دسته‌بندی نشده

باربری برای حمل و نقل تجهیزات و ابزار نجاری ها

توسط 31 ژانویه 2020 فوریه 5th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

باربری در نجاری

چوب یکی از پر کاربردترین موادی است که در ساخت انواع وسایل مورد نیاز زندگی ما ایرانیان به کار می رود و طبیعتا کارگاه ها و نجاری های زیادی برای ساخت این وسایل وجود دارند تا امکانات رفاهی بیشتری برای ما فراهم کنند.امروزه نه تنها سازه های چوبی جایگاه خود را از دست نداده اند بلکه بیش از پیش برای خود در میان سازه ها و ساخت ها جا پیدا کرده است و از قدیم تاکنون استفاده شده و می شود.حمل چوب های و سازه های چوبی باید توسط باربری  حرفه ای انجام شود تا در حین بارگیری و حمل بار دچار آسیب نشوند.

باربری ظریف بار با کادری حرفه ای و جوان که اموزش های تخصصی را در دوره های اموزشی میگذرانند در خدمت شما همشهریان عزیز است.کارگر های بسته بند به بهترین شکل ابزار ها و لوازم شما را بسته بندی و اماده بارگیری میکنند و کارگران باربر انها را در خودروهای باربری ظریف بار(بیش از 140 خودرو باری مدرن) قرار میدهند و در مقصد تخلیه میکنند.همه اقلام و ابزار مورد نیاز شما برای بسته بندی و جابجایی وسایل و تجهیزات شما در ظریف بار موجود می باشند.

باربری و اتوبار ظریف بار با در نظر گرفتن شرایط مخصوصی که در کارگاه های نجاری وجود دارد، شما عزیزان نجار را برای حمل و نقل تجهیزات و ابزار مورد نظرتان یاری خواهد کرد.

انواع اره های دستی و برقی ، رنده های برقی ، سمباده لرزان ، پیچ دستی ، فرز نجاری ، میخکوب بادی ، دم چلچله زن  و سایر ابزار و تجهیزات مورد نیاز شما نجاران محترم با نهایت دقت و ایمنی جا به جا خواهند شد و کارکنان مجرب باربری و اتوبار ظریف بار در کنار شما خواهند بود.

شماره تماس باربری

شماره تلفن 1500 پل ارتباطی میان ظریف بار و شما نجاران عزیز است تا سوالات خود را به صورت شبانه روزی و بدون نیاز به کد از طریق تلفن ثابت و تلفن همراه با مشاوران ما در میان بگذارید. ظریف بار متعلق به شما است.برای تخمین قیمت باربری ظریف بار و رزرو باربری اپلیکیشن ظریفبار 1500 را دانلود کنید.

error: Content is protected !!