جا به جایی شود. به همین دلیل است که تحقیق و بررسی قبل از برنامه ریزی حمل امر حیاتی است. ظریف بار به عنوان بهترین باربری تهران و شهرستان 100% تضمین می کند که مشتری را کاملا از برخورد، تخصص جابه جایی و باربریو کیفیت بالا راضی نگه می دارد.

شماره تماس باربری

زمانی که صحبت به باربری، اتوبار، حمل اثاثیه منزل، خدمات انبارداری و اسباب کشی می رسد هیچ کس قابل اطمینان تر از کارکنان دوره دیده و حرفه ای باربری ظریف بار، نمی باشد. برای اطلاعات بیشتر از اینکه ما چگونه می توانیم خدمات بیشتری به شما ارایه دهیم در هر لحظه از شبانه روز می توانیید با شماره گیری تلفن چهار رقمی 1500 بدون نیاز به کد از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

error: Content is protected !!