دسته‌بندی نشده

تفکیک و بسته بندی وسایل در اسباب کشی

توسط 30 ژانویه 2020 دیدگاهی ثبت نشده

در هنگام بسته بندی وسایل منزل برای اسباب کشی بهتر است نسبت به دسته بندی و تفکیک وسایل توجه کافی داشته باشیم تا هم  از آسیب دیدن آنها جلوگیری کنیم و  هم در هنگام باز کردن بسته ها و چیدمان منزل با مشکلی روبه رو نشویم.

اتوبار و باربری ظریف بار  با سال ها سابقه در زمینه اسباب کشی و حمل و نقل ، به شما شهروندان عزیز برای تفکیک و دسته بندی وسایل هر قسمت از منزل تان کمک خواهد کرد.

بسته بندی ظروف آشپزخانه ، اشیا قیمتی ، لوازم اتاق خواب ، وسایل اتاق پذیرایی ، انبار و سایر اجسام سبک و سنگین را به باربری و اتوبار ظریف بار بسپارید و ضمانت های لازم در خصوص کیفیت خدمات ارائه شده را از ما بخواهید.

به یاد داشته باشید که با حضور متخصصان ظریف بار ،  تفکیک و بسته بندی کلیه وسایل شما با دقت کامل انجام شده و می توانید با هزینه ای مناسب و در مدت زمانی مطلوب ، اسباب کشی کنید.

برای برخورداری از خدمات و همچنین انجام مشاوره های لازم با ما تماس بگیرید. تلفن 1500  ، شماره ویژه باربری و اتوبار ظریف بار است که به صورت شبانه روزی و بدون نیاز به کد از طریق تلفن ثابت و تلفن همراه ،  آماده پاسخگویی به سوالات شما شهروندان عزیز است.

error: Content is protected !!