دسته‌بندی نشده

قبل از فکر کردن به باربری

توسط 1 فوریه 2020 اکتبر 23rd, 2020 دیدگاهی ثبت نشده

6 مورد قبل از فکر کردن به باربری

باربری

اگر رفتن به خانه جدید همان چیزی بود که دقیقا در ذهن ما رویا پردازی می شد، به این صورت بود که : در یک قرعه کشی برنده می شویم، بعد با اون پول یک عمارت می خریم، باربری را رزرو می کنیم و می خواهیم که تمام وسایل را از خانه قدیم برداشته و به خانه جدید حمل کنند بدون اینکه قیمت باربری برایمان مهم باشد.

همه ما می توانیم رویا پردازی کنیم ، درسته؟ اما قبل از اینکه این رویا به واقعیت تبدیل شود، حداقل قسمت اسباب کشی به خانه جدید آن، نیاز به انجام مواردی داریم . و بعد از اینکه اسباب کشی کردید می بایست مقاله 24 ساعت بعد از اسباب کشی را مطالعه کنید:

1 – پاکسازی

اگر لباسی یا کفشی را سال گذشته نپوشیده اید، آن را واگذار یا اینکه بفروشید. فروش البسه و در کنار آن هر وسیله غیر قابل استفاده قبل از اسباب کشی به شما فرصت برای داشتن فضای بیشتر را می دهد. اگر وسایل زیادی برای فروش دارید می توانید به مغازه هایی که وسایل دست دوم می خرند مراجعه کنید و یا اگر زمان دارید می توانید آنها را در سایت های فروش وسایل دست دو قرار دهید.

2-  آمادگی در پیشبرد

از یک ماه قبل باربری را رزرو کنید. اگر به مجتمع بزرگ نقل مکان می کنید باید با مدیریت جهت رزرو اسانسور حمل بار و عدم تداخل همزمان با اسباب کشی همسایه دیگری مواجه نشوید. این از دسته مواردی است که به آن توجه نمی شود و اغلب باعث ایجاد وقفه در حمل بار می شود و ساعت های بیشتری زمان می برد و در نتیجه هزینه طبق تعرفه حمل بار بالا تر می رود.

3 –  بهترین باربری را پیدا کنید

فقط کافیست که با تعدادی از دوستانتان که به تازگی اسباب کشی کرده اند صحبت کنید و از آنها در باره انتخاب اتوبار نظر سنجی کنید. اگر خوش شانس باشید و تعدادی از این افراد اطاف شما باشند که به تازگی اسباب کشی کرده اند نه تنها می توانید اطلاعات باربری خوب را بدست آورید بلکه ممکن است با بعضی از آن ها مواجه شوید که قیمت را فدای کیفیت کرده اند. افرادی که به دنبال قیمت ارزان تر بوده و با استفاده از باربری نا مناسب تجربه اسباب کشی تلخی را داشته اند، و مجبور به پرداخت هزینه جهت جبران صدمات و خسارات شده اند. که شاید از هزینه باربری بارها بیشتر باشد. هزینه اسباب کشی عمدتا با توجه به تعدادی فاکتور که در هزینه باربری می توانید مشاهده کنید ، متغیر است.

باربری و اتوبار ظریف بار به شما پیشنهاد می کند که علاوه بر هزینه حمل بار ، به کیفیت ، دقت، ثابقه باربری و خدمات باربری توجه لازم را داشته باشید. ما به جرات می گوییم که با بهره گیری از دانش روز اروپا بهترین باربری تهران و ایران می باشیم و در امر حمل خرده بار، بار های سنگین ، بسته بندی، چیدمان و همچنین خدمت جدید انبار برای وسایل منزل صاحب سبک هستیم.

برای اینکه فریب قیمت ارزان را نخورید مقاله زیر را مطالعه کنید:

تفاوت باربری ارزان با باربری مرقون به صرفه

4- کارتن اسباب کشی تهیه کنید

درست متوجه شدید. به جای گشتن به دنبال کارتن های استفاده شده از سوپر مارکت ها یا کارتن های موزی، کارتن مخصوص اسباب کشی تهیه کنید. این کارتن ها 5 لایه بوده و بسیار مقاوم هستند و از آسیب رسیدن به وسایل شما جلوگیری میکنند. با اسیتفاده از کارتن ها با سایز های مشابه به کارگران حمل کمک می کنید تا راحت تر کارتن ها را درون خاور بچینند و سایز مشابه این کارتن ها و همینطور استحکام آن ها باعث می شود تا فضای پرت و خالی بین آنها به وجود نیاید و از حداکثر فضای خاور استفاده شود. و همینطور نیاز شما را به تعداد زیادی کارتن های کوچک کم می کند و در نتیجه تعداد کلی کارتن های قابل حمل کاهش می یابد و اگر سیستم برچسب زنی را رعایت کنید به راحتی می توانید وسایل را در سریع ترین زمان ممکنه در خانه جدید خود بچینید.

5- استرس را کاهش دهید

 

اگر همه کارها را انجام داده باشید و طبق برنامه ریزی پیش رفته باشید، در روز حمل بار استرسی وجود نخواهد داشت. به خاطر داشته باشید که روی کارتن ها را در تمام جهات بنویسید تا به کارگران باربری کمک کنید تا در زمان تخلیه بار کارتن ها را به جای درست ببرند. و هرچیز که فکر می کنیید خیلی ارزشمند است و خودتان می توانید حمل کنید را با ماشین شخصی خودتان ببرید.

6-  قرار گیری در محل

زمان شروع چیدمان می باشد. اگر شما از آن دسته افراد هستید که برای چیدمان حساسیت ندارید و یا وسایل سنگین زیاد دارید ، می توانید از خدمت چیدمان ظریف بار نیز استفاده نمایید. و دیگر نیازی نیست خود را درگیر چیدمان کنید و مزیت دیگر آن این است که وسایلتان زود تر چیده می شود و احساس راحتی خانه را زود تر به دست می آورید

error: Content is protected !!