دسته‌بندی نشده

حمل و نقل و اسباب کشی در سفره خانه های سنتی

توسط 31 ژانویه 2020 فوریه 4th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

باربری در سفره خانه

سفره خانه های سنتی یکی از مراکز تفریحی مورد علاقه بسیاری از مردم هستند که روزانه پذیرای تعداد زیادی از شهروندان هستند و طبیعتا برای سرویس دهی مناسب و مطلوب به وسایل و تجهیزات کافی نیازمندند.

در تهران بزرگ که با مدرن سازی ساختمان ها و برج سازی  مردم فضای قدیمی و خانه های ویلایی را فقط در خاطراتشان میبینند.اما با وجود سفره خانه ها هنوز هم میتوان به آن فضای دوست داستنی و خاطره انگیز دسترسی داشت و ساعتی را در خاطرات گذشته و فضای ایرانی روی تخت فرش شده به یک پشتی تکیه داده و غذا را در سینی مسی میل نمود.

باربری و اتوبار ظریف بار با حمل و نقل انواع وسایل موجود در سفره خانه های سنتی و همچنین انجام کلیه خدمات مربوط به اسباب کشی در این مکان ها با شما خواهد بود.

حمل و نقل انواع میز و صندلی ، تخت های چوبی ، ظروف پذیرایی ، ظروف آشپزخانه ، سیستم های نور ، صدا و تصویر و سایر وسایل سفره خانه های سنتی خود را با خاطری آسوده به ظریف بار بسپارید و دغدغه خاصی برای اسباب کشی نداشته باشید.

شماره تلفن باربری

کارشناسان ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند. برای دریافت مشاوره رایگان کافی است با شماره تلفن اختصاصی باربری و اتوبار ظریف بار تماس بگیرید. 1500 پل ارتباطی بین ظریف بار و شما است که بدون نیاز به کد از طریق تلفن ثابت و تلفن همراه در دسترستان قرار دارد. فراموش نکنید که ظریف بار متعلق به شما است.

error: Content is protected !!